תגובה אחרונה ע"י פרופ חיים מצקין

  1. E

    צגי פרסום באוטובוסי מטרודן

    יש במטרודן,גם ב369 זה נפוץ. יש במטרודן,גם ב369 זה נפוץ. ויצא לי גם ב353 לראות.
  2. E

    צגי פרסום באוטובוסי מטרודן

    חודשיים שלושה לפחות. חודשיים שלושה לפחות.
  3. E

    צגי פרסום באוטובוסי מטרודן

    יש פרסומות אילמות. יש פרסומות אילמות. מה שכן,הרבה פעמים המידע ישן ולא מתחדש,והלופ שלו די קצר.
  4. י

    שלום רב לכל החברות והחברים בפורום

    נצל''שון נצל''שון גם אני לא הייתי כאן מזמן ועכשיו אני בחופשה קצרה מהעבודה הבטחונית שאני עושה ולצערי אין לי בכלל זמן לפורום ולענייני תחבורה ציבורית ומעניין אם בכלל זוכרים אותי כאן.
  5. ת

    [IMG]https://timg.co.il/f/Emo49.gif[/IMG] לטומי* לרגל יום הולדתו

    מזל טוב טומי!|מתנה| מזל טוב טומי!|מתנה|
  6. F

    תהיה

    שלום ידידי.... שלום ידידי.... כפי שדיברנו על כך באופן אישי בפגישתנו היום רכבת ישראל נהנית היום מכסף שהיא לא קיבלה במהלך כל שנות קיומה של מדינת ישראל במסגרת תוכנית החומש הנוכחית וכנראה גם בתוכנית החומש הבאה שתימשך במגמת השקעות גדולות בתשתיות רכבתיות. מה שנעשה היום בתחום רשת המסילות במדינת ישראל...
  7. א

    תהיה

    שימו לב... שימו לב... בת"א מה קורה עם חניות, פקקים וכיו"ב, בכל זאת אנשים מעדיפים לנסוע ברכב.
  8. ב

    תהיה

    יעלה לאויר היום בערב יעלה לאויר היום בערב והנה מתאבן
  9. R

    תהיה

    ההגיון אומר ש.. ההגיון אומר ש.. באופן טבעי מי שמשתמש ברכבת אינו משתמש במכונית או באוטובוס וכתוצאה מכך פחות מכונית אחת על הכביש , תכפילו את זה במספר הנוסעים ברכבת בכל יום וזה בוודאות מביא לצמצום מספר כלי הרכב על הכביש, גם צריכים פחות אוטובוסים כי פחות אנשים משתמשים בהם. מה שכן , אני עצמי לא יכול...
  10. ק

    תהיה

    בכל העולם המערבי יש עליה עצומה בכל העולם המערבי יש עליה עצומה בשימוש בכלי רכב פרטיים, ובמקביל עליה קלה בלבד בשימוש ברכבות. בארץ, בגלל שהרכבת היתה במשך כ-40 שנה "סרח עודף" או "בן חורג" או מועמדת להמתת חסד או כל ביטוי קשה ולא טוב אחר, ורק משנת 88' החלו ברצינות לפתח אותה, יש עליה של פי 8 בכמות...
  11. ב

    תהיה

    נכון , אין רשת מסילות ממשית. נכון , אין רשת מסילות ממשית. צירי אורך ושלוחות בלבד. גם תוכנית החומש הנוכחית אינה צועדת בכיוון יצירת תשתית לרשת של ממש. לגבי הגידול במספר הנוסעים ברכבת. אין ספק שגידול זה הינו משמעותי ביותר, אך יש לבחון אותו בזהירות. כאשר נקודת ההתייחסות הראשונית הינה מספר קטן של...
  12. ב

    תהיה

    כן, שמתי לב. ואני מסכים ששעות אלה כן, שמתי לב. ואני מסכים ששעות אלה מתאימות לסופרלטיבים שהענקת להן.עם זאת אני טוען שמאחר ואנו נמצאים בפיגור רב, כל בנייה של קו חדש מחייבת הערכות כזו שתאפשר הפעלה איכותית ככל האפשר של הקו. אם צריך, אזי יש לרכוש ציוד מראש או במהלך ביצוע העבודות על הקו. אם אתה יודע...
  13. א

    הופקדה תוכנית המתאר לנמל תעופה חדש

    תגובה לאורן תגובה לאורן למה הביקורת נגד הטרמינל החדש הקרוי נתב"ג 2000 חזקה מהביקורת בעד הטרמינל החדש מה כל כך גרוע בטרמינל החדש
למעלה