אוטובוסים מיובאים מהרכבה ירדנית

מצב
הנושא נעול.

shuky1

New member
קראתי, שרוצים להכניס ממוגני ירי לנתניה --->

אני לא דואג לתושבי נתניה. הם יכולים להילחם על
שלהם
קראתי, שרוצים להכניס ממוגני ירי לנתניה --->
זה נכון ? לקווים העירוניים.
 
גועל נפש מה שקורה בנתניה אני

קראתי, שרוצים להכניס ממוגני ירי לנתניה --->
זה נכון ? לקווים העירוניים.
גועל נפש מה שקורה בנתניה אני
אומר לכם שיש אזורים בנתניה שהחלטנו שלא נכנסים לשם בלילה ,זורקים אבנים שודדים ומה לא ?ואגב זה לא רק בלילה גם ביום ללא בעייה מפוצצים אותנו באבנים שוברים שמשות הנהגים מפסידים שעות עבודה ובנוסף עובדים על עגלות עד שיתוקנו החלונות ובנוסף לרוץ למשטרה להגיש דוח לביטוח געל נפש מה שהולך בנתניה הרעיון של אוטובוסים ממוגנים מפני כוחותינו הוא בכלל לא רע
 

harhanegev

New member
תכל'ס, בשורה התחתונה,

ואני מניח שרבים פה זוכרים את ה-GMC של "ELBA".
מידיבוסים באיכות איומה שהושבתו לאחר זמן קצר. אני מאוד מקווה שלא יעשו את אותה הטעות פעמיים. נכון שיחסינו עם ירדן חשובים אבל לא על חשבון איכות האוטובוסים בארץ!
תכל'ס, בשורה התחתונה,
בינתיים המצב הוא של מדינה מתוקנת (בעניין הספציפי הזה), האוטובוסים לא עמדו בקריטריונים, אז אי אפשר לייבא נקודה. אני מקווה שההמשך יהיה דומה, ושנזכה לראות התנהלות מתוקנת בכך שהאוטובוסים הירדניים יעברו את "נהר" הירדן מערבה אך ורק עם עמידה בכל הקריטריונים הבטיחותיים הנאותים.
 

אוהד11

New member
מישהו יתכופף, ולא בהכרח שבירדן

תכל'ס, בשורה התחתונה,
בינתיים המצב הוא של מדינה מתוקנת (בעניין הספציפי הזה), האוטובוסים לא עמדו בקריטריונים, אז אי אפשר לייבא נקודה. אני מקווה שההמשך יהיה דומה, ושנזכה לראות התנהלות מתוקנת בכך שהאוטובוסים הירדניים יעברו את "נהר" הירדן מערבה אך ורק עם עמידה בכל הקריטריונים הבטיחותיים הנאותים.
מישהו יתכופף, ולא בהכרח שבירדן
 

harhanegev

New member
אם משרד התחבורהיחליט שאנחנו רפובליקת בננות,

מישהו יתכופף, ולא בהכרח שבירדן
אם משרד התחבורהיחליט שאנחנו רפובליקת בננות,
אז לא יהיה צורך לעמוד בתקנים והאוטובוסים יורשו להיכנס במצבם הנוכחי.
 

פטנק

New member
הם עדין נוסעים בתורבוס

ואני מניח שרבים פה זוכרים את ה-GMC של "ELBA".
מידיבוסים באיכות איומה שהושבתו לאחר זמן קצר. אני מאוד מקווה שלא יעשו את אותה הטעות פעמיים. נכון שיחסינו עם ירדן חשובים אבל לא על חשבון איכות האוטובוסים בארץ!
הם עדין נוסעים בתורבוס
 

orensaab

New member
../images/Emo41.gif כל האמת על הסקניות מירדן ../images/Emo70.gif

אוטובוסים מיובאים מהרכבה ירדנית
בידיעות אחרונות . למען הבהר כל ספק - כתיבת הפניה זו אינה מהווה הבעת דיעה כל שהיא בנידון.
כל האמת על הסקניות מירדן

ידידי.בני ברק, שלא כהרגלו, פרסם דברים לא נכונים ולא בדוקים . ההיפך הוא הנכון, והכל בגלל פוליטיקה. חלקכם זוכרים את התמונות של האלבה שהעלתי כאן לפורום והורדתי אחרי זמן קצר. אינני מתיחס לצורה החיצונית. את זה כל אחד שיפוט בעצמו. התמונות שפרסמתי אז צולמו במהלך בדיקת תקינה שנערכה על ידי נתן מלמד ממשרד התחבורה. נתן ביקש לבצע מספר שינויים קטנים, כאלו שלא מחייבים להחזיר את האוטובוס לבית החרושת, אלו בוצע על מנת שהאוטובוס יבדק שוב , ארבעה ימים אחרי הבדיקה הראשונה. במהלך ימים אלו, נתן מלמד קיבל הוראה מלמעה שאוסרת עליו לסיים את הבדיקה. "הארגז" ו"מרכבים" אינם סובלים ממחסור בעבודה, ההיפך. רק תעברו ותראו כמה שלדות עומדות שם ומחכות להכנס לעבודה. ראו כמה שלדות נמצאות בחצרות של "אגד", "דן", כלמוביל" ושאר יבואני האוטובוסים. מדובר בשלדות לעבודה של כמעט שנה מהיום. "במרכבים" גם משקיעים כיום משאבים רבים בפיתוח שווקי יצוא לאוטובוסים מתוצרת המפעל. אחד משני השותפים בבעלות על "הארגז" היה אלוף בצה"ל בעת ששאול מופז היה רמטכ"ל. הקשר הזה מהצבא עובד מצוין, ותבינו כמה ה"למעלה" הוא באמת למעלה. יצרנים אחרים ממדינות זרות נמכרים כאן כמו לחמניות, ואת השלושים האלו רוצים לעצור. ,הארגז" נמצא כבר תקופה במגעים עם יצרן אוטובוסים מסין, ואולי אלו ימצאו את דרכם לישראל. האוטובוס של עפיפי אושר על ידי נציג מסקניה כאשר הוא היה בארץ, והדרישות שלהם כיצרן חמורות בהרבה מדרישות התקנים השונות. גם את זה אני מכיר. אני מתרגם להם כיום את החומר הטכני לעברית. הסקניות מתוצרת אלבה כלל אינן דומות למוטציה שנבנתה על שלדת GMC גרומן בשנת 1996. לילה טוב, אורן
 

harhanegev

New member
תודה רבה על המידע,

כל האמת על הסקניות מירדן

ידידי.בני ברק, שלא כהרגלו, פרסם דברים לא נכונים ולא בדוקים . ההיפך הוא הנכון, והכל בגלל פוליטיקה. חלקכם זוכרים את התמונות של האלבה שהעלתי כאן לפורום והורדתי אחרי זמן קצר. אינני מתיחס לצורה החיצונית. את זה כל אחד שיפוט בעצמו. התמונות שפרסמתי אז צולמו במהלך בדיקת תקינה שנערכה על ידי נתן מלמד ממשרד התחבורה. נתן ביקש לבצע מספר שינויים קטנים, כאלו שלא מחייבים להחזיר את האוטובוס לבית החרושת, אלו בוצע על מנת שהאוטובוס יבדק שוב , ארבעה ימים אחרי הבדיקה הראשונה. במהלך ימים אלו, נתן מלמד קיבל הוראה מלמעה שאוסרת עליו לסיים את הבדיקה. "הארגז" ו"מרכבים" אינם סובלים ממחסור בעבודה, ההיפך. רק תעברו ותראו כמה שלדות עומדות שם ומחכות להכנס לעבודה. ראו כמה שלדות נמצאות בחצרות של "אגד", "דן", כלמוביל" ושאר יבואני האוטובוסים. מדובר בשלדות לעבודה של כמעט שנה מהיום. "במרכבים" גם משקיעים כיום משאבים רבים בפיתוח שווקי יצוא לאוטובוסים מתוצרת המפעל. אחד משני השותפים בבעלות על "הארגז" היה אלוף בצה"ל בעת ששאול מופז היה רמטכ"ל. הקשר הזה מהצבא עובד מצוין, ותבינו כמה ה"למעלה" הוא באמת למעלה. יצרנים אחרים ממדינות זרות נמכרים כאן כמו לחמניות, ואת השלושים האלו רוצים לעצור. ,הארגז" נמצא כבר תקופה במגעים עם יצרן אוטובוסים מסין, ואולי אלו ימצאו את דרכם לישראל. האוטובוס של עפיפי אושר על ידי נציג מסקניה כאשר הוא היה בארץ, והדרישות שלהם כיצרן חמורות בהרבה מדרישות התקנים השונות. גם את זה אני מכיר. אני מתרגם להם כיום את החומר הטכני לעברית. הסקניות מתוצרת אלבה כלל אינן דומות למוטציה שנבנתה על שלדת GMC גרומן בשנת 1996. לילה טוב, אורן
תודה רבה על המידע,
אכן מידע מעניין מאוד.
 

shuky1

New member
אין מידע אובייקטיבי. הכל אינטרסים.

כל האמת על הסקניות מירדן

ידידי.בני ברק, שלא כהרגלו, פרסם דברים לא נכונים ולא בדוקים . ההיפך הוא הנכון, והכל בגלל פוליטיקה. חלקכם זוכרים את התמונות של האלבה שהעלתי כאן לפורום והורדתי אחרי זמן קצר. אינני מתיחס לצורה החיצונית. את זה כל אחד שיפוט בעצמו. התמונות שפרסמתי אז צולמו במהלך בדיקת תקינה שנערכה על ידי נתן מלמד ממשרד התחבורה. נתן ביקש לבצע מספר שינויים קטנים, כאלו שלא מחייבים להחזיר את האוטובוס לבית החרושת, אלו בוצע על מנת שהאוטובוס יבדק שוב , ארבעה ימים אחרי הבדיקה הראשונה. במהלך ימים אלו, נתן מלמד קיבל הוראה מלמעה שאוסרת עליו לסיים את הבדיקה. "הארגז" ו"מרכבים" אינם סובלים ממחסור בעבודה, ההיפך. רק תעברו ותראו כמה שלדות עומדות שם ומחכות להכנס לעבודה. ראו כמה שלדות נמצאות בחצרות של "אגד", "דן", כלמוביל" ושאר יבואני האוטובוסים. מדובר בשלדות לעבודה של כמעט שנה מהיום. "במרכבים" גם משקיעים כיום משאבים רבים בפיתוח שווקי יצוא לאוטובוסים מתוצרת המפעל. אחד משני השותפים בבעלות על "הארגז" היה אלוף בצה"ל בעת ששאול מופז היה רמטכ"ל. הקשר הזה מהצבא עובד מצוין, ותבינו כמה ה"למעלה" הוא באמת למעלה. יצרנים אחרים ממדינות זרות נמכרים כאן כמו לחמניות, ואת השלושים האלו רוצים לעצור. ,הארגז" נמצא כבר תקופה במגעים עם יצרן אוטובוסים מסין, ואולי אלו ימצאו את דרכם לישראל. האוטובוס של עפיפי אושר על ידי נציג מסקניה כאשר הוא היה בארץ, והדרישות שלהם כיצרן חמורות בהרבה מדרישות התקנים השונות. גם את זה אני מכיר. אני מתרגם להם כיום את החומר הטכני לעברית. הסקניות מתוצרת אלבה כלל אינן דומות למוטציה שנבנתה על שלדת GMC גרומן בשנת 1996. לילה טוב, אורן
אין מידע אובייקטיבי. הכל אינטרסים.
אני בדיעה שצריך בכל זאת להגן על התעשיה המקומית, גם באם אחד בשם שלום מכיר אחד בשם מופז. ובכל זאת, הייתי מתיר יבוא שכזה באם הרמה של האוטובוס עונה על דרישות החובה לאוטובוסים. כן יש כזה ספר.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif מסכים איתך.

אין מידע אובייקטיבי. הכל אינטרסים.
אני בדיעה שצריך בכל זאת להגן על התעשיה המקומית, גם באם אחד בשם שלום מכיר אחד בשם מופז. ובכל זאת, הייתי מתיר יבוא שכזה באם הרמה של האוטובוס עונה על דרישות החובה לאוטובוסים. כן יש כזה ספר.
מסכים איתך.
בנוגע לאותו אוטובוס ספציפית עד כמה שאני זוכר (ואם אני לא זוכר נכון, סליחה מראש) המדרגות של האוטובוס היו רבות וגבוהות יותר מאשר של אוטובוס בינעירוני כדוגמאת מרכב "מארס" או "ברק". אולי בתיירות אין עם זה בעיה, אך זה לא נראה לי מתאים לשימוש עבור תחבורה ציבורית. באותה הזדמנות גם תודה לאורן על המידע שהוא מסר.
 

846

Active member
../images/Emo51.gif

כל האמת על הסקניות מירדן

ידידי.בני ברק, שלא כהרגלו, פרסם דברים לא נכונים ולא בדוקים . ההיפך הוא הנכון, והכל בגלל פוליטיקה. חלקכם זוכרים את התמונות של האלבה שהעלתי כאן לפורום והורדתי אחרי זמן קצר. אינני מתיחס לצורה החיצונית. את זה כל אחד שיפוט בעצמו. התמונות שפרסמתי אז צולמו במהלך בדיקת תקינה שנערכה על ידי נתן מלמד ממשרד התחבורה. נתן ביקש לבצע מספר שינויים קטנים, כאלו שלא מחייבים להחזיר את האוטובוס לבית החרושת, אלו בוצע על מנת שהאוטובוס יבדק שוב , ארבעה ימים אחרי הבדיקה הראשונה. במהלך ימים אלו, נתן מלמד קיבל הוראה מלמעה שאוסרת עליו לסיים את הבדיקה. "הארגז" ו"מרכבים" אינם סובלים ממחסור בעבודה, ההיפך. רק תעברו ותראו כמה שלדות עומדות שם ומחכות להכנס לעבודה. ראו כמה שלדות נמצאות בחצרות של "אגד", "דן", כלמוביל" ושאר יבואני האוטובוסים. מדובר בשלדות לעבודה של כמעט שנה מהיום. "במרכבים" גם משקיעים כיום משאבים רבים בפיתוח שווקי יצוא לאוטובוסים מתוצרת המפעל. אחד משני השותפים בבעלות על "הארגז" היה אלוף בצה"ל בעת ששאול מופז היה רמטכ"ל. הקשר הזה מהצבא עובד מצוין, ותבינו כמה ה"למעלה" הוא באמת למעלה. יצרנים אחרים ממדינות זרות נמכרים כאן כמו לחמניות, ואת השלושים האלו רוצים לעצור. ,הארגז" נמצא כבר תקופה במגעים עם יצרן אוטובוסים מסין, ואולי אלו ימצאו את דרכם לישראל. האוטובוס של עפיפי אושר על ידי נציג מסקניה כאשר הוא היה בארץ, והדרישות שלהם כיצרן חמורות בהרבה מדרישות התקנים השונות. גם את זה אני מכיר. אני מתרגם להם כיום את החומר הטכני לעברית. הסקניות מתוצרת אלבה כלל אינן דומות למוטציה שנבנתה על שלדת GMC גרומן בשנת 1996. לילה טוב, אורן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה