אם טענת כרטיסיה, זה אומר שניתן לנסוע איתה
רק עבור הקוד שקנית את הכרטיסיה. עקרונית, ניתן גם לנסוע בקוד נמוך יותר, ואז "מתבזבז" כסף ששולם כבר על קוד גבוה יותר.
החמצת את הנקודה
3 מיליון נוסעים בחודש זה 36 מיליון נוסעים בשנה! וכל זאת לפני פתיחת קו העיירות, הקו המערבי, A1 והכפלת הקו לב"ש. מדובר בעליה בשיעור עצום, לדעתי תתקשה מאד למצוא גידול כה חד ומהיר במדינות אחרות. לידיעת הרמאים שמתנגדים לרכבת.
ואם בכל זאת מתעקשים לקרוא לו "מומחה מוביל
לתחבורה בישראל" - זה מצביע בהכרח על רמת המומחיות... וזה הקטע הכי עצוב בכל הסיפור, לדעתי. כי פשוט לא מסתדר לי התואר של "מומחה מוביל" (לדעת מי, אגב?!) עם חוסר ידע בסיסי במה שקורה בתחום התחבורה בישראל בפועל. אם זו רמת המומחים - מה יגידו אזובי הקיר?..
פרופסור?
פשוט בושה וחרפה. אחת משתיים. או שהוא טועה בצורה כה בוטה, ואז צריכה להשאל השאלה איך הוא קורא לעצמו בתור פרופ' ומומחה לתחבורה. או, חמור יותר, שהוא משקר ביודעין. בכל מקרה, טוב הוא לא יוצא מזה.
כ30 דקות בקוים 141 146
אבל עכשיו חופשת סמסטר ומספר האוטובוסים נמוך לכן תוודא בלוחות זמנים שיש לך אוטובוס מתאים אם אתה מגיע ברכבת מת"א עדיף לרדת בחוף הכרמל ומשם 46-146 לאוניברסיטה במיוחד בימים כשהרכבת לא ממשיכה מחוף הכרמל
לא תמח"ת ולא נעליים
רכבת מבנימינה או פרדס חנה להרצליה. הליכה של כ-10 דקות (ואפילו קצת פחות) לצומת הסירה. משם כל אוטובוס דרומה ולרדת בתחנה של הרב מכר. לחצות את הכביש בגשר הולכי הרגל ומהרב מכר אפשר בהליכה מאוד ארוכה (של כחצי שעה) או טרמפ או מונית ספיישל. רק מפרדס חנה עד צומת אולגה בקווים...