אולי מישהי מכירה?

mikush2

New member
אולי מישהי מכירה?

קיבלתי רשימה של מדקרים סיניים באזור המגורים שלי, ואני מחפשת המלצות. אם מישהי מכירה את אחד הרופאים הנ"ל אני ממש אשמח לקבל חוות דעת. 1. רודינסקי עודד, מקבל בריינס 2. שחט הראל, מקבל בככר הבימה 3. מנדלבסקי יפעת, מקבלת בבר כוכבא. תודה.
 

Tנקר בל

New member
לא מכירה אבל יש לי הצעה

תכתבי לאמאאור מפורום הריון, היא מטפלת אלטרנטיבית, ואולי היא תדע משהו.
 

2קשת

New member
יש לי המלצה חמה

על מישהו שלא ברשימה שלך - רן כליף, מקבל ליד הסינמטק. 2 חברות שלי היו מרוצות מאוד וגם נהיו הריוניות מאוד. אני אקבל את הטלפון שלו יותר מאוחר הערב - אם תרצי אשלח לך במסר. בהצלחה!
 

mikush2

New member
אני אשמח מאוד!

אם אפשר לשאול, אז מאיזה סיבה הן הלכו אליו? ואשמח לשמוע עוד קצת פרטים עליו. תודה רבה.
 

2קשת

New member
הי

סורי... רק עכשיו השגתי את המספר שלו - 052-3324192 הבנתי שהוא עוזר במגוון של בעיות, מרירית דקה ועד נשים שנמצאות ב-IVF הוא נותן טיפול מלא שכולל דיקור ודיאטה, או דיקור בלבד כתוספת לטיפול קונבנציונלי - הבנתי שהוא בונה תוכנית אישית, אני לא ממש מבינה בזה. שיהיה המון בהצלחה!!
 

נוריה

New member
מיקוש

אני שולחת לך במסר שם של מדקרת מקסימה. אני הלכתי אליה כשהייתי בהריון ואני מכירה כאלו שהלכו אליה לקראת הריון.
 

luna10

New member
גם אני רוצה

הי לך, גם אני אשמח לקבל המלצה למרות ששמעתי כבר על מישהי ממודיעין (נהדר כשלעצמו..) ש"הכניסה" מספר לא מבוטל של נשים להריון. אבל אשמח לקבל חוות דעת על עוד מומלצים. שתהיה לך שנה טובה חמודה והרבה הצלחה בפרוייקט החדש.
 

2קשת

New member
../images/Emo124.gif בפורום או במסר, מה דעתכן?

עולה פה לפעמים הצורך בהמלצות, חלקנו מעדיפות להמליץ במסרים וחלקנו בפורום. אני מתלבטת בנושא - בסך הכל נראה לי שעדיף לפרסם בפורום, לאותו מטפל/רופא/איש מקצוע יש אינטרס שיגיעו אליו, וכך המידע מגיע גם לבנות שרוצות לדעת אך אינן רוצות לשאול/להיחשף, או לבנות שיערכו חיפוש על הנושא במועד מאוחר יותר. מצד שני אולי יש מטפלים שאינם רוצים שמספרי הטלפון שלהם יתנוססו כאן (בגלל מס הכנסה?
). מה דעתכן?
 
אני לא בטוחה

נדמה לי שמשהו בחוקים של תפוז אוסר על פרסום מספרי טלפון אבל אני לא בטוחה, כדאי לבדוק זאת.
 

2קשת

New member
בדקתי - אין איסור

רק המלצה להפעיל שיקול דעת בעת מסירת פרטים אישיים, כשבמקור זה מתייחס בעיקר לפרטים של משתתפי הפורום.
 

mikush2

New member
קודם כל תודה לכן על ההמלצות ../images/Emo140.gif

אני אבדוק את ההמלצות ויעדכן אתכן מה החלטתי בסוף. האמת שחיפשתי מטפל כי רציתי לחזק את המערכת החיסונית שלי, אבל לא יזיק לקבל עזרה בעיניין ההריון
(לא חשבתי על זה לפני כן). בקשר לפרסום בפורום, לי זה לא מפריע.
 

parpare bar

New member
אני מטופלת שלו והוא מ ד ה י ם ../images/Emo45.gif

בנות, רן מדהים ומומלץ בחום רב. איש רגיש מוכשר מקצוען לב רחב נעים ופשוט אנרגיות מושלמות. הרבה פעמים מצאתי את עצמי ממש מחכה למפגשים איתו, ומעולם לא התאכזבתי. כחלק מתהליך השיקום שלאחר האובדן פניתי אליו (דרך חברה שהמליצה עליו בחום לפני שנה וחצי! ואני שמרתי את מס הטלפון שלו!!) והתחלנו בעבודה. יחד אנחנו גם מנסים לעבור את ההריון הנוכחי שעדיין בחיתוליו. אל תחכו שניה, פשוט לכו אליו. (חבל על כל דקה שמתבזבזת...) יאלה שיהיה בהצלחה!
 
למעלה