אולי אולי מצטרפת

אולי אולי מצטרפת

מבולבלת מעט, חוששת, לא יודעת אם כן או לא. הייתי אמורה לקבל אתמול, ובינתיים עדיין אין סימן. בהריונות קודמים הייתה אותה תחושה, אותם כאבים כמו של מחזור אך בכל זאת שונים. אותן התכווצויות מוזרות בזמן שינוי תנוחה פתאומי. אותו חיוך קבוע על הפנים, חיוך צופן סוד. האם זה זה? האם אעז לבדוק? מבולבלת כל כך, רוצה אבל פוחדת. חשבתי לקנות ערכת בדיקה בדרכי הביתה היום, בכל זאת-כבר יום וחצי של איחור. לא מעזה לבדוק, אמתין עוד קצת. בעלי אומר לי מה בוער? אם זה חיובי הרי זה לא יברח, ואם שלילי הרי תקבלי. הלוואי והייתה לי שלוות הנפש שלו. בינתיים אני מחכה. רוצה להצטרף אליכן, אבל פוחדת. לכן גם שיניתי שם איני מעיזה להודות בכך אפילו בפני עצמי...
 

2קשת

New member
הלוואי ../images/Emo24.gif בהצלחה!

והוא בכל מקרה בדרך |חמסה. גם אם הבשורה שאת מחכה לה תתעכב עוד קצת, כל יום שעובר מקרב אותו אלייך. מחזיקה לך אצבעות שזה זה!!!!
 

קליניק35

New member
גם להיות בדרך זה סוג של הצטרפות

ברוכה הבאה, רק בריאות והצלחה!!! אגב...חלקנו הצטרפנו בדרך עם אופטימיות וליווי כבר מ"ההכנות"...אז ... נקבל אותך גם בשם החדש וגם בישן, איך שתירצי ואיך שירגיש לך נוח ובבית. חיבוק ענק!
 
משנה שם משנה מזל ../images/Emo57.gif

מבינה את הבלבול וגם את האיש, ככה אפשר יותר להכחיש (האמת, להדחיק, אבל להכחיש יצא חרוז). מאחלת לך, מי שלא תהיי, שתצטרפי אלינו לתשעה חודשים עתירי בריאות שיסתיימו בידיים מלאות כל טוב, ואז תהיי איתנו גם בחופשת הלידה, למרות שנהיה הרבה יותר נמוך בסדר העדיפויות שלך.
 

tali00

New member
יקירתי.

למה לחכות?? תקני בדיקה ותדעי את התשובה, לדעתי- עדיף שתדעי תשובה כמה שיותר מהר. מנסיוני אני יודעת שהספק הזה יכול לגרום לעינוי של ממש! ולכן פשוט תבדקי שתדעי ותעדכני אותנו אני מקווה בבשורות טובות! בהצלחה.
 
אז עברו עוד יומיים

ומסתמן שזה אכן זה, הכל כל כך מוכר ולמרות שטרם בדקתי בתוכי ... אני יודעת...
 

1ויוי

New member
הלוואי - מחזיקה אצבעות

ההתמהמהות עם הבדיקה מוכרת לי . כל חודש הייתי רצה עוד לפני האיחור לקנות ערכה דווקא בחודש שזה היה זה , לא רציתי באמת לדעת ומשכתי יום ועוד יום , אפילו לבעלי לא ספרתי כדי למשוך עד יום הולדתו ואם לא היה לו יומולדת אולי בכלל לא הייתי בודקת עד היום
צריך להוסיף את זה לרשימת הסימנים. מחכים לבשורות הטובות
 

הוא היא

New member
מחזיקה אצבעות בשבילך

שזה זה!!! אשמח שתעדכני בהמשך מה שלומך ומה קורה איתך.
 
כל יום שעובר, מקרב אותך אל הטוב../images/Emo41.gif

כשחושבים על זה, לא באמת חייבים לבדוק
למעט אם הריון הוא אחרי טיפולים, או בסיכון בשלבים מוקדמים, מה יקרה אם לא תבדקי
בפרהיסטוריה, אצל האמהות שלנו, פשוט חיכו עד שמחזור שני לא הופיע ואז הלכו לרופא. את יכולה לחזור למקורות... אוי, איך אני שנטי כשמדובר בהריונות של אחרות... מחזיקה לך המון המון אצבעות
 

tali00

New member
הלוואי

ואת צודקת!!! אני במקומך לא הייתי מחכה, אני תמיד בודקת ממש מייד!! היה לי תקופה שלא היה לי מחזור מסודר והייתי מתאכזבת הרבה אולי לכן אני אובססיבית לבדוק מייד. אז נשמח להתעדכן!!!
 
למעלה