אבא שלי קיבל קנס מהערייה בסך 750 שקל

אבא שלי קיבל קנס מהערייה בסך 750 שקל

אבא שלי קיבל קנס מהעירייה על סך 750 שקל כניראה על זה שלא זרק את שקית האשפה
לפח (לפי טענתו כי הפח לפעמים מפוצצ ואיין מקום) או שאחד השכנים הלשין עליו שהוא נותן אוכל לחתולים (השכנים של היום זה לא השכנים הטובים של פעם.אנשים קטנים ורעים) בכל מיקרה הקנס מוגזם ואני כועס וגם מרגיש חרדה נוכח הסכום. מילא 100 או 200 שקל). וגם המחיר של הערייה מוגזם. לא מתחשבים באף אחד יהודונים רעים חשוכים וקטנים . בשביל מה הקמנו מדינה אחרי השואה? כדי להרוג אחד את השני.

העניין מעורר בי חרדה רבה מין פחד חזק לא ברור הוא אומר שהוא לא רוצה לשלם מפחד שיעשו לו משהו מהערייה . מעצר או משהו כזה. וזה גם מגביר אצלי את החרדות להשאר בעתיד חסר כל מבחינה כפסית ראו ערך גבי שושן "זל. החיים לא קלים פה ביחדו בתחום הכלכלי ביחוד לחלשים. זה הגביר אצלי את הפחד להשאר חסר כל בעתיד . וגם מחשבות אובדניות כי קשה לחיות פה
 

EZCA

New member
ישראל ידידי היקר.אני עזרא EK55 לשעבר ,ידידך בנפש.

ישראל ידידי.שמע ממני.תן לאבא שלך לשבור את הראש שלו בעצמו.
אתה תדאג רק לעניינים שלך.היו לך הרבה בעיות עם ההתנהלות הכושלת של אבא שלך בחיים ובעיקר בזוגיות הלא מוצלחת שלו עם החברה שלו הבעייתית.
&nbsp
עדיף שתתכתב איתי על כל דבר במסרים האישיים .
ועל כל בעיה שלך.
רק חבל מאד שאני לא גר קרוב לבית שלך,
אחרת היינו פותרים הרבה בעיות בחיים ביחד אני ואתה.
 
עזרתי לאבא שלי למלא טופס בטיול קנס

זה המינימום שאני בתור בן צריך לעשות . לפחות ככה אני מרגיש. בכל זאת.

מקווה שזה יעזור מול הערייה/הפקח

תודה רבה לך, שוב
 

EZCA

New member
ישראל היקר.עדיף שאתה תפנה ישירות לעיריה ותדבר איתם

פנים אל פנים ב-4 עיניים עם המנהל האחראי על הקנסות.וככה הם יבטלו את הקנס.
במכתבים כי במכתב לא תמיד מצליח הביטול.אז תסביר להם שפח האשפה העירוני היה מלא בזבל ולא היה אפשרות אחרת לשים בתוך פח האשפה.תבטיח להם שדבר כזה לא יקרה שנית ותבקש מהם שהם ידאגו לרוקן את פח האשפה מהר יותר.לאבא שלך תסביר שלעולם לא ישים זבל מחוץ לפח האשפה גם אם פח האשפה מלא מאד.דרך אגב הקנס 750 שקלים היה בהחלט במחיר סביר כדי שהתושבים ילמדו לא ללכלך את העיר בזבל.אם הכנס היה רק 200 שקלים,אז התושבים היו מלכלכים עוד יותר. קח בחשבון שלתושבים יש להם יותר כסף מאשר לך ולאבא שלך ובשבילהם 200 שקלים קנס זה לא קנס גדול בכלל. לכן טוב מאד שהקנס גבוה. דרך אגב גם אני פעם חטפטי מהעיריה קנס גבוה על זבל שלא שמתי בתוך פח האשפה העירוני ועובדת אחרת של העיריה עזרה לי לבטל את הקנס הגבוה שקיבלתי.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
למעלה