אומנם קצת באיחור, אבל כנראה

kasa

New member
אומנם קצת באיחור, אבל כנראה

לאור מתקפת התיירים על ארצנו הקטנטונת
- התפנה שר התיירות, בני אלון, להשיב למכתבנו רק כעת. להלן תגובתו: א' ו-ש' היקרים, (השמות האמיתיים שמורים במערכת
) ברצוני להשיב לכם על פנייתכם המפורטת בנושא הגבלת טיפולי הפוריות לנשים. קיבלנו פניות רבות בנושא זה, כאשר התפרסמה לראשונה כוונת האוצר "לגזור" גזירה זו. אנו מניחים שהפניות שהתקבלו במשרד האוצר עצמו היו רבות לאין שיעור, והעובדה היא כי הנושא כלל לא הובא לדיון בממשלה. שר האוצר נמנע, ככל הנראה, מלהעלות את הנושא לאחר שהבין שהגזירה לא מוצדקת ולא תעבור. בחוקים המובאים כעת לאישור הכנסת אין, ככל הידוע לנו, כל סעיף המצמצם את המימון הממשלתי לטיפולי פוריות. בברכה, יואב שורק יועץ שר התיירות
 

נועה 35

New member
שר התיירות עסוק מדי להתעדכן

נראה לי ששר התיירות הנכבד שלנו פשוט עסוק מדי מכדי להתעדכן במה שמתכננת ממשלתו. כנראה שהוא חושב שהנושא ירד לגמרי מפרק היום ולא יודע שהקיצוצים בטיפולי הפוריות הועברו לוועדת הכספים לדיון מחודש.
 

moshp

New member
זו בהחלט הודעה משמחת

שבכלל השר אלון מצא זמן באחד מביקוריו החטופים בארצנו למצוא זמן לכתוב לך ועוד בעברית!( שהרי אני מניח שבמשרדו הקבוע בניו-יורק ה WORD כותב רק באנגלית). מציע לכתוב לאורח החשוב בארצנו הודעת ברוכים הבאים, נישמח לארח אותו לכשיפנה מהגלובוס ומשאר בעיות מליחות האויר בטנזניה והמחסור בשתייה בבתי האירוח בזימבבואה. אם אפשר להגיד לו, שמומלץ לו אפילו ליזום פגישה עם ממשלת ישראל, ולבקש שיראו לו את הפרוטוקול של ישיבת הממשלה לפני חודשיים, שם יופתע האורח לגלות כי רוה"מ שרון העלה את הנושא בראשית ישיבת הממשלה. אבל איך הוא יכול היה לדעת זאת הרי לא הכל מתפרסם בעיתונות הזרה? במחשבה שניה, חבל על המכתב, כי בטח המזכירות בלשכתו שכנראה דוברות רק את שפת המקום (אנגלית) לא יבינו מאיפה האותיות המוזרות בעברית ועוד עם הנוסחה IVF - עוד יחשבו שזה עוד איום להתקפת אנטרקס מהמזרח התיכון. נודה לו כולם ביחד על ההתענינות בארצנו הקטנה ונאחל לו עוד שנים רבות של שיוט בחלל החיצון.
 

kasa

New member
שר התיירות או לא ../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

מי יתייר אם לא הוא ?!
משה היקר, סוף-סוף בא תייר לארץ, וגם מגיב למיילים, לא יפה לזלזל ככה...
לא שמעת על מבצע "הסבר פניך לתייר" ?? בבקשה, תשתדל להסביר פנייך לתייר בני אלון
אחרת הוא יילך, ומי יתמוך בנו אז אם לא התייר המזדמן ?
 

רחל5

New member
יש לך את זה, פלפל ../images/Emo45.gif

ועכשיו אני מכריזה על תחרות מציאת פרושים לראשי התיבות IVF. כמה אפשר לראות פורום רדום? אפשר גם הח"ג (הפריה חוץ גופית), כדי שיהיה קל לדוברי העברית שביננו... רצוי שיהיה קשור למשרדי ממשלה, אם כבר התחלנו במשרד התיירות. למשל - משרד החינוך, כמחווה לשרה לבנת, שפגשה אתמול מקרוב את אבני המרצפת ברחבה שמול תאטרון החאן, ובעקבות כך גם פגשה מקרוב את מערכת הבריאות שלנו (בטח לא את זו שאנחנו מכירים...) - התמוטטות חינוכית גורפת. (אין לראות באמור לעיל ביקורת, חלילה, על השרה או על משרדה... רפואה שלימה!) נו, תורכם. משרד הבריאות? משרד האוצר? אפשר גם ICSI, FSH, LH... בין הזוכים תוגרל אמפולה ריקה של כוריגון ומזרק משומש.
 

שווערצה

New member
נדמה לי שהפקידון באוצר

שחיפש היכן לקצץ נתקל בראשי התיבות "הח"ג": והבין בטעות שפירושן: התעברות חסרת גבולות... וכאן ראשית הבעייה שלנו
 
וכאשר פירש מושגים עשה את זה כך...

FSH Finding Some Happyness לכן הוא רוצים לעמלל את חיינו. LH Live Healthy כדי להצדיק את הקיצוץ. ICSI In Comeimg Super Infant זה הפחיד אותו הכי הרבה, לכן הוא רוצה למנוע זאת - הרי אז העסוקתו יהיה בסכנה בעוד 25 שנה. אז הוא הלך לאכול ונזכר במושג US: Undone Steak וכמובן, הזמין אותו מדיום כדי לא להראות הזדהות.
 

bapi

New member
בינתיים מה שיצא לי.....

כי לא היה לי זמן לחשוב יותר מידי: הח"ג: הגשמת חלום גדול IVF: Instant Vacation For all (כמובן לכל הח"כים על חשבוננו...)
 

bapi

New member
והמשך...

IVF: Italy, Venice & France היעדים המועדפים על הח"כים בחופשה הנ"ל.
 

venus13

New member
אם כבר להשתטות...

אי - כמה שהקיצוץ הזה כואב וי -
- נסמן כשהוא לא יצליח אפ - אפשר לקבל כאב ראש מכל הדיבורים על הקיצוץ הזה... שנה פוריה לכולנו ונוס
 
לא נעים לראות גן סגור../images/Emo4.gif

ועוד יותר פורום עייף לכן אני מרשה לעצמי להקפיץ הודעה זו וקורא
להמשיך את המשחק הזה לפחות עד ל- 28 לחודש כאשר שוב אני מאמין שיהיה פעילות. זה אני אתן את היריית הפתיחה למערכה שניה. IVF Incidenetal Vitory For us לאחר שבנות המטה עבודו LH בועדות (Long Hours) על-מנת שנוכל לקבל FSH Fertility Soon Here
 
למעלה