אוטובוסי רפאים במרכז תל אביב

מצב
הנושא נעול.

נמיתי

New member
אוטובוסי רפאים במרכז תל אביב

אוטובוסי רפאים במרכז תל אביב
אני רואה שאוטובוסים של הקווים 20,21,15,93 חולפים בתדירות גבוהה במרכז תל אביב כשהם ריקים לחלוטין או כמעט לחלוטין. מה ההיגיון בלהקצות אוטובוסים לנסיעות שמעטים כל כך מעוניינים לעלות עליהן?
 

cwen

New member
הם רק עכשיו התחילו לפעול

אוטובוסי רפאים במרכז תל אביב
אני רואה שאוטובוסים של הקווים 20,21,15,93 חולפים בתדירות גבוהה במרכז תל אביב כשהם ריקים לחלוטין או כמעט לחלוטין. מה ההיגיון בלהקצות אוטובוסים לנסיעות שמעטים כל כך מעוניינים לעלות עליהן?
הם רק עכשיו התחילו לפעול
ומיועדים בעיקר לאנשים שיעברו מהרכב לתחבורה הציבורית עקב עבודות הרכבת הקלה. הפקקים הרציניים עוד לא התחילו, כי אנחנו עדיין באוגוסט, וכרגע יש רק שני מוקדי עבודות. אבל זה צפוי להשתנות די בקרוב, ואני מניחה שהאוטובוסים האלה יתחילו להתמלא בהתאם.
 
הקדמת אותי...

הם רק עכשיו התחילו לפעול
ומיועדים בעיקר לאנשים שיעברו מהרכב לתחבורה הציבורית עקב עבודות הרכבת הקלה. הפקקים הרציניים עוד לא התחילו, כי אנחנו עדיין באוגוסט, וכרגע יש רק שני מוקדי עבודות. אבל זה צפוי להשתנות די בקרוב, ואני מניחה שהאוטובוסים האלה יתחילו להתמלא בהתאם.
הקדמת אותי...
 

orchilit

New member
יצא לי לראות את קו 80 עם 8 נוסעים ברכבת השלום

הם רק עכשיו התחילו לפעול
ומיועדים בעיקר לאנשים שיעברו מהרכב לתחבורה הציבורית עקב עבודות הרכבת הקלה. הפקקים הרציניים עוד לא התחילו, כי אנחנו עדיין באוגוסט, וכרגע יש רק שני מוקדי עבודות. אבל זה צפוי להשתנות די בקרוב, ואני מניחה שהאוטובוסים האלה יתחילו להתמלא בהתאם.
יצא לי לראות את קו 80 עם 8 נוסעים ברכבת השלום
הם מתחילים להתמלא אט אט. דווקא לקווי 20/21 יש פוטנציאלי בלייני גם, כי הם לוקחים מרכבת מרכז והשלום (וההגנה) לכיוון רוטשילד והסנטר.
 
זמן הטמעה

אוטובוסי רפאים במרכז תל אביב
אני רואה שאוטובוסים של הקווים 20,21,15,93 חולפים בתדירות גבוהה במרכז תל אביב כשהם ריקים לחלוטין או כמעט לחלוטין. מה ההיגיון בלהקצות אוטובוסים לנסיעות שמעטים כל כך מעוניינים לעלות עליהן?
זמן הטמעה
כל הקווים שהזכרת הם חדשים מאד, ונועדו להקל בתקופת העבודות על הקו האדום. נהוג לתת לנוסעים פרק זמן להכיר את הקווים - לפחות 3 חודשים. במקרה הזה, 3 קווים מפזרים מהרכבת, ואחד מחניון חנה וסע - כך שלקהל היעד עשוי לקחת אף זמן רב יותר ללמוד אותם, וגם צריך לבחון את האטרקטיביות שלהם אחרי שיתחילו עומסי התנועה בתום החופשה.
 

אורי404

New member
לקו 93 הוסיפו תחנה בהרצליה. מדוע לא בתל אביב?

אוטובוסי רפאים במרכז תל אביב
אני רואה שאוטובוסים של הקווים 20,21,15,93 חולפים בתדירות גבוהה במרכז תל אביב כשהם ריקים לחלוטין או כמעט לחלוטין. מה ההיגיון בלהקצות אוטובוסים לנסיעות שמעטים כל כך מעוניינים לעלות עליהן?
לקו 93 הוסיפו תחנה בהרצליה. מדוע לא בתל אביב?
למשל בחלק תחנות בדרך נמיר, כמו ליד סמינר הקיבוצים.
אגב, בקו 93 פועלים רק אוטובוסים או גם מיניבוסים?

בשבוע שעבר ראיתי מיניבוס של "קווים", כקו 130. לא הספקתי להבחין, האם זה היה שירות או נסיעה ריקה עם שילוט פיקטיבי.
 
כי קו 93 מיועד להיות שאטל מהיר למרכז ת"א

לקו 93 הוסיפו תחנה בהרצליה. מדוע לא בתל אביב?
למשל בחלק תחנות בדרך נמיר, כמו ליד סמינר הקיבוצים.
אגב, בקו 93 פועלים רק אוטובוסים או גם מיניבוסים?

בשבוע שעבר ראיתי מיניבוס של "קווים", כקו 130. לא הספקתי להבחין, האם זה היה שירות או נסיעה ריקה עם שילוט פיקטיבי.
כי קו 93 מיועד להיות שאטל מהיר למרכז ת"א
 

אורי404

New member
חשבתי על התשובה הזו ועדיין

כי קו 93 מיועד להיות שאטל מהיר למרכז ת"א
חשבתי על התשובה הזו ועדיין
כל התחנות הן איסוף והורדה.
גם לא התכוונתי, שבכל תחנה בדרך נמיר הוא יעצור, אלא על סמינר הקיבוצים. זהו מקום ראשי.
 
כל התחנות איסוף והורדה כי זה קו סיבובי

חשבתי על התשובה הזו ועדיין
כל התחנות הן איסוף והורדה.
גם לא התכוונתי, שבכל תחנה בדרך נמיר הוא יעצור, אלא על סמינר הקיבוצים. זהו מקום ראשי.
כל התחנות איסוף והורדה כי זה קו סיבובי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה