"אומן - ראש השנה" - האומנם?
אני בטוח שהנושא (הטעון) עלה פה בפורום וכבר רבות נאמר בו. בשבת האחרונה התעורר וויכוח בנושא. בת דודתי סוברת כי הנסיעה לאומן מהווה פאקטור רוחני עליאי מאין כמוהו. ובהקשר של נסיעת הבעל (או האישה) היא גורסת שאין שום בעיה - אדרבא - היא אומרת, ראש השנה הוא כלל אינו חג. הוא חג של תפילות ודבקות בבורא, ואם עושה לו (או לה) טוב באומן אז מצויין, כלשונה. ואני כשלעצמי, לא ברור לי מה העניין "העילאי" הרי מדובר בקבר (מת) אי שם בחוץ לארץ. הגם שזה "משפיע" על אנשים מסויימים, דומה עלי כי ההשפעה הזו אינה אלא 'אילוזיה'. חוויה רוחנית אפשר לקבל בכותל. ובכלל מי שמרוויח מכל הסיפור הזה הם סוכני הנסיעות וממשלת אוקראינה.
אני בטוח שהנושא (הטעון) עלה פה בפורום וכבר רבות נאמר בו. בשבת האחרונה התעורר וויכוח בנושא. בת דודתי סוברת כי הנסיעה לאומן מהווה פאקטור רוחני עליאי מאין כמוהו. ובהקשר של נסיעת הבעל (או האישה) היא גורסת שאין שום בעיה - אדרבא - היא אומרת, ראש השנה הוא כלל אינו חג. הוא חג של תפילות ודבקות בבורא, ואם עושה לו (או לה) טוב באומן אז מצויין, כלשונה. ואני כשלעצמי, לא ברור לי מה העניין "העילאי" הרי מדובר בקבר (מת) אי שם בחוץ לארץ. הגם שזה "משפיע" על אנשים מסויימים, דומה עלי כי ההשפעה הזו אינה אלא 'אילוזיה'. חוויה רוחנית אפשר לקבל בכותל. ובכלל מי שמרוויח מכל הסיפור הזה הם סוכני הנסיעות וממשלת אוקראינה.