אומרים שהחיים והמוות ביד הלשון.

קראתי את הדברים שלך בעיון רב.

אבל עדיין לא הבנתי מדוע אתה בוחר להשמיץ את המשטרה דווקא ולא את הנהגים העבריינים שנוסעים בצורה מסוכנת ומסכנים בכך את שאר הנהגים שומרי החוק? אבל בשורה האחרונה כשאמרת: אם בטיחות האזרחים היתה חשובה לשלטון שלנו.. רק אז ירד לי האסימון.
הבנתי שכל מה שמעניין אותך בעצם זה שוב להכפיש (כהרגלך) את השלטון שלנו ולא באמת את המשטרע ו/או את מצלמותיה.
 

שחר 6761

New member
אבל כל מילה שלך מייחצנת ביקורת על שלטון נתניהו והליכוד , לא?
הנה ציטוט שלך "אם בטיחות האזרחים היתה חשובה לשלטון שלנו היינו בטח רואים אכיפה אגרסיבית ליד בתי ספר ב 7:30-8:15 או משהו דומה"

אתה עצמך , כמו כל מצביע שמאל מלנכולי ועצוב מאשים את נתניהו וממשלתו בשיקולים זרים ואחר כך מתפלא אם אחרים מתעלמים ממסקנותיך.

יש מחלקת מחקר למשטרת ישראל , תחום זה הוא תחת אחריותה וניתן בהחלט לדון על בממצאים אבל להטיל אשמה גורפת על נתניהו וממשלתו כאילו בטחון אזרחי המדינה אינו בראש מעינייהם זה לא ביקורת בונה , זוהי חמיצות שמאלנית.

אני קראתי את המאמר שהבאת ואני רחוק מלהשתכנע ממנו , למשטרת ישראל יש כמות מוגבלת של שוטרים וניידות אשר כל פעם מתמקדים ביעד מסוכן אחר { ויש אין ספור יעדים כאלה על כבישי ישראל }

השמיכה קצרה , אם כיסית את הראש תגלה כי רגליך חשופות ולהיפך.

כל האמצעים מסייעים במניעת תאונות דרכים , המצלמות גורמות להאטה וגם נוכחות השוטרים גורמת לכך , צריך למצוא תמהיל מיטבי אשר יתחשב בכל היעדים המסוכנים על כבישי ישראל אשר בהם לא ממוקמות מצלמות..ויש המון כאלו , בוא נאמר שלא שוכנעתי .
 
להגיד שמצלמות המהירות הן הגורם העיקרי לעליה בתאונות הדרכים..

זאת טענה מגוחכת ואף אבסורדית. זה כמו לבוא ולהגיד שישבניה האדירים של קים קרדישיאן גרמו למיליוני גברים בעולם להיות אימפוטנטים.
אתה מבין? הרי זה בדיוק ההפך, גם נזירים ממנזר השתקנים "יידלקו" למראה הדבר הנפלא והמדהים הזה.
לכן כפי שאמרתי קודם, שים לב כיצד הנהגים בהגיעם למצלמה הממוקמת לצד הכביש. מאיטים ובצדק. כי אף אחד לא מעוניין לחטוף קנס גבוה. אז בבקשה תסביר לי, איך בשם כל הקדושים, המצלמות האלה גורמות בדיוק לעליה בתאונות הדרכים?
זה לא הגיוני מה שאתה אומר.
 

שחר 6761

New member
המציאות היא שמשטרת הישראל התמקדה באיזורים בהם בוטלה אכיפת הדוחות הנייחת ובגדול זו סיבה אפשרית לירידה הדרסטית בנתוני תאונות הדרכים .....העניין הוא שאכיפה מרוכזת שכזו תביא להזנחת מוקדי סכנה אחרים , כבר הסברתי זאת , לא ?
 

SupermanZW

Well-known member
מהראיות התעלמת

"בחודשיים הראשונים בהם הופסק מתן הדוחות על ידי מצלמות המהירות היתה ירידה של 45% במספר ההרוגים בתאונות הדרכים, נתון שאין לו אח ורע."
 
אומרים שהחיים והמוות ביד הלשון.


ליהי גרינר שנתפסה בזמנו עם הנייד ביד. העליבה את השוטר שרשם לה ד"וח. היא פרסמה סירטון שבו אמרה: "זה תימני קטן, שנראה כמו התחת שלי והוא ירשום לי עכשיו דו"ח" ועוד כמה "פניני לשון". חחחחחחחח
היא הצחיקה אותי. היא סטנדאפיסטית מבוזבזת. אבל היי, ליהיא. זה לויפה לדבר ככה ליד הילד. זה מה שאת מלמדת אותו לעשות כשיהיה גדול? https://www.youtube.com/watch?v=-CDAFVQkqrU בינתיים מסתבר שהשוטר שאותו היא העליבה בסרטון הגיש תביעת דיבה נגדה בבית המשפט ותבע אותה על סך רבע מיליון שקלים. אז נכון, אני משוכנע שהשופט/ת לא יטיל עליה קנס כזה גבוה, זה לא הגיוני לשלם סכום עתק כזה בגלל אמירה אפילו שהיא מעליבה. השופט/ת בטח יבין שזה נאמר כמו שאומרים: בעידנא דריתחא. אבל בהחלט יחייב אותה לשלם לו פיצוי כלשהו. השאלה היא האם הפה הגדול שהוא סימן ההיכר שלה לא היה הפעם בעוכריה. https://www.israelhayom.co.il/article/767129
 
סופרמן, אני מכיר אותך מהקומונה הסגורה שבה אנו מדסקסים

אבל שאר החברים הנכבדים כאן כנראה שאינם מכירים אותך. אז לא היה מין הראוי (ומין הנימוס) שקודם שתציג את עצמך?
לעניינינו.. ייתכן מאד שבאמת הייתה ירידה בתאונות הדרכים באותה תקופה, אבל גם החבר "יאיר" בדיוק כמוך נוקט בשיטה של להביא חצאי אמיתות ולהפוך אותן לתורת אמת שזה הרגע ירדה מהר סיני ואני אסביר. הרי המצלמות באותה תקופה לא הורדו מהכביש. הייתה ידיעה שבשל רצון המשטרה לבסס את אמינות המצלמות בבית המשפט. לפיכך באופן זמני לא יישלחו דוחות מהירות לנהגים עבריינים. הדיון בבית המשפט היה בנושא דיוקן של המצלמות לא דובר האם המצלמות מעודדות או לא מעודדות תאונות דרכים. באו בטענות שביום גשום במיוחד המצלמה לא מדייקת ועוד כל מיני "פטנטים" שניסו להאכיל את השופט רוזן שבסופו של דבר פסק שהמצלמות הן יעילות בנות יעילות והן תמשכנה להפיק דו"חות. אז כך שהטענה שעצם הפסקת מתן דוחות לנהגים גרמה לירידה משמעותית בתאונות הדרכים היא לא רק מגוכחת אלא אף מטופשת שחבל שאתה נתלה עליה כמו טובע שמנסה לצוף על גבעול של קש. בינינו לבין עצמנו סופרמן , הרי כל נהג או נהגת ברגע שהם מגיעים קרוב למצלמת מהירות אז מייד הם מורידים את הרגל מדוושת הגז גם אם האפיפיור בכבודו היה נשבע להם שהם לא יקבלו דו"ח. אז איך בדיוק המצלמות גורמות לעלייה בתאונות הדרכים?
הרי בתקופה שלא נשלחו דוחות המצלמות המשיכו לצלם נהגים עבריינים. והמשטרה כיום שוקלת האם לאחר הפסיקה של השופט ניתן כן ליישם את הדוחות. זה טבעו של האדם, לשמור על כיסו מקנס גבוה ולא באמת לנהוג בזהירות. אז תעשה לי טובה, תפסיקו לעשות צחוק מעצמכם ולפני שאתם מביאים סטטיסטיקות מופלצות, תחשבו רגע בהגיון ותבינו שאותם סקרים הם של מעונייני דבר. הרי מי לא רוצה שלא יהיו יותר מצלמות עלי אדמות? מי לא רוצה ללחוץ בפראות על דוושת הגז כאילו זה איזה עכבר שדורכים לו על הראש?
אבל אנחנו מדינה מתוקנת וראוי שנהגים יישמעו לחוקי התעבורה. לכן "מלחמת החורמה" במצלמות המהירות זאת גחמה של כל מיני חכמולוגים שחושבים שהם מספיק חכמים ובנכלוליות ובערמומיות הם יזחלו כמו נחשים על לבית המשפט ויצליחו לנטרל את המצלמות בדרכים חוקיות.
בסוף בית המשפט פסק לרעתם והמצלמות שרירות וקיימות לעוד שנים רבות. אגב, היו המון עבריינים שנתפסו בעדשת המצלמה ואז הם חזרו למקום עם מנסר צינורות וניסו לנסר את המצלמה.
הם לא הבינו שדוח המהירות כבר מחכה להם בתיבת הדואר.
https://www.mako.co.il/news-israel/local-q3_2019/Article-9cb927981521c61027.htm
 

SupermanZW

Well-known member
אמר מי שגליון עברות התנועה שלו כאורך מגילות קומראן

אתה קולט את האבסורד?
 
מה זה קשור העבר התעבורתי שלי לדיון הסרק שאתה נדחפת אליו?

אתה גר בכלל בקנדה. מה זה צריך לעניין אותך המצלמות כאן בארץ?
מה זה צריך לעניינותך אם רושמים דוחות על מהירות כאן בארץ? העיקר לדחוף את האף לכל חור?
ואתה עוד "רודף" אחרי לכל הפורומים שאני כותב שם כדי להתווכח את וויכוחי הסרק שלך. תגיד, משעמם לך בחיים?
 

SupermanZW

Well-known member
קשור

כי כעבריין תנועה כרוני, צידודך במרדף אחריך הוא מאזוכיזם לשמו, הלא כן?
 
"עבריין תנועה כרוני"?


וואלה סופרמן הפעם הצלחת להצחיק אפילו אותי. (מנגב ת'דמעות)
שמע, בתקופה של אחרי שרותי הצבאי עבדתי כנהג משאית על קו נשר חיפה אילת- שארם א-שייך-סנטה קטרינה. אז באותה התקופה "צברתי" קצת עבירות תנועה. אבל בחיאת זומזום...רבש"ע, זה היה לפני כחמישים שנה.
אחרי זה עם הגיל וגם התרגיל הכל נרגע. כיום די בזה שאין לך עבירות ב-7 שנים האחרונות ואתה נחשב ל"בסדר גמור".
 
הפעם אני כועס!!!

לא עלייך סבא אלא על הנושא.לא מזמן קיבלתי דוח על מהירות.נכון נסעתי מהר.זה מקום שידוע שיש שוטר אני מכיר את המקום יום יום אבל בהיסח הדעת אני נפלתי בפח וקיבלתי דוח.אבל מה שהרגיז אותי מכיוון שאני עושה הליכות במסלול הזה ורואה את הניידת שעוצרת רכבים,אני רואה גם מקרים שמוותרים לנהגים או יותר נכון לנהגות.ילד קטן יושב במושב הקדמי והנהגת יוצאת בלי כלום,למשל.אז השוטרים מפעילים את סמכותם מי ייענש מי לא..למה?כי המדים נותנתים להם כוח?כששאל אותי השוטר למה מיהרתי?אמרתי שמיהרתי לסבתא שלי שלא ראיתי תקופה ארוכה בגלל הקורונה.ואנשים מבוגרים זמן ביקור הוא לפי היכולת שלהם להיות ערים בעיקר..אבל זה לא השפיע עליו."הערת"אותי בנושא זה.
 

אספרסו2

New member
לבד הודית

שנסעת מהר.עברת עבירה והקנס נוצר על מנת שיכאב לך בכיס ולא תחזור על העבירה. ואין מקום לתירוצים ואסור לוותר לאף אחד או אחת,אין מקום לשיקול דעת של שוטר כי אם היה רץ ילד לכביש לא היית מצליח לבלום בזמן והנזק היה כבד מנשוא. &nbsp &nbsp
 
אני מקווה שניצלת את זכותך לבקש ביטול קנס והמרה לאזהרה.

וזאת בתנאי שלא צברת עבירת תנועה ב 7 שנים האחרונות. תשמע, אם אני אתחיל לספור כמה פעמים תפסו אותי על מהירות אז אלוהים ישמור. זוכר שפעם עמדתי מול שופט תעבורה בשל איזו תאונת שרשרת שנקלעתי לתוכה.. והשופט החזיק ביד את גיליון ההרשעות שלי ואם אתה זוכר זה היה מודפס במדפסת "טרקטור" על נייר רציף ונייר רציף כשזה על הרבה דפים זה נראה כמו הרמוניקה ובאמת השופט בעודו מדבר איתי הוא שיחק עם "ההרמוניקה" כמו שמשחקים עם יו יו , מעלה ומטה. בסוף הוא דחף לי קנס של 2000 שקלים ועוד שלילה על תנאי. "כדי להפסיק את מחול העבירות המטורף שלך"..אמר.
 
למעלה