אולי אתם תוכלו לעזור לי...

Stimpi487

New member
אולי אתם תוכלו לעזור לי...

אני לא בטוחה שזה קשור לפורום... אם זה לא קשור אז אני מתנצלת... בכל אופן, קראתי ספר שבו מסופר על המעמדות באנגליה (אנשים ממשפחות אצולה לא רצו להתחתן עם העניים יותר), אנשים שהאמינו שנשים יכולות להיות מכשפות, ועל הצגה שיכלו להשתתף בה רק גברים ולא נשים. עכשיו אני צריכה למצוא חומר על המעמדות, האמונה במכשפות והאפליה בין נשים לגברים באנגליה כיום... כבר חיפשתי בסיפריות ובאינטרנט ולא מצאתי חומר שיכול לעזור לי... אם יש לכם רעיונות איפה לחפש חומר או אם יש לכם מידע כלשהו על זה, אני אשמח אם תכתבו לי אותו... גם אם זה ידע אישי שלכם! זה יעזור לי מאוד! תודה!
 

dim29

New member
חומר אנגלי

הי כלומר שלום לך אם תיכנסי לאתר: gandolf.com אולי תוכלי למצוא משהו זה אתר המספר על רוחות מכשפות אמונות תפלות וכו' האתר הוא אנגלי. אז מאד מקווה שתמצאי חומר נ.ב- כשאת נכנסת לאתר יש שורה ריקה ובה את כותבת את הנושא שאת מחפשת כגון: מכשפות ( והכל באנגלית כמובן) אז תהני.
 

Stimpi487

New member
תודה! יש למישהו עוד רעיונות?

עוד הצעות איפה אני יכולה לחפש?
 
הצעות נוספות

בקשר להצגות - בזמנו של שייקספיר לא היו שחקניות. שחקנים צעירים, בגילאי העשרה, שיחקו בתפקידי הנשים. כל מקום שכתוב על התאטרון בתקופה הזו יגיד משהו בנושא. חוץ מזה, אם את רוצה משהו ספציפי על האפליה בין גברים לנשים באותה תקופה, וירג'יניה וולף כתבה את המאמר המצויין A Room of One's Own (חדר משלך בעברית???) ובאחד הפרקים היא כותבת מה היה קורה אילו היתה קיימת אישה מוכשרת בדיוק כמו שייקספיר בזמנו - מה היה גורלה, בתור אישה, לעומת גורלו בתור גבר. מציעה לך לבדוק את זה. בהצלחה.
 
עוד דבר בעניין שייקספיר

בכמה ממחזותיו נשים מתחפשות לגברים כדי לעשות דברים שהן לא יכולות לעשות כנשים: "הסוחר מונציה" (פורשיה מתחפשת לעורך דין צעיר ומצילה את אהוב ליבה ממוות), "הלילה השנים עשר", "כטוב בעיניכם" ואולי עוד כמה שאני לא מכירה. גם ב"מהומה רבה על לא דבר" ביאטריס נושאת נאום על מה היא היתה עושה לו היתה גבר (נוקמת את חילול כבודה של בת דודה), ואיך בהיותה רק אישה ידיה כבולות.
 
למעלה