אווווף!

one tree hill

New member
אווווף!

אהלן לכולם. מה שלומכם? יש מישהי שאני ממש, אבל ממש מוטרף ממנה. קודם כל, היא יפה ברמות אחרות! ודבר שני, היא כל כך כל כך חכמה ושנונה ומשדרת איתי על אותם גלים בדיוק. אומרת דברים שאני חושב. רכה וכזאת מקסימה ונשית ומטריפה לי את השכל! העניין הוא כזה. יש לה חבר בערך חודש וחצי ואתמול קצת דיברנו כי אנחנו חברים די טובים, והיא סיפרה שהיא אמרה לחבר הזה שלה שהיא רוצה לקחת הכל ב"איזי". היא סיפרה שהם לא התראו בערך שבוע והוא שאל אותה מה יותר איזי מזה... הרגשות שלי אליה הולכים ומתגברים ואני ממש גנוב אחרי היחודיות שיש בה. העניין הוא אם כדאי לי לעשות משהו ולו צעד הכי קטן בנושא, בזמן שאני יודע שהיא נמצאת בזוגיות... מסוג כלשהו, אבל זוגיות. המוסר הפנימי שבי אומר שלא לעשות כלום ואני מתחיל קצת להתבלבל. אשמח לשמוע מכם. יום כתום. :).
 

nikita1231

New member
לדעתי

לדעתי , כל עוד היא בזוגיות אל תעשה דבר תקשיב למוסר הפנימי שלך .... והשאלה היא אם היא יודעת מה אתה מרגיש כלפיה? האם היא משדרת לך שהיא מרגישה אליך מעבר לאותה חברות ? והאם אתם חברים די טובים הרבה זמן? .
 

one tree hill

New member
...

לא. היא איננה יודעת מה אני מרגיש... לפחות לא שאני אמרתי לה ישירות. אני לא ממש אובייקטיבי לגבי מה היא משדרת לי כי אני כולי בפינטוזים... הכרנו לפני חודשיים.
 

נימרודל

New member
טוף,

סליחה על האיחור... לי זה נראה כאילו כבר לא כל-כך בא לה על החבר שלה, הם חודש וחצי ביחד וכבר היא רוצה לקחת דברים ב"איזי"? עצה שלי, אל תעשה כלום עדיין עד שהיא תיפרד ממנו, כי בעיני זה נראה שזה הולך לקרות בקרוב. ככה גם לא תצא מניאק שמתיל איתה כשהיא עדיין בקשר. בהצלחה איתה.
 

one tree hill

New member
:).

נימרודל... יא מלך! קודם כל תודה על האופטימיות ליום ראשון בבוקר! שתיים, אני אחכה לכך שיקרה, אבל לצערי לא נראה לי שהיא מעוניינת בי... וזה כבר מצב אחר. אני אקווה שכן ומבחינתי אשמור על קשר של ידידות בינתיים.
 
למעלה