פיתוח גוף ושרירים תזונה ופסיכולוגיה

 
 
 
 
בחר את גודל הנגן:
246 x 138
342 x 192
480 x 270
504 x 304


סגור
מאת:  diets
תאריך:  24.12.14
פיתוח גוף ושרירים תזונה ופסיכולוגיה.
http://diet2all.net
טכניקות לגירוי השריר: Drop-set אפילו במספר חזרות גדול (40 ועוד 40 ועוד 20, המשקל מפעם לפעם יורד). יש לבצע תרגיל עד לכישלון חיובי, לנוח מנוחה ...
המשך
פיתוח גוף ושרירים תזונה ופסיכולוגיה.
http://diet2all.net
טכניקות לגירוי השריר: Drop-set אפילו במספר חזרות גדול (40 ועוד 40 ועוד 20, המשקל מפעם לפעם יורד). יש לבצע תרגיל עד לכישלון חיובי, לנוח מנוחה קצרה (15 שניות), להמשיך שוב עם אותו משקל כמה חזרות עד לכישלון חיובי, וכו'. היתרון בשיטה זו הוא שמצליחים "לסחוט" עוד כמה חזרות. משקל שאי אפשר לבצע בו 10 חזרות רצופות, מבצעים ב־7 ומיד עוד 2 ומיד עוד 1, וכך מגיעים ל־10 חזרות, באופן כמעט רציף.
Forced-reps תוך הקפדה שהשותף שמסייע לא יעזור לפני הזמן. חשוב להמשיך לעבוד עד לכישלון חיובי. אפילו שלפי התוכנית כתוב 7 חזרות, אם אפשר לסחוט עוד, להמשיך עד לכישלון חיובי. זה חשוב ביותר, מאחר והרווח הוא בסוף. אין טעם לעמוד רק במספר החזרות שהתכוונת לעמוד בו, הגדילה היא במה שעדיין אינך יכול לעשות. לכן נעזרים בחבר, לעוד 2-3 חזרות, אבל רק אחרי שמגיעים לכישלון חיובי.
Super-set, כלומר לעבור מתרגיל לתרגיל בלי מנוחה.
Shock-set, כלומר סט של 100 חזרות. מבצעים לעתים רחוקות, כשמרגישים שחייבים לעשות משהו אחר, שונה.
סגור
תגיות: 
צפיות:  13

דירוג:
(דירוגים: 0)
כל התגובות ( 0 )
שם משתמש: אורח       (התחבר/הירשם למערכת)
Copyright©1996-2020, תפוז אנשים בע"מ   אקום