אולי זאת רק אני

גברת ע

New member
אולי זאת רק אני

אבל שמתי לב שמאז שהתחלתי למלצר הרבה דברים מעסיקים כשאניהולכת לאירוע או מסעדה דברים שהם מעבר למה שאני לובשת למה אני אלביש וכו אני כל הזמן בודקת איך המלצרים מפנים ובאיזו תדירות ומשווה אם אני יכולה לסחוב יותר/פחות כלים בלי מגש, הצורה בה מחזיקים את היין באירוע או לא יודעת מה וכו/ וכו' וכו' יש למישהו עוד קטעים כאלו או שאני אולי הדפוקה היחידה?
 

Baby Boo

New member
חופשי אחותי!!!!!!!!!1

תביני מצב עצוב! בשרטון כשאני עובדת מקפלים בצורת ברבור כשהייתי ברוסיה במסעדה עם ההורים שלי שנה שעברה קיפלתי את המפיות ככה כי זה יפה והמלצרית קראה למנהל ולימדתי אותו אין זה משהו שכולם עושים לדעתי התשומת לב הזו..
 

גברת ע

New member
וואלה

גם אני עבדתי בשרתון ת"א מכירה את ליאור ואלכס שכבר עזב ונסע לארה"ב
 

marysia

New member
את בסדר!

זה מצב רגיל גם אם את עובדת במלצרות וגם אם לא את תמיד תשווי מישהו שעובד באותה עבודה כמו שלך כי את תידעי אם הוא צודק או טועה כי את בדיוק כמוהו. למשל דוגמא שלי כשאר עבדתי כמלצרית והייתי מגיעה למסעדה אחרת בתור לקוחה המלצר בדרך ככל או שהיה עובר תירתור רציני כי אני ידעתי איך מה צריך להיות בדיוק או שאם השירות כגרוע היה הטיפ בהתאם. וגם לימדתי הרבה אנשים ( חברים הורים) להשאיר טיפ למלצר כי רק שנהייתי מלצרית אז הבנתי עד כמה הטיפ חשוב. ומה ההרגשה כשלא משאירים והשקעת את כל הנשמה בשולחן ברגע שנהייתי ברמנית אז התחלתי להבין בתחום אז ידעתי בדויק מה צריך להיות ובאיזה צורה וכמה וגם שם מבינים שגם לברמן צריך לתת טיפ במידה והוא עשה עבודה טובה ונכונה אז הכל בסדר איתך
 
למעלה