אדם מזמין שיפגעו בו - כן/ לא

נועָה

New member
הו, להאיר להם את הדרך ../images/Emo62.gif ../images/Emo65.gif

זו מילה קטנה אבל גדולה מאוד. קוראים לה ידע. והמושג גמישות כפי שראיתי שכתבת בראש הפורום, הוא אחת הדוגמאות לידע הזה. כל הסיפורים על הנסיכים, המלכים, הברונים והחייטים (שגם אני מתה אליהם), זה כדי שהידע הטוב יתחלק יותר נעים ושמח בגרון. שגם זה חשוב מאוד. בכל אופן עבור אנשים שאלוהים נמצא אצלם גם בפרטים הקטנים.
 
המשפט הזה יש בו הכללה

ואני לא מקבלת אותו
(לא חוק בשבילי) המקרים שבהם אני יודעת שאני עלולה להיפגע ובכל זאת עשיתי.... עשיתי זאת כי זה היה מספיק חשוב כדי לקחת את הסיכון במקרים האחרים,אני נפגעת בגלל מה שאני ואני אוהבת את עצמי גם כשאני נפגעת...זה קשה/כואב/לא נעים/מתסכל אני נושמת עמוק,מחבקת אותי,לוקחת את הזמן והופכת את הפגיעה למשהו חיובי...זו ממש אומנות המשפט הזה,מתאים לאנשים שפוגעים בזדון ומזמינים פגיעה. נועה קבלי
 

נועָה

New member
../images/Emo24.gif אשה אורחת יקרה,

מקבלת את זה כמובן, שעבורך המשפט הזה הוא הכללה. מקבלת את זה כמובן, שעבורך הוא לא מתאים. "המשפט הזה,מתאים לאנשים שפוגעים בזדון ומזמינים פגיעה." המשפט הזה מתאים לי. ואני לא פוגעת בזדון, אלא במקרים נדירים שאני רוצה להכניס/להחזיר למישהו שאני יודעת שהוא אכזרי, ושלרחם עליו זה להתאכזר לרחמנים. לפעמים אני מזמינה שיפגעו בי, ולפעמים לא. אז מבחינתי, לפעמים אני לא מזמינה פגיעה. הנשמה שלי הזמינה אותה עבורי עוד לפני שנולדתי, כי היא רצתה לעבור שיעור מסוים. אם למדתי את השיעור, היא לא תזמין יותר עבורי פגיעות מהסוג הזה. כשכן, כשאני מזמינה פגיעה, כבר יודעת מה עשיתי שהזמנתי שיפגעו בי, וכבר לא עושה את זה. (ומקווה שזה ימשיך ככה ושלא אפול - כלומר אעשה טעות גדולה. טעות קטנה זה בסדר.)
 
למעלה