אבל זה בדיוק העניין
כדי שילד יוכל לברור שתי אופציות העומדות לפניו, להטיל ספק, להסכים, להאמין, להיות בטוח, לסבור, ואפילו לחשוב- הוא חייב כבר מערך קונספטואלי, ו*אין* מערך כזה ללא כללים, ללא קריטריון חיצוני המנחה את השימוש במילים.
ובמובן הזה 'למלא אחר כלל' הוא פרקסיס, ולחשוב שאתה ממלא אחר כלל איננו למלא אחר הכלל, ומשום כך אי אפשר למלא אחר הכלל ב'אופן פרטי'.
במובן הזה אין השיקולים הפסיכולוגים משחקים תפקיד בתיאור המבני של הטיעון בשפה.