אגודת הסטודנטים:
או

בקביק

New member
אגודת הסטודנטים ../images/Emo46.gif

זו פשוט חוצפה ממדרגה ראשונה. אני ממש מעוצבנת. לא מספיק שאנחנו משלמים שכר לימוד כזה מטורף ועכשיו גם המרתונים האלה עולים כסף. זה פשוט לא בסדר. אנחנו משלמים גם דמי אגודה ואני מצפה שהם יכללו גם מרתונים חינם. ולא מספיק שמשלמים כסף (סכום מוגזם לטעמי) גם תוקעים את המרתונים בשעות הכי מטורפות בעולם. כל מה שמעניין את אגודת הסטודנטים שלנו זה איך היא דואגת לתחת שלה. משחקים אותה כאילו דואגים לנו אבל בסופו של דבר, לא עושים שום דבר מועיל.
 

זורום

New member
קצת קשה לשתוק... ../images/Emo67.gif

אני קורא כאן את ההודעות, שחלקן ראויות להיות מוגדרות בתור הודעות שיטנה כנגד המכללה ומוסדות אחרים בתחומה (ע"ע אגודת הסטודנטים). במטותא ולפני הכל, אני אפריד את הקמפוס התל-אביבי על חתוליו מהדיון, כיוון שאני לא מכיר אותו. מה שאני כן מכיר הוא הקמפוס הראשלצ"י ובעיקר את בית הספר למנהל עסקים. מאחוריי הכרות עם מספר מוסדות אקדמיים אחרים בארץ, כך שיש לי פרספקטיבה שמאפשרת להשוות, אפשר לומר. אני חייב לומר, שההודעות המלבבות שקראתי מאוד מקוממות. ההשתלחות חסרת הרסן באגודה ובמכללה צבועות בצבעים זוהרים של תרבות "מגיע לי!" ו"לא עושים בשבילי כלום". אז ראשית, רבותיי, מי קבע שמגיע לכם? מישהו הבטיח לכם משהו ולא קיים? להזכירכם, הבחירה שלכם במכללה היתה חופשית והיה לכם את כל הזמן שבעולם לבחון את בחירתכם. אפילו במהלך הלימודים. אם אתייחס לרגע לאגודה, שמושכת אש קטלנית באופן טבעי, אין טיפה של הערכה כלפי מה שכן נעשה? בכנות, האגודה עושה גם דברים יפים, כמו ארגון המרתונים במחירים סמליים להפליא (נמוך יותר משיעור פרטי), האתר של BTEST, חניה בזול, הקמת ספריית ההשאלה, ארגון יום הסטודנט ובכלל מדיניות דלת פתוחה. מישהו בכלל בדק מה נעשה באגודות שונות? אני תוהה, אם מישהו בעל ביקורת (בונה), ניסה להציגה למישהו באגודה וטרקו לו את הדלת בפרצוף? אם מישהו סבור שצריך לעשות דברים אחרת, הוא חשב לרוץ לאגודה ולהשקיע מזמנו לטובת חבריו? אני חושב שהכי קל זה לרבוץ מול המחשב (או על הדשא) וליילל שלא עושים שום דבר בשבילך ושהכל, איך אמר פה מישהו, "ח-ר-א". אני באופן אישי רואה בהטחת אשמות, במיוחד ללא נימוק או בסיס, חוצפה גמורה. גם טרוניות רבות עם "נימוק" שפורסמו כאן, לא "תופסות מים" כשחושבים עליהן בהגיון. כמו למשל, מישהי התקוממה שהיא מאחרת בהחזרת ספר (לראשונה מזה שנתיים) ואז קונסים אותה. גברת, זהו החוק. תארי לך שאת היית בצד השני - הזמנת את הספר לפני מבחן ואז מישהי אחרת היתה מאחרת בהחזרה (פעם ראשונה בשלוש שנים, אפילו) ודופקת לך את ההכנה למבחן. איך היית מרגישה? באנאלוגיה לתחום אחר, אם את בד"כ נוהגת בחוק, פעם אחת נהגת במהירות הכפולה מהמותר ונתפסת - אז? לא מגיע לך עונש? נו באמת... ועכשיו בנימה קצת יותר אישית. לפני שכל המתלהמים מתחילים לקרוא לי נציג סמוי של האגודה או דיקן בתחפושת, הסירו דאגה מלבכם. אני לא משם. אני בסה"כ תלמיד, פשוט, כמו כל אחד מכם. אולי אולי קצת יותר שפוי. על מנת להרגיע סופית אומר שגם לי יש ביקורת והצעות לשיפור. אם מישהו בכל זאת רוצה להגיב, אשמח אם ינקוט בטון ראוי, ענייני ורציני. לילה טוב.
 
../images/Emo45.gif

צודקת במאה אחוז ממש מעצבן שאנחנו צריכים לשלם לכל שירות שהם מציעים בנוסף לדמיי חבר סטודנט שאנחנו משלמים אני בנתיים לא רואה ממש תרומה של האגודה למרתונים צריך לשלם תוספת לBTEST תוספת ומה קורה לכסף שלנו שאנחנו משלמים 140 שקל???
 

Kiru

New member
מצד אחד,

בהחלט מגיע איזשהו תשלום למי שמעביר את זה. אבל מצד שני, גם אני הייתי שמח אם האגודה היתה משקיעה קצת פחות במסיבות וקצת יותר בדברים מהסוג הזה.
 
תסלחו לי, ידידיי המלומדים אבל

אני לא כל כך מסכים איתכם. אני חושב שהסכום שאנו משלמים למרתונים הוא סכום סמלי שכל אחד יכול לעמוד בו. למה להתקמצן? לדעתי, מנסים לעזור לכם ואתם ממש לא מעריכים את זה... זה יפה שבכלל אירגנו לנו מרתונים. מי אמר שחייבים לנו משהו כזה? יש לי חברים שלומדים באוניברסיטאות ולהם אף אחד לא מארגן מרתונים לפני בחינות. צריך לפעמים להסתכל על חצי הכוס המלאה ולא תמיד להתלונן.
 

Kiru

New member
זה שאף אחד לא חייב שום דבר,

זה ברור. אם זו היתה חובה, היינו דורשים את זה מהמכללה. אגודת הסטודנטים קיימת כדי לתת לסטודנטים דברים שאף אחד לא חייב לתת, אבל הרבה אנשים רוצים וצריכים למרות זאת. בשביל זה היא נבחרה, ובשביל זה היא גובה מאיתנו כסף; ואני לא רואה שום דבר לא סביר בזה שאנחנו מבקשים עבורו תמורה.
 

בקביק

New member
בראד - מי מתקמצן? מה זה קשור בכלל?

גם אם זה היה עולה 10 ש"ח זה עדיין היה מעצבן. לדעתי אין כאן מקום לגבות מאיתנו כסף על המרתונים. זה בכלל לא קשור לקמצנות. זה קשור לזה שהאגודה שלנו לא עושה כלום עם עצמה ופעם במיליון שנה כשהם כבר עושים משהו, הם לא מפסיקים לנפנף בזה. כמו עכשיו, שהם מתלהבים מהמרתונים שהם אירגנו, וכמובן, שאין כאן בכלל ממה להתלהב.
 

nsti

New member
אני לא מבינה מה אתם רוצים?

מה עשתה לכם אגודת הסטודנטים? איזו כפיות טובה. האגודה מארגנת לכם מרתון במחיר מוזל ואתם בוכים (ואני לא נציגת האגודה או משהו כזה
) אני חושבת שהאגודה עושה הרבה דברים נחמדים למעננו ואין לי שום תלונות. להפך - אני ממש מעריכה את מה שהם עושים וחושבת שמגיע להם כל הכבוד. מה בדיוק אתם רוצים שהם יעשו שהם כבר לא עושים? אולי במקום לדבר, תפעלו.
 

Kiru

New member
נו באמת

למה להפוך ביקורת לגיטימית לכפיות טובה? אין לי שום דבר נגד האגודה. אני בטוח שיושבים שם אנשים טובים וחרוצים שעושים הרבה (וזה לא בציניות). אז מה זה אומר, שאסור לבקר אותם?
 

yarivos

New member
גם כן אגודה .. ../images/Emo4.gif

אם אתם מראשון אז אולי האגודה עושה גם כמה דברים חיוביים עבוד הסטודנטים, בת'א אנחנו שומעים עליהם פעם בשנה בערך. במכללה שעל כל שטות גובים ממך תוספת + מע'מ, אין סיבה שהאגודה לא תגבה סכומים נוספים עבור המרתונים. ביננו, ה40 שקל האלה לא יפילו אף אחד מאיתנו לסף רעב אבל גם בעיני זה מוגזם. בסימסטר שעבר עשיתי טעות והלכתי למרתון אחד כזה והבנתי עד כמה שה40 שקל האלה מוגזמים. עדיף ל"בזבז" אותם על וופלים וקפה למרתון בבית. כולי תקווה שיום אחד אף מכללה לא תהיה ככה..
 
מרתונים

אני אומנם לא מייצגת את אגודת הסטודנטים אבל אני חושבת שהמחיר שאנו משלמים עבור המרתונים הוא מחיר סמלי. נכון שזה קצת מרגיז לשלם שכר לימוד מטורף שכזה אבל צריך לזכור ששכר הלימוד שאנו משלמים לא קשור לאגודת הסטודנטים. האגודה היא גוף נפרד שפועל למען הסטודנטים. אני מסכימה שיש מקום לשיפור בתפקוד הכללי של האגודה ובדברים שהיא עושה למעננו אך במקרה של המרתונים - אני נאלצת לחלוק על דעתם של חלק מכם... המרתונים, לפחות אלו שאני הגעתי אליהם, בסמסטר הקודם היו טובים וממצים ועזרו.
 

ziv374

New member
האגודה בתקשורת

אני נציג שנה א באגודה ואני מצטער לדעת שרק פעם בשנה אתה שומע על הפעילויות שלי ושל שאר חברי האגודה. במסגרת ה140 ש"ח שאתה משלם אנחנו נותנים הרבה: מרתון מסובסד(5 ש"ח לשעה) אוגדן חינם יעוץ משפטי חינם כל שבוע יום הסטודנט חינם הפנינג תחילת סמסטר מסיבות עזרה למילואימניקים עזרה לליקויי למידה העלאת סיכומי שיעור לאתר האגודה תרגום מאמרים (השנה תירגמתי 10 מאמרים בעלות של 2000 ש"ח!) עיתון הסטודנטים של האגודה קולות אחרים נבחרות ספורט והכי חשוב, מה שלא עולה כסף לא לכם ולא לאגודה, טיפול בעשרות תלונות של סטודנטים כנגד הסגל האקדמי והמנהלי בביה"ס(פקטור במבחן במבוא למחשב בסמסטר א ופתיחת המזכירות בעוד שעתיים וחצי שבועיות, רק כדוגמא) אני מסכים איתך שצריך לנסות לתת עוד ועוד שירותים בחינם או במינימום תשלום, אך זה לוקח זמן ואני נאבק על זה. אם אתה לא שומע על הפעילות שלנו מספיק, אתה מוזמן להגיע לאגודה להתעדכן. זיו ברק
 

ohadaloni

New member
אז מה באמת עושה האגודה? תשובת היו"ר

אז קצת ממה שעבר עלי בשבועיים האחרונים לדאוג להחזרי שכ"ל - לקבל הארכה למועד ממשרד החינוך, להפיק את הטפסים שהמכללה הייתה אמורה לשלוח לבתים בזמן ולדאוג לחלוקתם כדי שהסטודנטים לא יאחרו את המועד. לפעול לביטול קנסות (השבוע הייתה התקדמות עדיין לא לפרסום). להעלות עוד 30 סיכומי שיעור השבוע ועוד פתרונות של מבחנים. לטפל באין-ספור בעיות ופניות אישיות. לגבי המרתונים יכול להיות שהם מפסידים 7000 ש"ח בסמסטר בנק בחינות יכול להיות שהוא מפסיד 60000 ש"ח בשנה עם זאת כמי שנבחר רק לפני חודשיים, והבטיח גדולות ונצורות כן יש מה לשפר, ניתן לסבסד עוד המרתונים הבעיה שהתקציב לשנה זו סגור, ואני בהחלט מתכנן שינויים לשנה הבאה. מעבר לזה אני אשמח לכל פניה, מצורף גם הנייד שלי וגם כתובת המייל הפרטית שלי. יש לכם שאלות, השגות אני - דברו, תעלו, תציעו. לרשותם אוהד אלוני יו"ר האגודה 052/8515599 [email protected]
 
למעלה