אונ' העברית במחווה מיוחדת

khammel

New member
אני דווקא מבינה את בריאן

קליפ חמוד, קליל, מלא רוח טובה ושמחת חיים שמעביר אווירה חיובית ואנרגיה טובה. סוף השיר, עם השירה בציבור, די מפתיע ומרגש. במיוחד אם אתה לא מצפה לזה. בכל מקרה, אחרי כל האיזכורים השליליים לישראל ויהודים אצל בריאן באתר (המשט לעזה, שחיטה כשרה וכו'), זה מצויין שמישהו מישראל מצליח לגעת בו בצורה חיובית ולהזכיר לו שאוהבים פה את קווין. מאד.
 

dvirtz

New member
../images/Emo45.gif אהבתי מאוד

מה הוא אמר על שחיטה כשרה? יש לך קישור?
 

khammel

New member
הוא לא אמר בפה מלא אבל הסכים שזו התעללות

ככה אני מבינה את התגובות שלו, בכל אופן. ראה כאן: http://www.brianmay.com/brian/letters/letterssep10.html בתגובה שלו למכתבים מה-6 ומה-15 בספטמבר (תצטרך לגלול קצת). אם אתה לא מוצא, תעשה חיפוש לפי המילים halal kosher ותגיע למכתבים הרלבנטיים.
 

Rhye

New member
../images/Emo9.gif אני מאוד אהבתי

העלה לי חיוך. סחטיין על החבר'ה.
 

MichalEe

New member
קליפ ממש חמוד

הייתי בטוחה שזה סתם בשביל לתת מוטיבציה לסטודנטים, אבל אם הם עשו את זה בתור מחווה לקווין זה נהדר פי אלף!
ובריאן שיחק אותה
 

khammel

New member
ולחדשות המרעישות שב-Yנט פספסו בגדול

מזל טוב לרוג'ר לרגל חתונתו (המאוחרת משהו
) לבחירת ליבו, סרינה, בת ה-36. תמונה וקצת מידע נוסף: http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1317187/A-mighty-bash-Queen-drummer-Roger-Taylor-ties-knot.html מספר ציטוטי טוויטר של Hannah Jane Fox להלן (צוטט בפורום של מועדון המעריצים הרשמי):
Quote: wedding party was amazing, roger daltrey, bob geldof, brian may and joe elliot jamming in the garden, as you do, we arrived by tractor and Quote: Very excited about Mr Roger Taylors party tonight! and last Quote: wedding ceremony with friends, think they got married a month ago​
 

khammel

New member
נ.ב.: אולי בגלל זה בריאן התרגש מהקליפ?

אחרי הכל, find me somebody to love וחתונה של חבר קרוב...בטח מעלה זכרונות וכו'
 

cockta

New member
באתי להעלות את זה לפה, אבל איחרתי את המועד :)

וכבר העלו :) מה שכן, לא הבנתי למה את הגרסה של "GLEE", ביחוד אם זו מחווה לקווין. (וביחוד אהבתי את סולו הגיטרה שמבוצע על ידי אחד הפרופסורים! גדול
)
 

Teo Toriatt

New member
גם אני לא אהבתי את הגרסה

הביצוע של הסטודנטים מעולה אבל השימוש בGlee במקום המקורי לא מוצלח לדעתי. נכון יש את הקולות הנשיים בגרסה הזו אבל המוסיקה משמעותית פחות טובה.
 

cockta

New member
האמת,

ששמעתי שגלי הולכים לעשות קאוור לקווין (את somebody to love), נחרדתי, כי לרוב אני שומעת קאוורים לקווין ומתבאסת מכמה שהם גרועים וכמה שפשוט אסור לגעת בשלמות XD אבל הקאוור שלהם לא היה נורא בכלל. ולגבי הקאוור לרפסודיה בוהמית, אני לא ממש אהבתי. נאמנה למקור :)
 

חייםש1

New member
קאבר ל"רפסודיה בוהמית" זה בגדר חילול הקודש !

לדעתי זהו אחד השירים הגדולים בהיסטוריה, אם לא הגדול שבהם, ובטח שהמצליח ביותר - 14 שבועות ! במצטבר בראש המצעד הבריטי, אני בספק אם יש עוד להיט שמתקרב לזה.
 
GLEE

אני אישית לא אוהב את זה, זה נחמד, ממוצע, לא יותר מזה. וקאברים באמת הורסים את הכל, בדרך כלל אני העד קאברים, אבל לא לקווין, פרדי הגיע לכזאת שלמות שגם אם גדולי הזמרים בעולם ינסול א יצליחו להגיע לרמה שלו. ובתור אחד שמכיר את קווין מגיל 7, אני יודע על מה אני מדבר. אני אישית לא אוהב ליפ דאב....... משהו בסגנון לא מוצא חן בעיני, אפרופו, משהו שמאוד ישמח אתכם ויוכל לחנוך אותי כחבר חדש בפורום: המייל של בריאן מיי! המיי של בריאן מייל! ובמקום להמשיך עם משחי מילים מטופשים, הנה המייל שלו, שאותו הוא בודק, ומשיב על אימיילים: [email protected]
 

khammel

New member
צר לי אבל על המייל שלו אחראית בחורה בשם ג'ן

והיא מסננת לו את המייל. לא הכל, לא תמיד, אבל את הרוב. מה שכן, בריאן באמת משתדל לענות כשהוא יכול.
 
בכל זאת

שווה לנסות, אני הייתי מציע בתקווה שזה יגיע לבריאן. עדיף לנסות מאשר לא לעשות כלום, וזה עד כמה שאני פסימי. אפילו אם זה לא יגיע לברייאן, זה יגיע לג'ן. וזה כבר צעד אחד להשגת המטרה. אני בכל זאת מציע לאנשים לנסות. ואם זה לא יגיע לבריאן, יש עוד דרכים, ואם אתם באמת רוציםלומר לו משהו, זה יגיע אליו.
 

khammel

New member
../images/Emo13.gif פתחתי שרשור חדש

נראה לי שעדיף שהנושא יקבל יחס הולם ושרשור חדש בראש הדף
 
למעלה