שיווק אזורי משבר

 
 
 
 
בחר את גודל הנגן:
246 x 138
342 x 192
480 x 270
504 x 304


סגור
מאת:  ערוץ אקדמי
תאריך:  06.10.10
פגעי טבע, פיגועים, מלחמות או דימוי נמוך וסטריאוטיפים מקשים על שיווק האזור כעל יעד אטרקטיבי לתיירים. ד"ר אלי אברהם וערן כתר מהחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה ניתחו עשרות מקומות ברחבי העולם שניסו ...
המשך
פגעי טבע, פיגועים, מלחמות או דימוי נמוך וסטריאוטיפים מקשים על שיווק האזור כעל יעד אטרקטיבי לתיירים. ד"ר אלי אברהם וערן כתר מהחוג לתקשורת באוניברסיטת חיפה ניתחו עשרות מקומות ברחבי העולם שניסו להתמודד עם הבעייתיות של שיווק תחת משבר והצליחו. את הממצאים הם מציגים בספר חדש ומציעים מודל למקבלי ההחלטות שרוצים גם הם לצלוח את הקושי הנ"ל.
סגור
צפיות:  190

דירוג:
(דירוגים: 0)
כל התגובות ( 0 )
שם משתמש: אורח       (התחבר/הירשם למערכת)
Copyright©1996-2020, תפוז אנשים בע"מ   אקום