משום מה הימניסטים הלאומנים מסרבים לענות על שאלה פשוטה.

אלפיני

Well-known member
ואיך זה קשור למה שכתבתי ?
אתה מסרב להתייחס למובן מאליו למרות שגם לזה התייחסתי.
זה קשור לכך שלא היה צריך את נוכחותם הפיזית של מנהגים הפלסטינים בשטחים ובעזה על מנת ליצור תשתית התנגדות ואז טרור ולהעצים אותה.
ועל כן סיפור 5000 הרובים הוא עוד קשקוש דמגוגי של הימין.



אני מדבר על התעצמות האיומים בשל השלטון העצמי - אף אחד מעולם לא טען שלא היה טרור לפני אוסלו. כבר הסברתי זאת בהרחבה בפוסט הקודם. הברחת הנשק לפני השלטון העצמי הייתה מינורית לעומת המצב לפני השביעי באוקטובר.
אתה פשוט מתעלם מכך שהפלסטינים השתכללו ללא קשר, וגם המימון שלהם עלה. גם עכשיו יש בחמאס מנהיגי חו"ל ומנהיגי פנים.

התאבון הדתי תמיד היה קיים והוא קשור כמובן לשטח. תאבון לשטח. לא לחינם מלחמת העצמאות שלנו היא יום הנכבה שלהם - הטראומה שלהם היא איבוד השטח. אתם הענקתם להם רובים , שלטון עצמי ושטח - אתם גרמתם להם להבין שהעקשנות שלהם משתלמת או במילים אחרות תגברתם את התאבון שלהם.

השמאל בטיפשותו , בנאיביותו ויהירותו יצר את הכאוס הזה. השביעי לאוקטובר הוא אקורד צורם לתוכנית "עזה ויריחו תחילה" שהבאתם על ראשנו.

יש משל הגורס "טיפש ישליך אבן לבאר ואלף חכמים לא יצליחו להוציא אותה" אני מציע לך לחשוב טוב מי הטיפש או הטיפשים שהשליכו את האבן לבאר...... במקרה ותהית זו שאלה רטורית.
רגע רגע, בתאבון דתי אתה מתכוון לנטייה הזו להצדיק איזה אלוהים כזה על מנת לנסות לאחוז בעוד ועוד שטחים? כמו שמתנחלים עושים למשל?
אז על פי הקריטריון הזה אולי בן גביר את סמוטריץ' , גוש אמונים , וכל אידאולוגיית כהנא גם הם מוסלמים? בדקת?

להזכירך, לפני עזה ויריחו תחילה היה סיני ושארם . תעלת סואץ וכו. אילו שהליכוד נתן. מעניין ששם זה נסגר ברגע שישראל נסוגה לגבול הבי"ל.
ולמרות שמצרים מדינה מוסלמית, וירדן גם כן, הן אינן רוצות שום שטח נוסף לא בגדה, ולא בעזה בהתאמה , על אף שישראל הציעה.
כי הרי פרס חתם כבר עם חוסיין על הסכמי לונדון שהיו צריכים לתת לירדן לחזור לשלוט בגדה ולמנוע את כאב הראש הזה. שמיר התנגד , חוסיין נסוג, ומשם זה הלך לאוסלו.

אז אגיד לך בדיוק מי טיפש - זה שלא יודע להתנהל בהתאם לאילוצים שלו. הערבים שגו במלחמת הקוממות. בן גוריון ניצל זאת והגיע למדינה גודלה יותר מזו שהתפשר עליה בתחילה.

אבל לאחר מלחמת ששת הימים שכרון הכח המשיחי הזה אחז גם ביהודים מסתבר שלא ידעו לאזן בין הצורך להגן על עצמם ולבסס מדינה.

כיום הטיפש הוא זה המתעקש להתנחל בביוב של ערבים ואף עתה לא למד דבר ומתכנן להקים את נווה כהנא בעזה על גופותיהם של אנשי בארי.

יקירי. אנו חיים תחת דיקטטורה משפטית שמאלנית. אין כאן מינימום דמוקרטיה. השמאל באמצעות מעוזי הכח שלו בבג"צ , בפרקליטות , בתקשורת , באקדמיה , בפקידות הבכירה ועוד מטרפדים את משילות הדמוקרטיה. כל כך הרבה חברי כנסת מן הליכוד הפכו להיות שמאלנים משיקולים של פחד ואינטרס אישי.
תירוץ חדש. יופי. בכל מדינה דמוקרטית יש בתי משפט המגבילים פעולות ממשלות. אתם רוצים משילות ללא בקרה. יותר נכון. אתם לא מסוגלים להתמודד ואז מתרצים. חכ"ים מהליכוד פשוט מבינים שהמפלגה הזו הפכה לפארסה. זה הכל.

הכשלון שלכם הוא לחשוב שאויבינו מחזיקים בעמדות מוסריות מערביות - אתם חושבים שאתם מכירים אותם הרבה יותר טוב משהם מכירים את עצמם. אין לכם מינימום מושג מהו איסלאם ולאן הוא חותר ולכן אתם עושים אין ספור טעויות שעולות לנו ביוקר. לא לחינם יאסר עראפת סיבב את רבין ופרס על אצבעו הקטנה.
אתה ממשיך לדקלם במקום לנסות להבין את מה שכתבתי. אני /אנחנו יודעים שאויבנו אינם מחזיקים בעמדות מוסר מערביות. לא גילית לנו את אמריקה מחדש.

שוב, העניין הוא שיש הרבה יותר יתרונות להחזיק בעמדה הזו ללא קשר. מרוב שיאסר עראפת היה "חכם", העם שלו המשיך לחיות בביוב. אתם אילו הפועלים להביא גם אותנו לשם. תמיכה בי"ל זה לא רק שיצבעו עלינו כנחמדים . היא מלווה בהרבה מאוד דברים הקשורים במסחר, מדע, גיבוי פוליטי באו"ם. טכנולוגיות , וגם בטחוניות שלא היינו מחזיקים בהן לו נשארנו מדינה לבנטינית. כך לדוגמה את הגב שהאמריקנים העניקו לנו עם הספינות שלהם שהגיעו למזה"ת ולים ערבי. הן נטרלו טילים של החות"ים , וגרמו לאיראן את רוסיה , סוריה, חזבאללה לחשוב היטב עד כמה כדאי להם לחמם את הגזרה. תחשוב לרגע כיצד היינו נראים ללא כל זה . כל המדינה הייתה הופכת לנפגעת טילים.

את זה אתה לא תופס.
 

אלפיני

Well-known member
המשך...


אין שום קשר בין השמאלנים העלובים של היום לשמאל הקשוח של קום המדינה (חוץ מהגזענות כמובן) - אתם דופקים את בטחון המדינה באופן קבוע עם יללות הבכי והנהי למען שלום בכל מחיר. אתם ברפיסותכם מחזקים את המוראל וכח העמידה של אויבינו.

הימין הרבה פחות גרוע מכם - אתם לא מותאמים לחיים במזרח התיכון. עצוב אבל זו המציאות.
אפרופו קשיחות. מי ששם וסט והלך לשחרר באופן אישי חטופים בעוטף הם תיבון ויאיר גולן, לא קרעי, בטח לא בן גביר או סמוטריץ' שכולם צעירים מהם בהרבה. אז קצת פרופורציות.

מי שבעיקר מיילל זה המנהגים שלכם ואתם אחריהם. מנטליות הגטו של כל העולם נגדנו עדיין טבועה בכם. ואתם שוחקים גם את השטיק הזה על מנת לתרץ אימפוטנציה ביצועית. אתם כל כך מטומטמים שאתם מנסים להתאם עצמכם לכל הגרוע במזרח התיכון. שם הבעיה העיקרית אצלכם - הדפק המנטלי הזה.


מספיק להתמם - מטכ"ל צה"ל השמאלני הביא עלינו את הצרה הזאת ואני מדבר כמובן גם על אייזנקוט וגנץ שצריכים להתפטר הרבה לפני נתניהו בשל אחריותם כרמטכלים על הקטנת צה"ל וביסוס הקונספציה.
מי מינה אותם? מי זחל על הברכיים עכשיו והתחנן שיכנסו לקבינט הביטחוני? רמטכ"לים בסה"כ ממלאים מדיניות של ממשלות.
בחרת ליצן. אחרים הצטרפו אליך. הבאתם עלינו קרקס רע. מי שדרש לקצץ תקציבים הייתה הממשלה. יש לה חרדים ומתנחלים לשמן. מה שאתה מנסה לעשות הוא לתרץ אימפוטנציה ניהולית של הימין. מבחינה זו , לא השתנה דבר בעמיתותיך.

כבר אמרתי לך - הימין אף פעם לא שלט באמת - רק אתם שלטתם וזאת מפני שאין כאן דמוקרטיה , יש כאן דיקטטורה משפטית שמאלנית.
הסיבה היחידה שהימין לא שולט כי אין לו יכולות ניהוליות . הליכוד מפלגת קומבינטורים מספרי סיפורים. ובן גביר וסמוטריץ' הם צמד כישלונות. שגם הדרך שלהם לא יכולה להתקיים במציאות. הם לוחצים את ראש הממשלה , הוא מקרקר, והמדינה נכנסת לבידוד. זה מה שאתם שווים.

במבחן התוצאה הימין נכשל שוב ושוב כי הדרך שלו לא מקובלת . לא רק בקרב שמאל או בג"צ בעולם ככלל. מילא בקרב מי ששונא אותנו קבוע. אבל אתם מצליחים להסתכסך גם עם אוהדנו.

השמאל שבר את שרון באמצעות פרשת האי היווני - שרון הפך להיות שמאלן בכדי לנסות להציל את עכוזו מישיבה בכלא. לכן אברמוביץ ילל שיש לאתרג אותו.
עוד סיפור לא מבוסס.
ממתי אברמוביץ' החזיק תפקיד ביצועי בממשלה?
שרון קרא את המציאות והבין שאין אפשרות לשלוט בעזה באופן מלא לאורך זמן משלל סיבות. ביניהן גם דמוגרפיות . זה הכל.

כשאני מדבר על מטכ"ל צה"ל אני מדבר על הקצונה הבכירה ביותר וכל אלוף שלא התיישר עם הקו השמאלני הכללי במטכ"ל מצא עצמו מועף ממנו. ראה ערך האלוף בריק.
לפני שאתה מדבר על בריק, במקור מקיבוץ גלאון אגב, כדאי שתבדוק את קורות החיים שלו.
השתחרר מצה"ל כמ"פ ב 69,
לחם ביוה"כ כמ"פ במי"ל ב 73
המשיך במי"ל עד לתפקיד מג"ד וחזר לקבע רק ב1980.
המשיך להתקדם על תפקיד מפקד מכללות ומפקד גיס והשתחרר ב 1999.

כלומר היה לו פער של 10 שנים לפחות במצטבר בהן כיהן במילואים שמן הסתם אחרים ששרתו באופן רציף התקדמו מהר ממנו.
הוא הצטיין ב 73 , וזה יפה שהגיע לתפקיד אלוף בכלל. אך מכורך נסיבות חיים הגיע לתפקידי אלוף בגיל מאוחר מדי על מנת אפילו לשקול למנות הלאה.

תפסיק להתמם - מטכ"ל צה"ל השמאלני לדורותיו הוא אבי אבות הקונספציה והם אשמים באופן מוחלט במפלת השביעי לאוקטובר.
קישקוש נוסף. בטח בהתחשב בכל אותם אלופים שלא היו שמאלנים.

תנועת הבטחוניסטים לא מאכלסת או איכלסה קצינים "נותני טון".
אלופים בצה"ל אינם נותני טון מבחינתך? הבנתי. להזכירך, מי שבוחר רמטכ"לים הם ראשי ממשלות. ואותו ראש ממשלה הוא שלא בחר אף אחד מהם לתת את הטון. בטח בגלל שפחד מביקורת של אמנון אברמוביץ' נכון? זה היה השיקול. :cool: כשהסאטירה הופכת למציאות.


הרמטכ"ל צריך לבצע את המוטל עליו מה גם שאפילו אהוד ברק הרמטכ"ל לשעבר שכיהן באותה העת כשר בטחון תמך בתקיפה (אז הוא היה שנוא על ידי השמאל בשל הצטרפותו לממשלת נתניהו)
נהוג שמגיעים להסכמה. אין קשר לכך שברק תמך בהתקפה. המחלוקת הייתה על עניין מבצעי. לכן גם רצו להדיח את אשכנזי. מה שצריך יותר לעניין אותך שלאחר מכן ביבי לא ניסה לעשות זאת שוב. לו היה משוכנע, דווקא לו היו עוד מספיק הזדמנויות לכאורה לתקוף את האיראנים. אבל המקסימום שהביא לנו הוא שורה של קלסרים ריקים. כל כך טיפוסי לקאקר הזה.


לראש הממשלה אין בעיה יצוגית או פיקודית - יש כאן חונטה שמאלנית מסריחה שהיא אבי אבות הקונספציה. ואולי כעת ניתן יהיה לפעול נגדה וסוף סוף להבטיח את ביטחוננו
ובגלל שאין לו בעיה לכאורה הוא מסתכסך עם כל אישיות ביטחונית אותה הוא עצמו ממנה לאורך קרייה ארוכה בתפקיד. די כבר. כמה אפשר לספר שזה תמיד רק האחרים ולא הבחירות שהוא לוקח או הבעיות שהוא מציב. מאיר דגן ז"ל- ימני בהגדרה, כבר סיפר את העניין עם סיפור החומוס באבו גוש. ביבי פשוט לא החלטי במדיניות שלו. משנה פוזות בהתאם להשתנות כיוון הרוח. אנשי בטחון זרוקים למדיניות עקבית. ואין זה משנה כלל אם הם באים מימין , שמאל, או מהמרכז.

כאמור כל כך הרבה ליכודניקים עברו במהלך השנים מהליכוד לשמאל ואני מדבר על ראובן ריבלין , בוגי יעלון , ציפי לבני , דן מרידור , רוני מילוא , אריאל שרון , גדעון סער ועוד....

גלנט הינו סוס טרויאני של השמאל בתוככי הימין.

האנשים הללו עוברים לשמאל מפני שהם מבינים היטב מי שולט במדינת ישראל - אז או שהם פוחדים שהפרקליטות תתפור להם תיקים (ראה ערך ראובן ריבלין שכינה את הפרקליטות בכינוי "כנופיית שלטון החוק" , שר המשפטים יעקב נאמן ועוד) או משיקולי קריירה שכן הם יודעים היטב על איזה צד של הלחם מרוחה החמאה.

גידעון סער שמאל? לא שמת לב לצעד שלקח לאחרונה. הוא לא היה שמאלני יום בחייו. יש לו בעיה של התנהלות עם מה שקורה בליכוד.
בוגי יעלון נשאר תומך א"י השלמה. גם לו הייתה בעיית התנהלות מול ביבי בפרשת הצוללות.
גם לריבלין הייתה בעיית התנהלות מול ביבי.
אריאל שרון עזב את הליכוד בגלל התנהלות המפלגה והקים את קדימה, לא הלך לשמאל.

מרידור , מילוא , לבני , כן הבינו שלמדיניות הלא של הימין אין תכלית.

אז האנשים הללו או בעלי בעיות על רקע התנהלותי בליכוד עצמו , או מבינים שדרכו אינה אקטואלית.
אינך מבין מדינה דמוקרטית גם צריכה להתנהל ככזו. ומדיניות הימין תוקעת אותה.

הבעיה שלך אינה עם השמאל, הוא מול אותן מדינות בעולם שאתה מצפה שיתמכו בך המחזיקות בערכים הללו. ויותר מכך שהמנהיגים שלך לא מסוגלים למצוא תמיכה אלטרנטיבית על מנת לבסס מדיניות ימין כפי שהם מבטיחים לך. לכן הם גם מאכזבים אותך פעם אחר פעם.

גלנט הינו סוס טרויאני של השמאל בתוככי הימין.
BUT OF COURSE , עוד אחד. זה אף פעם לא בעיה עם האיש בראש. אמרת פעם שאתה אוהב כדורסל. מדהים איך בדעה הפוליטית שלך אתה מנסה להרחיב ואו להקטין את היקף טבעת הסל בכל פעם על מנת לנסות להתאים מציאות לתירוצים שלך.

האנשים הללו עוברים לשמאל מפני שהם מבינים היטב מי שולט במדינת ישראל - אז או שהם פוחדים שהפרקליטות תתפור להם תיקים (ראה ערך ראובן ריבלין שכינה את הפרקליטות בכינוי "כנופיית שלטון החוק" , שר המשפטים יעקב נאמן ועוד) או משיקולי קריירה שכן הם יודעים היטב על איזה צד של הלחם מרוחה החמאה.
האנשים הללו מבינים שמציאות תחת התנהלותו של נתניהו ו/או מדיניות הימין אינה ישימה. זה לא קשור לא בשמאל ולא בפרקליטות. אם בטעות תצליחו לנטרל את כל אילו. תכניסו את המדינה לבידוד מוחלט.

אני מאמין בביטוי "אלוהים עוזר למי שעוזר לעצמו"
אתה אולי כן. הרבה מדי סביבך חוזרים על הביטוי בעזרת השם כמו תוכים מאולפים . ומרוב ששיננו גם מצפים שהוא יעשה זאת ללא קשר לכלום.

אתם יותר מידי גזענים , יהירים , נאיבים , אוטואנטישמים ונעדרי תודעה פטריוטית.
הגרסה שלכם לפטריוטיזם הולכת על פי אותו פתגם ידוע - היא מקלטו של הנבל.
לא תודה. פטריוטיזם כן. בגרסה שונה לגמרי. לא של מנובלים מתרצים , מפחידים , מפרידים, בעלי רגשי נחיתות, שיעשו הכל , ואני מתכוון הכל, על מנת לשמור על שלטונם ללא שום רגש אשמה. כבר מזמן פיתחתי חסינות לחארטות הללו.

מפלת השביעי לאוקטובר מוטלת על הדיקטטורה השמאלנית משפטית שלכם וגם נתניהו אשם כמובן אבל אשמתו בטלה בשישים לעומת אשמתכם.
מצידי תנסה להפיל אותה על בר כוכבא . זו הזייה.

תענה לי בבקשה האם יש אמצעי ריסון כלשהו על בג"צ ?
וודאי שיש. שופטים נבחרים בוועדה שלממשלה ולכנסת יש בה נציגים. עובדה שנבחרו גם שופטים הגרים בהתנחלויות . אם כולם היו שמאלנים זה לא היה קורה. מה שמפיל לגמרי את הקשקושים שלך.

הבעיה שלך שאתה מתעלם לגמרי מכל הכשלים של הימין המנסה לנטרל את מערכת המשפטית על מנת להיות חסין מביקורת.
ש אמצעי ריסון על הרשות המחוקקת ועל הרשות המבצעת אולם אין שום אמצעי ריסון על הרשות השופטת שממש עכשיו גנבה לעצמה את הסמכות לפסוק חוקי יסוד. לאט לאט אתה תבין שכולנו כאן חיים תחת דיקטטורה.
זאת בדיוק הבעיה - בישראל אין ריסון שכזה שכן הראשות המחוקקת והמבצעת נבחרות על אותו פתק בדיוק.
לחברי כנסת קוראים נבחרי ציבור , אבל מעשית הם נבחרי מנגנוני מפלגות וראשיהן המשחקים בהם כמו פיונים. לפקח על ממשלות מתוך קואליציות הם אינם יכולים.

לכן יש ועדה לבחירת שופטים הצריכה להגיע להסכמות.

הרסתם את המשילות , ניסיתם לחולל מרד בצה"ל בכדי לסחוט את ממשלתה הנבחרת של ישראל.
את המשילות זה אתם שהרסתם. עכשיו ניסיתם לעשות לעשות עוד צעד לקראת מהפכה דיקטטורית. מה ציפיתם?

אם בסוף תתרחש כאן מלחמת אזרחים אמיתית זה יהיה אך ורק בגללכם. אתם העונש של העם היהודי.
ממש לא. זה לגמרי חוסר היכולות שלכם. בזה התחלנו. שם גם זה מסתיים.

עכשיו גם ארה"ב מאותת לכם להפסיק. תשתוללו, היא זאת שתכתיב לכם את העניינים באופן שעוד תתגעגעו לשמאל ובג"צ.

לא מתאים לכם, חפשו אלטרנטיבות אחרות שיסכימו לתמוך במדיניות / חוסר המדיניות והקאוס שאתם יוצרים.

אין לכם . הפכתם את ישראל למדינה מאוסה שגדולי התומכים בה מסתייגים ממנה. תתביישו.
 

שחר 676

Well-known member
מנהל
המשך...



אפרופו קשיחות. מי ששם וסט והלך לשחרר באופן אישי חטופים בעוטף הם תיבון ויאיר גולן, לא קרעי, בטח לא בן גביר או סמוטריץ' שכולם צעירים מהם בהרבה. אז קצת פרופורציות.

מי שבעיקר מיילל זה המנהגים שלכם ואתם אחריהם. מנטליות הגטו של כל העולם נגדנו עדיין טבועה בכם. ואתם שוחקים גם את השטיק הזה על מנת לתרץ אימפוטנציה ביצועית. אתם כל כך מטומטמים שאתם מנסים להתאם עצמכם לכל הגרוע במזרח התיכון. שם הבעיה העיקרית אצלכם - הדפק המנטלי הזה.



מי מינה אותם? מי זחל על הברכיים עכשיו והתחנן שיכנסו לקבינט הביטחוני? רמטכ"לים בסה"כ ממלאים מדיניות של ממשלות.
בחרת ליצן. אחרים הצטרפו אליך. הבאתם עלינו קרקס רע. מי שדרש לקצץ תקציבים הייתה הממשלה. יש לה חרדים ומתנחלים לשמן. מה שאתה מנסה לעשות הוא לתרץ אימפוטנציה ניהולית של הימין. מבחינה זו , לא השתנה דבר בעמיתותיך.


הסיבה היחידה שהימין לא שולט כי אין לו יכולות ניהוליות . הליכוד מפלגת קומבינטורים מספרי סיפורים. ובן גביר וסמוטריץ' הם צמד כישלונות. שגם הדרך שלהם לא יכולה להתקיים במציאות. הם לוחצים את ראש הממשלה , הוא מקרקר, והמדינה נכנסת לבידוד. זה מה שאתם שווים.

במבחן התוצאה הימין נכשל שוב ושוב כי הדרך שלו לא מקובלת . לא רק בקרב שמאל או בג"צ בעולם ככלל. מילא בקרב מי ששונא אותנו קבוע. אבל אתם מצליחים להסתכסך גם עם אוהדנו.


עוד סיפור לא מבוסס.
ממתי אברמוביץ' החזיק תפקיד ביצועי בממשלה?
שרון קרא את המציאות והבין שאין אפשרות לשלוט בעזה באופן מלא לאורך זמן משלל סיבות. ביניהן גם דמוגרפיות . זה הכל.


לפני שאתה מדבר על בריק, במקור מקיבוץ גלאון אגב, כדאי שתבדוק את קורות החיים שלו.
השתחרר מצה"ל כמ"פ ב 69,
לחם ביוה"כ כמ"פ במי"ל ב 73
המשיך במי"ל עד לתפקיד מג"ד וחזר לקבע רק ב1980.
המשיך להתקדם על תפקיד מפקד מכללות ומפקד גיס והשתחרר ב 1999.

כלומר היה לו פער של 10 שנים לפחות במצטבר בהן כיהן במילואים שמן הסתם אחרים ששרתו באופן רציף התקדמו מהר ממנו.
הוא הצטיין ב 73 , וזה יפה שהגיע לתפקיד אלוף בכלל. אך מכורך נסיבות חיים הגיע לתפקידי אלוף בגיל מאוחר מדי על מנת אפילו לשקול למנות הלאה.


קישקוש נוסף. בטח בהתחשב בכל אותם אלופים שלא היו שמאלנים.


אלופים בצה"ל אינם נותני טון מבחינתך? הבנתי. להזכירך, מי שבוחר רמטכ"לים הם ראשי ממשלות. ואותו ראש ממשלה הוא שלא בחר אף אחד מהם לתת את הטון. בטח בגלל שפחד מביקורת של אמנון אברמוביץ' נכון? זה היה השיקול. :cool: כשהסאטירה הופכת למציאות.



נהוג שמגיעים להסכמה. אין קשר לכך שברק תמך בהתקפה. המחלוקת הייתה על עניין מבצעי. לכן גם רצו להדיח את אשכנזי. מה שצריך יותר לעניין אותך שלאחר מכן ביבי לא ניסה לעשות זאת שוב. לו היה משוכנע, דווקא לו היו עוד מספיק הזדמנויות לכאורה לתקוף את האיראנים. אבל המקסימום שהביא לנו הוא שורה של קלסרים ריקים. כל כך טיפוסי לקאקר הזה.



ובגלל שאין לו בעיה לכאורה הוא מסתכסך עם כל אישיות ביטחונית אותה הוא עצמו ממנה לאורך קרייה ארוכה בתפקיד. די כבר. כמה אפשר לספר שזה תמיד רק האחרים ולא הבחירות שהוא לוקח או הבעיות שהוא מציב. מאיר דגן ז"ל- ימני בהגדרה, כבר סיפר את העניין עם סיפור החומוס באבו גוש. ביבי פשוט לא החלטי במדיניות שלו. משנה פוזות בהתאם להשתנות כיוון הרוח. אנשי בטחון זרוקים למדיניות עקבית. ואין זה משנה כלל אם הם באים מימין , שמאל, או מהמרכז.



גידעון סער שמאל? לא שמת לב לצעד שלקח לאחרונה. הוא לא היה שמאלני יום בחייו. יש לו בעיה של התנהלות עם מה שקורה בליכוד.
בוגי יעלון נשאר תומך א"י השלמה. גם לו הייתה בעיית התנהלות מול ביבי בפרשת הצוללות.
גם לריבלין הייתה בעיית התנהלות מול ביבי.
אריאל שרון עזב את הליכוד בגלל התנהלות המפלגה והקים את קדימה, לא הלך לשמאל.

מרידור , מילוא , לבני , כן הבינו שלמדיניות הלא של הימין אין תכלית.

אז האנשים הללו או בעלי בעיות על רקע התנהלותי בליכוד עצמו , או מבינים שדרכו אינה אקטואלית.
אינך מבין מדינה דמוקרטית גם צריכה להתנהל ככזו. ומדיניות הימין תוקעת אותה.

הבעיה שלך אינה עם השמאל, הוא מול אותן מדינות בעולם שאתה מצפה שיתמכו בך המחזיקות בערכים הללו. ויותר מכך שהמנהיגים שלך לא מסוגלים למצוא תמיכה אלטרנטיבית על מנת לבסס מדיניות ימין כפי שהם מבטיחים לך. לכן הם גם מאכזבים אותך פעם אחר פעם.


BUT OF COURSE , עוד אחד. זה אף פעם לא בעיה עם האיש בראש. אמרת פעם שאתה אוהב כדורסל. מדהים איך בדעה הפוליטית שלך אתה מנסה להרחיב ואו להקטין את היקף טבעת הסל בכל פעם על מנת לנסות להתאים מציאות לתירוצים שלך.


האנשים הללו מבינים שמציאות תחת התנהלותו של נתניהו ו/או מדיניות הימין אינה ישימה. זה לא קשור לא בשמאל ולא בפרקליטות. אם בטעות תצליחו לנטרל את כל אילו. תכניסו את המדינה לבידוד מוחלט.


אתה אולי כן. הרבה מדי סביבך חוזרים על הביטוי בעזרת השם כמו תוכים מאולפים . ומרוב ששיננו גם מצפים שהוא יעשה זאת ללא קשר לכלום.


הגרסה שלכם לפטריוטיזם הולכת על פי אותו פתגם ידוע - היא מקלטו של הנבל.
לא תודה. פטריוטיזם כן. בגרסה שונה לגמרי. לא של מנובלים מתרצים , מפחידים , מפרידים, בעלי רגשי נחיתות, שיעשו הכל , ואני מתכוון הכל, על מנת לשמור על שלטונם ללא שום רגש אשמה. כבר מזמן פיתחתי חסינות לחארטות הללו.


מצידי תנסה להפיל אותה על בר כוכבא . זו הזייה.


וודאי שיש. שופטים נבחרים בוועדה שלממשלה ולכנסת יש בה נציגים. עובדה שנבחרו גם שופטים הגרים בהתנחלויות . אם כולם היו שמאלנים זה לא היה קורה. מה שמפיל לגמרי את הקשקושים שלך.

הבעיה שלך שאתה מתעלם לגמרי מכל הכשלים של הימין המנסה לנטרל את מערכת המשפטית על מנת להיות חסין מביקורת.

זאת בדיוק הבעיה - בישראל אין ריסון שכזה שכן הראשות המחוקקת והמבצעת נבחרות על אותו פתק בדיוק.
לחברי כנסת קוראים נבחרי ציבור , אבל מעשית הם נבחרי מנגנוני מפלגות וראשיהן המשחקים בהם כמו פיונים. לפקח על ממשלות מתוך קואליציות הם אינם יכולים.

לכן יש ועדה לבחירת שופטים הצריכה להגיע להסכמות.


את המשילות זה אתם שהרסתם. עכשיו ניסיתם לעשות לעשות עוד צעד לקראת מהפכה דיקטטורית. מה ציפיתם?


ממש לא. זה לגמרי חוסר היכולות שלכם. בזה התחלנו. שם גם זה מסתיים.

עכשיו גם ארה"ב מאותת לכם להפסיק. תשתוללו, היא זאת שתכתיב לכם את העניינים באופן שעוד תתגעגעו לשמאל ובג"צ.

לא מתאים לכם, חפשו אלטרנטיבות אחרות שיסכימו לתמוך במדיניות / חוסר המדיניות והקאוס שאתם יוצרים.

אין לכם . הפכתם את ישראל למדינה מאוסה שגדולי התומכים בה מסתייגים ממנה. תתביישו.
יקירי אלפיני. אני חושב שהכותבים נחשפו לחילוקי הדעות המהותיים בינינו וכך בהחלט צריך.

אנו כאמור חלוקים וטוב שכך - העיקר שחופש הביטוי נשמר לפחות בפורום זה וכולי תקווה שבתפוז בכלל.

סה"כ היה שיח לא רע.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דעתך בעניין ניזונה מבורות וכאוס שמתקיים בין אוזניך.
העובדה היא שהמדיניות שאתה תמכת בה הביאה לטבח ואולי אתה זה שצריך להתבייש ולחשוב איפה טעית.
אתה בדיוק כמו האנשים שמאשימים את הנאנסת בכך שהיא פיתתה את האנס.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
שחר יקירי.
ההגינות מחייבת שתשאר בערימת הכלום של הפורום שאתה מנהל ואל תזרוק את הטינופת שלך כאן.

שקרן עלוב.
אין לך סמכות מאללה לקבוע מה הדעה שמשרתת טוב יותר את ההעם.
מי שלוקח על עצמו את הקביעה הזאת והופך את האחרים לשונאי עמם או לבוגדים אלה הפשיסטים .
אם תלמד היסטוריה תגלה שאתם הם אלה שגרמו לחורבן ארצותיהם.
כל פטריוט רוצה שהמדינה שלו תנצח בכל מערכה צבאית ומדינה. אני לא מאמין שצריך להתווכח על אפשרות שמי שרוצה שהמדינה שלו תפסיד במערכה רוצה את זה לטובת המדינה.
 

1ספי11

Well-known member
כל התסבוכת הזאת הייתה נמנעת מאיתנו אילו לא הבאתם מרצחים מוסלמים מטוניס והענקתם להם שטח , רובים ושלטון עצמי.

מעבר לכך - מדיניות פוליטית נובעת גם מהערכות מודיעין של מערכת הבטחון ומה לעשות שבמשך עשרות שנים מטכ"ל צה"ל הינו מועדון חברים סגור של קצינים אשר נחשדים כשמאלנים. קצינים אלו ערבבו בין הערכות מקצועיות לתפיסת עולם פוליטית. להלן הקונספציה !

את הקונספציה הזאת הם הזינו את הדרג המדיני וכך הגענו אל הערכות צבאיות הגורסות כי "חמאס מורתע" - כל בר דעת מבין היטב שנתניהו קיבל את המידע הזה מהדרג הצבאי.

אל לנו לשכוח שגם נתניהו אשם במפלת השביעי לאוקטובר אך אשמתו בטלה בשישים לעומת הדרג הצבאי בעבר ובהווה וזה כולל את אייזנקוט וגנץ שהיו ממנהיגי הקונספציה כמו כן הם חלק מאלו שהניעו את הליך הפיכת צה"ל לצבא בעל עליונות טכנולוגית אך עם מינימום כח אדם מה שהשפיע ישירות על איטיות תגובת צה"ל למתקפת השביעי לאוקטובר.

כידוע לך אני לא מצביע עבור נתניהו אבל נתניהו צריך להתפטר רק לאחר כל הגוורדיה השמאלנית שהוזכרה על ידי וזה כולל את בני גנץ ואייזנקוט.


יאמר לזכותו של נתניהו שקשה מאד עד בלתי אפשרי לחלוק על הדרג המקצועי צבאי/שמאלני אשר דואג להציג לדרג המדיני דעות חד מימדיות ללא מינימום חילוקי דעות בדיוק כפי שקבלן לא יכול לחלוק על דעתם של המהנדסים והארכיטקטים שלו כשדעתם תמיד אחידה ללא מינימום חילוקי דעות......שהרי אם הבנין יתמוטט הקבלן יעמוד למשפט. :cool:

בקיצור - כולנו תקווה שמעוז הכח של השמאל במטכ"ל צה"ל יפורק וכך נצליח לבסס מטכ"ל מגוון עם חילוקי דעות לכאן ולכאן במקום מועדון החברים השמאלני הסגור שהביא עלינו את הצרה הזאת.
קשקוש ירוק ומלא שנאה של אמפוטנטיות ימנית.
ראש ממשלה 15 שנה לא אחראי לאסון במירון ולא אחראי לאסון בעוטף.
בכל מדינה סבירה היה ראש ממשלה מתפטר מיד ולא דורש מאחרים לקחת אחריות.
מעניין שראש הממשלה לקח על עצמו אחריות להרתעה של החמאס והבטיח שהוא ידע לז
כל פטריוט רוצה שהמדינה שלו תנצח בכל מערכה צבאית ומדינה. אני לא מאמין שצריך להתווכח על אפשרות שמי שרוצה שהמדינה שלו תפסיד במערכה רוצה את זה לטובת המדינה.
זכותך לאמונות שלך . אבל אין לאמונות שלך קשר למציאות.
פטריוט רוצה שהמדינה שלו תהיה המדינה הטובה ביותר וכל מדינות העולם יאהבו אותה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אתה חייב להבין שיש כאן חופש ביטוי. אני מבין שקשה לך אבל אתה תתרגל , אין לך ברירה.

זה שאתה מנסה להעניק לגיטימציה למאבק נגד בני עמך זה נורא ואיום. לא יודע מה בשם אלוהים גורם לכם להתנהג כפי שאתם מתנהגים.
הנרי הסביר שזה המוסר המזויף שלהם שלדעתם אסור לשלוט על עם אחד והם מאמינים לאגדה האורבנית שהמתחלים הסעודים בארץ ישראל הם עם פלסטיני.
 

palmony1951

Well-known member
מה הם היו עושים אם הם היו תחת כיבוש.
אני לא צריך לקרוא את התגובות בשביל לדעת:
הם חושבים שכל השטחים הם שלנו, לפי ציווי כוח עליון/ו/או עניני ביטחון.
אבל האמת: גם אני חושב שאפילו לטרוריסטים צריכים להיות קווים אדומים.
ומה שקרה ב-7/10 עלול להביא שמאלנים לעשות הערכה מחדש.
מה שכן, הערבים טיפשים מבחינה אחת:
בעוד כמה עשרות שנים, יהפכו הפרזיטים/ערבים לרוב מכריע במדינה, והיא עלולה להתפרק במאמץ מופחת מצד הערבים.
הם רק צריכים להזדיין בסבלנות, ולא להשתגע-ואת זה הבינו החיזבאללה+ איראן שה-7.10 בא גם להם בהפתעה.
 
נערך לאחרונה ב:

הפרבולה1

Well-known member
מאז ההתנתקות תושבי עזה לא היו תחת כיבוש ישראלי ולא תחת מצור ישראלי ( למעט מצור ימי ) .
אז אם מישהו חושב שעזה היתה תחת "כיבוש" רק בגלל המצור הימי נזכיר שלא זה היה הסיבה לטרור מעזה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מאז ההתנתקות תושבי עזה לא היו תחת כיבוש ישראלי ולא תחת מצור ישראלי ( למעט מצור ימי ) .
אז אם מישהו חושב שעזה היתה תחת "כיבוש" רק בגלל המצור הימי נזכיר שלא זה היה הסיבה לטרור מעזה.
האנטישמים המסריחים של האו"ם שמום קבעו שגם אם החייל האחרון והמתיישב האחרון יוצאים מעזה אנחנו עדיין אחראים ככובשים שם ומאז השתלטות סעודיה על האו"ם הערבים רואים בדברי האו"ם שמום דברי אלוהים חיים.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
מאז ההתנתקות תושבי עזה לא היו תחת כיבוש ישראלי ולא תחת מצור ישראלי ( למעט מצור ימי ) .
אז אם מישהו חושב שעזה היתה תחת "כיבוש" רק בגלל המצור הימי נזכיר שלא זה היה הסיבה לטרור מעזה.
לגבי סיפא דבריך, האמת בדיוק הפוכה. הסגר הימי התחיל (הרבה יותר מדי מאוחר) בעקבות הטרור :). הלכה למעשה בעקבות עליית החמאס לשלטון וכוונותיה לייבוא אמצעי לחימה (גם) דרך הים.
 
הכיבוש האקטואלי במזרח התיכון כולו הוא ללא ספק הכיבוש המוסלמי
האיסלם לא נולד פה אלא במרחבי ערב הסעודית ופלש וכבש את אזורנו מתוך כוונה למגר כל דת אחרת ולהשתלט על הציביליזציה העולמית כולה
עם ישראל נולד פה ושב לאדמתו ההיסטורית וקיבל על כך לגיטמציה בינלאומית - ארץ ישראל היא המולדת ההיסטורית שלנו נקודה
מי שפלש לתחומי מדינת ישראל הלגיטימית - רצח אנס שרף וערף ראשים של אזרחים תמימים רק בשל היותם יהודים וישראלים
לא נלחם נגד הכיבוש - אלא נלחם בשם הטרור הנפשע והכיבוש לשם כיבוש
ואין לו שום לגיטמציה ואין להשוותו לשיבת ציון בשום אופן
 

1ספי11

Well-known member
הכיבוש האקטואלי במזרח התיכון כולו הוא ללא ספק הכיבוש המוסלמי
האיסלם לא נולד פה אלא במרחבי ערב הסעודית ופלש וכבש את אזורנו מתוך כוונה למגר כל דת אחרת ולהשתלט על הציביליזציה העולמית כולה
עם ישראל נולד פה ושב לאדמתו ההיסטורית וקיבל על כך לגיטמציה בינלאומית - ארץ ישראל היא המולדת ההיסטורית שלנו נקודה
מי שפלש לתחומי מדינת ישראל הלגיטימית - רצח אנס שרף וערף ראשים של אזרחים תמימים רק בשל היותם יהודים וישראלים
לא נלחם נגד הכיבוש - אלא נלחם בשם הטרור הנפשע והכיבוש לשם כיבוש
ואין לו שום לגיטמציה ואין להשוותו לשיבת ציון בשום אופן
להזכירך. באמונה של חלקנו עם ישראל הגיע ממצרים וכבש את כנען.
וגם המונגולים כבשו כאן וגם הפרסים וגם היוונים וגם הרומאים ועוד כמה.
אגב סביר להניח שחלק לא קטן מהמוסלמים כאן היו מקומיים שהתאסלמו .
 

evglev1

Well-known member
מנהל
להזכירך. באמונה של חלקנו עם ישראל הגיע ממצרים וכבש את כנען.
וגם המונגולים כבשו כאן וגם הפרסים וגם היוונים וגם הרומאים ועוד כמה.
אגב סביר להניח שחלק לא קטן מהמוסלמים כאן היו מקומיים שהתאסלמו .
עם ישראל שהתפתח במצרים בא ממשפחה שיצאה מארץ ישראל לפי האמונה.
 

lemner40

Well-known member
מבחינה רציונאלית לערבים הנוצרים בבית לחם עדיף לחיות "תחת כיבוש" ישראלי מאשר במדינה פלסטינית עצמאית. גם לערביי נצרת ממש לא ישתלם אם הפליטים יחזרו ויהיה רוב ערבי מוסלמי דמוקרטי בכנסת.

מיקרונזיה ואיי מרשל לא תומכים, אך מוכנים לשבת בצד ולא להתערב.
מבחינה ראציונלית עדיף ליהודים להיות
אתם תמכתם בחיזוק החמאס כשתמכתם בנסיגה חד צדדית מעזה בידיעה שזה יחזק את החמאס. וגם לפני 20-25 שנה המרצחים מטוניס הם שטבחו בנו וחלק מהמחבלים שדורשים לשחרר תמורת חטופים זה אותם מרצחי פת"ח שצדו יהודים בכבישים ובין השאר רצחו ילדים ותינוקות. תאמין לי שהחמאס מעדיף לשחרר איש פת"ח שרצח תינוקת מאשר איש חמאס שירה והחטיא.

זה שקר לא נכון
השמאל מרכז תמך ברשות המתונה ונלחם בחמאס.
הימין הוא זה שתמך והקים את החמאס, קראתם לו נכס , קראתם לחזק אותו , העברתם לו מיליונים כל חודש ומנעתם את החיסול שלו.
עם ישראל שהתפתח במצרים בא ממשפחה שיצאה מארץ ישראל לפי האמונה.
עד היום אין הוכחה לסיפורי התנך.
והפוך , כל הארכיאולוגיה מראה סיפור אחר לגמרי
 
למעלה