אסטרטגיות שיווק של ישראל

 
 
 
 
בחר את גודל הנגן:
246 x 138
342 x 192
480 x 270
504 x 304


סגור
מאת:  ערוץ אקדמי
תאריך:  01.07.10
בכל קמפיין שיווקי ישנם מרכיבים שחייבים להתקיים כדי שהוא יצליח. איזה מרכיבים צריכים להתקיים במסע שיווקי של מדינה? ד"ר אלי אברהם, מהחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה בוחן את האסטרטגיות שישראל השתמשה עד ...
המשך
בכל קמפיין שיווקי ישנם מרכיבים שחייבים להתקיים כדי שהוא יצליח. איזה מרכיבים צריכים להתקיים במסע שיווקי של מדינה? ד"ר אלי אברהם, מהחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה בוחן את האסטרטגיות שישראל השתמשה עד היום בשיווקה בעולם ומסביר איך אפשר לשפר את אופן השיווק?

תכני זו ועוד, בערוץ האקדמי:

http://actv.haifa.ac.il/programs/

סגור
צפיות:  525

דירוג:
(דירוגים: 0)
כל התגובות ( 0 )
שם משתמש: אורח       (התחבר/הירשם למערכת)
Copyright©1996-2017, תפוז אנשים בע"מ   אקום