אהבה וירטואלית זה נהדר לחיי הנשואים

gabys10s

New member
אהבה וירטואלית זה נהדר לחיי הנשואים

אני גבר נשוי, לצערי (או שמחתי) יש לי תאבון לסקס גדול משל אישתי. במקום ללכת ולבגוד בה, אני יוצר קשרים בצאטים עם נשים, חלק מהקשרים נמשכים אפילו שנים. קשרים אלו נשארים רק בסייבר-ספייס, כוללים התכתבות, צאטים (כולל .....), וזו דרכי להתפרק קצת מהלחצים כמו שאומרים ולשמור על שלום הקשר בבית. נשים תנו דעתכן... נ.ב. אפשר ליצור קשר גם
 

טאKילה

New member
gabys10s זה נשמע טוב..../images/Emo39.gif

השאלה מה קורה כשאתה נמשך לאותה וירטואלית,ומתאהב. מה אז הרי הרגש יצא לטייל בשדות זרים? או ש.. אתה מתמרן גם כאן בצורה מוצלחת? או ש.. אתה מצאטט רק לשם סיפוק מיני [סייבר]? ברוך בואך..
 

gabys10s

New member
ברוכה הנמצאת...

כמו כל דבר בחיים, השאלה מה רוצים, והאם אתה מצליח לתפוס בצד השני מישהו שהצרכים והרצונות שלו חופפים. לכן, אכן אני מחפש סיפוק מיני, אבל לא רק, בצאט הזה אני משוחרר מקבלים, ויכול לפנטז על דברים שאין לי אפשרות ביום יום כאיש נשוי. למזלי פה ושם פגשתי נשים נשואות שחפשו אותו דבר...אחרי שהבעל לא ממש מספק את הסחורה הן מחפשות דרך לפרוק מתחים מיניים בצאט. אני מודה שאם אחת שאני כבר מצאטט מזה כמה שנים, פה ושם היה את החשיק למפגש, אז אנחנו פשוט מנתקים מגע לכמה שבועות/חודשים וזה עובר. אני לא מוכן לבגוד באישתי, כרגע אני לא מרגיש שסייבר זו בגידה....אפילו זה עוזר לחיי הנשואים לא רק בגלל שאני רגוע יותר, גם כי בשיחות האלו (הן לא תמיד אוננות לשמה אלא שיחות על מין ארוטקה וכו') לומדים דברים על נשים....ואישתי אפילו שלא יודעת מאיפה, היא מודה להן. דרך אגב, אני אשמח אם יפתח פורום - "סייבר-סקס", למי פונים בבקשה לכך?
 

דיאנה37

New member
גבי הייתי מייעצת לך שאת ההשקעה שלך

ב"אהבה" הוירטואלית תשקיע באישתך.... תקשורת מקרבת
זה הפיתרון
אם אתה מוצא בך מילים להשקיע במאהבת הוירטואלית שלך....את אותם המילים אם תאמר או תכתוב לאישתך הכל יראה לשניכם אחרת.... דיאנה שטוענת שאהבה וירטואלית סופה מר ואכזר
 

gabys10s

New member
אני משקיע באישתי המון...

אני אוהב את אישתי ואני משקיע בה הכל...תאמיני לי....אבל מה לעשות שכל אחד נולד עם תאבון שונה למין, היא מסתפקת לה בסוף השבוע...ובמשך השבוע פשוט לא באה לה או אין לה כח, בכל זאת שניינו עובדים המון שעות ויש לנו ילדים קטנים לגדל. אז אני מוצא בצאטים דרך לפורקן
 

BurgerQueen

New member
אני מצדקיה אותך כי גם אני נוהגת ככה

נשואה 8 שנים וחצי, מעולם לא בגדתי עם איש "על האמת", רק פה (ולא עם ישראליים, גם כי הם פחות מושכים אותי מכל בחינה, וגם כי לא רוצה שיאתרו אותי), וזה כייף ונחמד. לא תמיד סייבר או סקס, ממש לא, גם חברויות יפות וקשרים, שלפעמים גלשו לטלפונים לחו"ל, אבל לא המון. זה נחמד לאללה, אם כי ברור שגם זו בגידה, אבל זה מוסיף. אם לא לנישואין, לפחות לביטחון העצמי, לשיגרה של החיים, וזה ממש כייף שיש חברים חדשים, שלפעמים יותר נאנמים מה"אמיתיים" (ולפעמים לא...)
 

gabys10s

New member
תודה על ההסכמה

אני כבר כמה שנים מצאטט לי ונכון לא רק סקס, אני כאן בשם לא אמיתי ולא נותן מספיק פרטים בשביל לאתר אותי. אני כמובן לא מחפש קשרים אמיתיים ולכן גם לא מחפש לאתר את בנות שיחי. דרך אגב, איכן את יוצרת קשר אם אנשים מחול לשיחות כאלה? ועוד דבר קטן, על אף שאת לא בעד ישראליים (אני לא יליד הארץ אם זה עוזר) אני אשמח לקשר כלשהו של מיילים/צאטים איתך
 

12אניהיא

New member
יש לי שאלה?!

חשבתי שיש הבדל בין אהבה גם אם היא וירטואלית, לבין שיחות לשם סייבר, הרי בשביל לעשות סייבר סקס בצ'אט אני לא צריכה להתאהב ואני יכולה לעשות זאת עם כל אחד שניקרה בדרכי. לעומת זאת התאהבות זה עניין של זמן והרבה שיחות שאני לא חושבת שקשורות בסקס תמיד. אז השאלה היא כזו: למה אתם מערבבים אהבה וירטואלית עם סקס?
 

gabys10s

New member
יש לי תשובה!!

נכון, אין אהבה אמיתי בסייבר-סקס, אבל מניסיוני הסייבר-סקס הכי מהנה כאשר עושים אותו עם פרטנרית שכבר הכרנו, גם כי כמו בסקס אמיתי מה עושה טוב לצד השני, מה מדליק אותו והופכים למעיין חברים וירטואלים ואני מניח, אם כי לי זה לא קרה, שאפשר להתאהב ממש. אני אשמח לדסקס את זה יותר איתך בצאט אם תרצי.
 

12אניהיא

New member
זאת אומרת גבי

שכדי שיהיה לך סייבר טוב יותר אתה צריך הכרות מוקדמת ען בן\ת הזוג אני אמורה להבין שכן צריכים להיות רגשות בעניין, כי כמו בחיים האמיתיים אני לא אקיים מערכת יחסים עם אדם שלא יהיו לי אליו רגשות, לא יכולה ולא מסוגלת לעשות את זה בדרך אחרת.חייבת לאהוב ורק כך אני אתן את כולי לאדם שמולי!!!
 

BurgerQueen

New member
באיי אר סי ובאתרי מוסיקה

אני חולת מוסיקה (נחש איזו להקה בכי!) ובד"כ אני כותבת לאתרי מוסיקה שאחרים בנו או הגיבו, שאני מחפשת אתרי מוסיקה באתרי חיפוש. אם יש אתר מעניין, אני כותבת לבעל האתר או למישהו שביקר שם והגיב (ב"גסק בוק") וככה "הרווחתי" את 90% האנשים מחו"ל. את השאר באיי אר סי בערוצים זרים (סקוטלנד ואנגליה לרוב, יש לי חולשה לבריטים...). עכשיו יש לי איי סי קיו (לא ממש אוהבת האמת) וככה גם השגתי חבר (לשעבר?) מברזיל. בחורות אני מעדיפה להכיר מישראל, כי אני מחפשת בחורות יותר. עם גברים ישראלים חבל הזמן, רובם מחפשים רק סייברסקס או מין "על אמת" ולא יותר, ואני מחפשת חברים, לא רק (אם בכלל) זיון.
 
למעלה