שיחה עם נציגת בזק על קו 1-902 לשיחות יעוץ

 
 
 
 
בחר את גודל הנגן:
246 x 138
342 x 192
480 x 270
504 x 304


סגור
מאת:  loveisjoy
תאריך:  05.12.15
שיחה שביעית במספר עם המוקד הטכני של בזק שנערכה ב-3.12.5, כאשר הפעם הראשונה היתה ב-17.11.15. אז ביקשתי שיפתחו אותי לחיוג למספר זה, וזאת עשו, אך אין אני מצליחה לחייג ולא ידוע מה מקור התקלה עד עצם ...
המשך
שיחה שביעית במספר עם המוקד הטכני של בזק שנערכה ב-3.12.5, כאשר הפעם הראשונה היתה ב-17.11.15. אז ביקשתי שיפתחו אותי לחיוג למספר זה, וזאת עשו, אך אין אני מצליחה לחייג ולא ידוע מה מקור התקלה עד עצם היום הזה.
זה הקו שאמור היה להחליף את קווי היעוץ שהיו בקידומת 012 ו-018, וזה לא פעיל בבזק ולא בהוט.
משרד התיקשורת מיהר ליישם הרגולציה בטרם היתה אלטרנטיבה ראויה, וכך נשארו אלפי לקוחות לחודש ללא מענה, ומאות אנשים איבדו את פרנסתם. מחדל, ובכל אופן אמשיך לעדכן.
סגור
צפיות:  188

דירוג:
(דירוגים: 1)
כל התגובות ( 0 )
שם משתמש: אורח       (התחבר/הירשם למערכת)
Copyright©1996-2019, תפוז אנשים בע"מ   אקום