שערוריית בזק וכיצד טורטרתי 3 שבועות

 
 
 
 
בחר את גודל הנגן:
246 x 138
342 x 192
480 x 270
504 x 304


סגור
מאת:  loveisjoy
תאריך:  10.12.15
7 שיחות ניהלתי עם בזק, ו-3 שיחות עם הוט, שחלקן גלשו מעבר לשעה. כל זה כדי שיספקו לי אפשרות לחייג לקו 1-902 אותו משרד התיקשורת היקצה לשיחוץ היעוץ. 3 פעמים קיבלתי SMS שבעייתי (אין חיבור) טופלה וזה ...
המשך
7 שיחות ניהלתי עם בזק, ו-3 שיחות עם הוט, שחלקן גלשו מעבר לשעה. כל זה כדי שיספקו לי אפשרות לחייג לקו 1-902 אותו משרד התיקשורת היקצה לשיחוץ היעוץ. 3 פעמים קיבלתי SMS שבעייתי (אין חיבור) טופלה וזה היה שקרי. ולבסוף מה מתברר?
לא תקלות לא "נעליים", רק אי הסכם בין בזק החולשת על 70% משוק הנייחים לבין חברת קישוריות.
אז מי יתן על זה את הדין?
משרד התיקשורת שכפה רגולציה בלי לבדוק אם ניתן לספק זאת, או בזק, שאולי מסרבת לתת את השירות? מי יתן?
אולי בג"ץ יכריע...
סגור
צפיות:  105

דירוג:
(דירוגים: 2)
כל התגובות ( 1 )
שם משתמש: אורח       (התחבר/הירשם למערכת)
Copyright©1996-2019, תפוז אנשים בע"מ   אקום