"כל המרבה דברים מרבה חטא" (כן, יכולים לתלות אותי על זה!)

playtrip

New member
הרעיון המקורי של סוניק הקיפוד היה ליצור סדרה של משחקים שמדברים על ההשלכות האקולוגיות של זיהום וייצור אשפה עלי אדמות והשלכות ההרסניות שטכנולוגיה יכולה לגרום אם לא משתמשים בה נכון.
הסיפור המקורי הציג גיבור שממנו ניתן לקחת דוגמה וללמוד איך להיות אנשים טובים יותר. כאלו ששומרים על הסביבה ומתנהגים באדיבות לאחרים תוך הרבה אמונה עצמית תמידית.
הבעייה היא שהמעריצים ביקשו הדרן אחרי הדרן, החברה ראתה בסוניק פרה חולבת של מזומנים וכך, מה שהיה במקור כוונתו של יוג'י נאקה ליצור סדרת משחקים שמדברת על ערכים אקולוגיים הפך להיות מישמש של סיפורים הזויים שאין בינהם קשר ולא מסתדרים היטב אחד עם השני, רק כדי להמשיך את הסדרה ולהציג את פניו המהממות של סוניק על המסך... אבל שוב, יותר מדי מהכל משאיר כלום... הסדרה היתה צריכה להסתיים אחרי סוניק 3 ונאקלס ביחד עם סוניק CD ואולי לספק את סוניק מאניה אחרי הרבה שנים בתור הדרן מכובד... בכל אופן, כמו שאמרו חכמי היהדות: "וכל המרבה דברים מרבה חטא"... חרשו את העלילה הזו פעם אחר פעם במגוון סיפורים שונים, הוסיפו את סוניק הקלאסי, המודרני, סוניק בום, סוניק מהסרט, סוניק מהסדרות המצויירות, סוניק של ארצ'י קומיקס ועוד... העולם שלהם מלא בתופעות מוזרות שלא קשורות אחת לשנייה מרוב שסגה ניסו להמציא את עצמם מחדש... יש להם גם וויספים, גם דארק ולייט גאיה, דדלי סיקס, כאוס, מפיליס, אינפינט, ליטל פלאנט, אולטימייט לייף פורם, אוכל הזמן, וכו' וכו'... מגוון שלם של דברים משוגעים ומצוצים מהאצבע שלא מסתדרים אחד עם השני... הייתי מעריץ של סוניק הרבה שנים בגלל הסטייל והצורה הסקסית המהממת שלו אבל גם לי נמאס מהשטיקים האבסורדיים שחוזרים בכל סדרה וסדרה... אפילו בסיפורים ואגדות של דוד המלך ואברהם אבינו וחכמי קדם יש יותר היגיון ועקביות מאשר בסדרת המשחקים של סוניק שלקחה יותר מדי בנסיון להכניס מזומנים לחברה שלהם, סגה... אפילו הברון מינכאוזן וטיל אויינשפיגל נשמעים שפויים לעומת ההזיה המטורפת וחסרת ההגיון שנקראת סוניק... לא אזהם עוד עם הפוסט שלי כי כל קילובייט שנועד לאחסון על האתר הזה חשוב אבל זו דוגמה למה שחז"ל שלכם אמרו. כל המרבה דברים מרבה חטא... אני חושב שגם אותי יכולים לתלות על דברים כאלו עם כל המילים ששפכתי...

זה הראנטינג שלי על סוניק הקיפוד ושל כולנו יחדיו... אני מתבייש שהייתי מעריץ של הסדרה הזו, הרסו אותה.
 

קרנפול

New member
אכן טריפ
אני לא הבנתי עדיין את ההנאה שמוצאים במשחקי סוניק, בנוסף אני גם ממש גרוע בהם.
 
למעלה