שלב ב בקו לכפר סבא.

מצב
הנושא נעול.
שלב ב בקו לכפר סבא.

שלב ב בקו לכפר סבא.
שלב ב': הוספת מסילה רביעית בין תחנת סבידור לתחנת האוניברסיטה, הקמת תחנת קרית אריה, הוספת מסילה חדשה בקטע אוניברסיטה - סוקולוב. אורך התוואי : 23 ק"מ. האם זה יהיה מוכן לפי התכנון (לא המקורי) בחודש מאי 2007 או שלדעתכם יידחה שוב פעם?
 
טוב, עד מאי 07 זה לא יושלם..

שלב ב בקו לכפר סבא.
שלב ב': הוספת מסילה רביעית בין תחנת סבידור לתחנת האוניברסיטה, הקמת תחנת קרית אריה, הוספת מסילה חדשה בקטע אוניברסיטה - סוקולוב. אורך התוואי : 23 ק"מ. האם זה יהיה מוכן לפי התכנון (לא המקורי) בחודש מאי 2007 או שלדעתכם יידחה שוב פעם?
טוב, עד מאי 07 זה לא יושלם..
על תחנת קרית אריה ועל הכפלת המסילה בין האו"נ לפ"ת סגולה עובדים, אבל די בעצלתיים..
 

אורי404

New member
די בעצלתיים?

טוב, עד מאי 07 זה לא יושלם..
על תחנת קרית אריה ועל הכפלת המסילה בין האו"נ לפ"ת סגולה עובדים, אבל די בעצלתיים..
די בעצלתיים?
מאוד בעצלתיים הייתי אומר. עובדים על הכפלת הקו הזו למעלה משנתיים. בעניין זה. חבר שלי נסע ביום שלישי האחרון מכפר סבא לבאר שבע יצא מתחנת הוד השרון ברכבת של 15:24. הוא סיפר לי שבתחנת בני ברק הם המתינו רבע שעה עד שהגיעה רכבת מהכיוון השני. כאשר הם הגיעו לתחנת האוניברסיטה הוא סיפר לי שראה רכבת נוספת לכפר סבא. כלומר הפרש של עשרים דקות בין הרכבות, ירד לדקות ספורות. בתל אביב מרכז הוא החליף רכבת והוא סיפר לי שדווקא הם הגיעו לבאר שבע מרכז בזמן.
 

amit1270

New member
משהו לא טוב קורה ברכבת בזמן האחרון

די בעצלתיים?
מאוד בעצלתיים הייתי אומר. עובדים על הכפלת הקו הזו למעלה משנתיים. בעניין זה. חבר שלי נסע ביום שלישי האחרון מכפר סבא לבאר שבע יצא מתחנת הוד השרון ברכבת של 15:24. הוא סיפר לי שבתחנת בני ברק הם המתינו רבע שעה עד שהגיעה רכבת מהכיוון השני. כאשר הם הגיעו לתחנת האוניברסיטה הוא סיפר לי שראה רכבת נוספת לכפר סבא. כלומר הפרש של עשרים דקות בין הרכבות, ירד לדקות ספורות. בתל אביב מרכז הוא החליף רכבת והוא סיפר לי שדווקא הם הגיעו לבאר שבע מרכז בזמן.
משהו לא טוב קורה ברכבת בזמן האחרון
הכפלת קווים, גם אם אין בהם סיבוכים טכניים ומשפטיים, מתנהלת באיטיות שמזכירה לי את תחילת שנות ה-90 והכפלת קו החוף. נראה כאילו משהו מההתלהבות שאפיינה את תחילת שנות ה-2000 הלך לאיבוד, וחבל.
 

אוהד11

New member
המהירות מהשטן

משהו לא טוב קורה ברכבת בזמן האחרון
הכפלת קווים, גם אם אין בהם סיבוכים טכניים ומשפטיים, מתנהלת באיטיות שמזכירה לי את תחילת שנות ה-90 והכפלת קו החוף. נראה כאילו משהו מההתלהבות שאפיינה את תחילת שנות ה-2000 הלך לאיבוד, וחבל.
המהירות מהשטן
 

אורי404

New member
מה שגם אני חושב.

משהו לא טוב קורה ברכבת בזמן האחרון
הכפלת קווים, גם אם אין בהם סיבוכים טכניים ומשפטיים, מתנהלת באיטיות שמזכירה לי את תחילת שנות ה-90 והכפלת קו החוף. נראה כאילו משהו מההתלהבות שאפיינה את תחילת שנות ה-2000 הלך לאיבוד, וחבל.
מה שגם אני חושב.
 
רק עכשיו הגעת למסקנה הזאת?

משהו לא טוב קורה ברכבת בזמן האחרון
הכפלת קווים, גם אם אין בהם סיבוכים טכניים ומשפטיים, מתנהלת באיטיות שמזכירה לי את תחילת שנות ה-90 והכפלת קו החוף. נראה כאילו משהו מההתלהבות שאפיינה את תחילת שנות ה-2000 הלך לאיבוד, וחבל.
רק עכשיו הגעת למסקנה הזאת?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה