איך קפה יעזור לך למכור יותר?

 
 
 
 
בחר את גודל הנגן:
246 x 138
342 x 192
480 x 270
504 x 304


סגור
מאת:  brainsgame
תאריך:  04.04.11
הכנסו לאתר הבית שלי וקבלו מתנות!!! האתר:
http://www.brainsgame.co.il

היום אני מזמינה אתכם לשתות איתי קפה ואני אוכיח לכם למה כדאי לכם לשתות קפה,
ואיך אתם יכולים למכור יותר באמצעות קפה.

אז ...
המשך
הכנסו לאתר הבית שלי וקבלו מתנות!!! האתר:
http://www.brainsgame.co.il

היום אני מזמינה אתכם לשתות איתי קפה ואני אוכיח לכם למה כדאי לכם לשתות קפה,
ואיך אתם יכולים למכור יותר באמצעות קפה.

אז למה כדאי לשתות קפה ואיך זה יכול לעזור להגדיל את המכירות?
בואו תראו בעצמכם, איך בקלות אני יכולה לשכנע איתכם שכדאי לכם שתהיה לכם כוס קפה כמו זאת שיש אצלי ביד...

כשאנו בשלב "תיאור המוצר" במכירה, חשוב להבין כי אנשים "קונים" תועלות של המוצר ולא תכונות.
ולכן בהצגת המוצר יש לדבר בשפת תועלות ולא בשפת תכונות.
אבל ,מה ההבדל בין תכונה לתועלת?
a. תכונה= מה זה? (התכונה נשארת לעולם אצל בעל החברה / נשארת במוצר)
b. תועלת = מה יוצא לי מזה? (התועלת לעולם הולכת עם הלקוח)

לאחר הצגת תכונה, יש מיד להסביר מה התועלת שמקבל הלקוח הספציפי מתכונה זו, או לא להציג כלל את התכונה אם אין בכך צורך. לקוחות קונים תועלות ולא מוצרים או תכונות.
הלקוח שואל את עצמו כל הזמן במהלך המכירה "מה יוצא לי מזה?", אם נתרגם לו את התכונות לתועלות , נוכל לעזור לו לקבל החלטת רכישה.
סגור
צפיות:  184

דירוג:
(דירוגים: 2)
כל התגובות ( 0 )
שם משתמש: אורח       (התחבר/הירשם למערכת)
Copyright©1996-2020, תפוז אנשים בע"מ   אקום