אולי אתם יודעים??

ימית2011

New member
אולי אתם יודעים??

שלום ליושבים בפורום שמחתי למצוא את הפורום הזה, למרות שאני כבר לא ילדה (25) ואין לי ילדים, לא ראיתי פורום פעיל אחר בנושא בעיות שמיעה (טוב, נו... לא חיפשתי הרבה...). אז.. למה אני פה בעצם? כי יש לי שאלה ואולי לכם יש קצת מידע? אני סובלת מבעיות שמיעה כבר כמה שנים: באוזן אחת לא שומעת כלל (פגיעה בעצב ), ובשניה השמיעה יורדת (אוטוס סקלרוזיס = פגיעה בעצם) ובה אני מרכיבה מכשיר שמיעה. הטיפול הרפואי שמוצא לאוטוסקלרוזיס הוא ניתוח (לא בא בחשבון מבחינתי) או מכשיר שמיעה. חיפשתי פתרון בתחום של הרפואה המשלימה, ויאמר לזכותם של כל המטפלים ששאלתי שאנו בכנות, כי אין להם דרך לסייע לבעיות שמיעה. לאחרונה שמעתי על שיטת הטיפול של יצחק טבעוני, ניסיתי לברר עליה פרטים כדי לוודא אמינות ולדעת האם טיפל במקרים זהים לשלי בעבר, אולי גם לדבר אם מטופל או שניים? אבל המזכירה שלו לא ידידותית במיוחד ופגישה איתו עולה כ 500 ש"ח - זה די הרבה לפני שבכלל אני יודעת אם הוא יכול או לא, לעזור לי? על החברה שלו לתוספי מזון ועל שיטת הטיפול שלו באופן כללי מצאתי אנשים שמכירים, ועם ביקורת חיובית עליו, אבל לא התנסו בה אישית. אז... שוב, למה אני פה בעצם? כדי לשאול האם משהו שמע על השיטה? אולי התנסה בטיפול בעצמו? או קרוב שלו? אני מוכנה לשלם הרבה כדי לשפר את השמיעה שלי (מה גם שמכשירי שמיעה לכל החיים זה גם מאד יקר), אבל חשוב לי לדעת שלא מדובר בשרלטן ושיש לו ניסיון עם אוטוסקלרוזיס ספציפית. אודה לכם מאוד על תשובה
 

אתי77

New member
יצחק טבעוני ואוטוסקלרוזיס

קודם כל ברוכה הבאה! נחמד שהגעת לכאן, במיוחד שהפורום עלה לרשת רק אתמול
אני לא מכירה את התושבה לשאלתך, אבל אני אשאל הבוקר את הקלינאית תקשורת אצלי בעבודה, ואת מנהלת מיח"א אם הן שמעו על זה. מקווה שאוכל לעזור לך.
 

אתי77

New member
אין לי תשובה לצערי

אמנם שאלתי את הקלינאית, אבל איןלה שום ידע בנושא המבוסס על ניסיון. בכל מקרה, אני מציעה לה לשאול בפורום "כבדי שמיעה" בתפוז, שבו משתתפים מבוגרים. הוא פעיל, ויש בו המון אנשים עם ניסיון וידע ושיוכלו לעזוב בטוח. http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=1647 בכל מקרה, היה יום קצת לחוץ היום בעבודה, אנסה מחר לבדוק אם היא יכולה למצוא מקורות מידע אחרים. בהצלחה!
 
למעלה