אוננות עם ויברטור המקשה על יחסים

קלארק11

New member
אוננות עם ויברטור המקשה על יחסים

היי
לחברה שלי יש קושי להגיע לאורגזמה (בחדירה אף פעם לא חוותה, מגירוי דגדגני חוותה אבל לא בא לה בקלות). היא מאוננת בעזרת ויברטור, איתו היא מגיעה לאורגזמה. הויברטור מייצר גירוי שאני לא יכול להתחרות בו בידיים. ולכן בסקס (וגם בעצמה) מאוד קשה לה לגמור מ"עבודת ידיים". בחושים האחרונים הפסיקה להגיע לאורגזמה בסקס לגמרי. קראתי שהויברטור עלול להקהות את הרגש שם והחלטנו שהיא תנסה להפסיק את השימוש. בפועל היא המעיטה את השימוש אבל גיליתי שהיא עדיין משתמשת בו לפעמים. דיברתי איתה על זה וזה יצר פיצוץ של ממש. היא הרגישה שזה לא ענייני ושאני פולש לה למרחב האישי. הנחתי לנושא ואמרתי לה שאני מקווה שהיא תמנע משימוש בויברטור למעננו ולמען יחסי המין שלנו. בפועל אני יודע שהיא עדיין משתמשת לפעמים. אני מרגיש כאילו אין לה סבלנות לנסות אמצעים אחרים כמו ידיים ומין אוראלי. חושש להתעמת איתה שוב על הנושא ומנגד אני מרגיש שהיא מרחיקה אותנו מחיי מין מספקים במו ידיה, כאלו ששני בני הזוג מגיעים לשיא.
אגב, הצעתי לה שנשתמש בויברטור ביחסי המין. אני לא מאוים מכך, אני רק רוצה לקחת חלק באורגזמה שלה, אבל היא מסרבת ולא מעוניית בכך.

מה עליי לעשות?
הנושא מאוד רגיש עבורי אז בבקשה בלי תגובות מקניטות אם אפשר.
 
קלארק שלום

אכן אתה מתאר מצב מוכר ומתסכל אשר בו הבחורה מגיעה לאורגזמה מגירוי בעזרת הויברטור. גירוי, כפי שאתה כותב, חזק ואינטנסיבי על האיבר אשר בלעדיו הבחורה אינה יכולה להגיע לסיפוק....כי ככה התרגלה.
מה שביקשת מחברתך הוא נכון ויש לשנות את רמת הגירוי אשר לה היא זקוקה על מנת להגיע לסיפוק. אולי בייעוץ מקצועי משותף (אם היא תסכים) יש מה לעשות....

עידן מיליצ'ר
 
למעלה