נתניהו: 7 באוקטובר לא הייתה שואה, לא בגלל היעדר כוונה - אלא בגלל היעדר יכולת

Harrington

Well-known member
מנהל
נתניהו: 7 באוקטובר לא הייתה שואה, לא בגלל היעדר כוונה - אלא בגלל היעדר יכולת
מה שנכון נכון. אמנם גם נכון לומר שהמחבלים הגיעו מבחינתם עם הכוונה לבצע שואה. הם התייחסו ליהודים שבאו לרצוח כאל תתי-אדם, כאלה שאינם בני אנוש. מבחינה זו הם אכן לא היו שונים מהנאצים ימ"ש. אבל זה לא סותר את דברי ראש הממשלה. אכן, עם כל הצחוקים והבעיות, אלמלא מדינת ישראל הייתה מדינה חזקה ויציבה אויבי העם היהודי לגמרי היו מנסים שוב את שיטת ההשמדה ההמונית של היהודים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נתניהו: 7 באוקטובר לא הייתה שואה, לא בגלל היעדר כוונה - אלא בגלל היעדר יכולת


הוא צודק בהחלט, אם רק היתה לפלסטינאצים יכולת הם היו משמידים את כולנו מבלי להניד עפעף, את כל אזרחי ישראל, כולל את השמאלנים חובבי המחבלים ותומכי הטרור המוסלמי והפלסטינאצי, ולא רק היהודים, אלא את כולם. וראינו היטב ב 7.10 שהם ממש לא עושים שום אבחנה בין ימין לשמאל, בין גבר לאישה, בין צעיר למבוגר, ובין יהודי נוצרי, פגאני או אפילו מוסלמי.

ולכן הגיע הזמן גם של השמאלנים חובבי המחבלים להתעורר ולהבין מול איזה אוייב אכזר וחסר רחמים יותר גרוע מהנאצים אנחנו נלחמים, ולהפסיק לשים מקלות בגלגלים לצה"ל ולרחם על מחבלים רצחניים ואכזריים שלא היו מרחמים על אף אחד מכם בשיט. הטרור המוסלמי הרצחני והאיסלאם הרדיקלי זו סכנה קיומית לא רק לישראל אלא לעולם המערבי כולו.
נכון יש להבדיל בין לקרוא לטבח שואה, ללקרוא לטובחים נאצים. ביבי גם תיאר שנמצא בבניין אחד תרגום לערבית של המאיין קאמפ, ובמקום אחר נייד של ילדה קטנה שבה תמונה של היטלר בתור שומר מסך. ואיהד תמימי שהפכה לסמל אמרה שהם יעשו לנו שואה שנייה שהשואה של היטלר תיראה קטנה לעומתה. כך שהם אפילו לא מנסים להסתיר את היותם נאצים. כך ששואה לא הייתה כי זה נמשך יומיים-שלוש וכי חלק מהאנשים ביישובי העוטף היו חמושים, אבל מי שפלשו לנגב בהחלט היו נאצים.
 

אביב 2019

Well-known member
המשוררת נעמי שמר ז"ל עשתה השוואה איומה אבל נכונה-

הנאצים הצוררים רוצחים בגז את היהודים.
הפלסטינאצים רוצחים יהודים בכל מיני עינויים.
אנחנו עוד נתגעגע לגזים המהבילים של הגרמנים.
 
למעלה