אוףף איזה אשה שקרנית

עיילה2

New member
אוףף איזה אשה שקרנית

היי בנות, לא זוכרת עם עדכנתי אתכן, אבל מאחר שאבא חולה סרטן וחשוב לי הקשר איתו אז התחלתי לדבר עם "אמא". שכנתי אותי ללכת לגישור שכרגע מתעכב כי אבא מתחיל טיפולים ורצינו לראות איך משפיע.. אז חוץ מזה שהיא נעלבת שאני מדברת רק עם אבא ולכן משתדלת לה]סיק חצי שעה לעבוד ולדבר על כלום... לפני שבועיים נפגשנו בביח לאחר פגישה של אבא והיא בקשה לה]גש כל האחים וחגוג לי לאחותי ואחי יום הולדת.. אמרתי לה חוץ מיום ו' הזה אין בעיה.. היא שאלה את כולם על יום שבת בצהריים.. השבוע ששאלתי אותה (לאחר שהזכרתי פעמיים ששישי אני לא יכולה) היא אמרה שאחי צריך להחזיר תשובה על שבת..אתמול היא אמרה כי קבעו ביום ו'.. ושאותי יקחו לבד.. אמרתי לה שקצת מוזר לי מאחר שאמרת לה מראש.. למה צריך לוותר עליי (דרך אגב היא תמיד מוותרת עליי ועל אחי ..לעולם לא על אחותי) אמרתי לה שהיא כבר הבטיחה לי בעבר כשלקחה את כל המשפחה לבית מלון שתקח גם אותי עברו 5 שנים מאז... הקיצר הבוקר דברתי עם אבא שלי ואם יעשו זאת מבחינתי זה אומר שאני לא שייכת. ואם לא יוצא לעשות מםגש (בגלל משמרות) נקנה לכל אחד מתנה כך כולם מרוצים... היא כרגיל שיקרה לכולםוסיפרה שלא אמרתי דבר כזה.. הזמנתי את אבא שלי איתה לערב והיא לא רוצה לבוא כי היא מצוברכת שזה יתבטל, האחים שלי מעוצבנים שהם שינו משמרות ותוכניות .. ה' ישמור ויתן לי כוח !!.. היה ככ שקט שלא היינו בקשר.. הרסה את המשפחה האישה הזו.. מצטערת ככ לסחוב את אבא שלי לפה.. אבל נמאס לי לוותר על עצמי ולשדר לה שזה בסדר!
 
האמת../images/Emo24.gif

קראתי פעמיים. אני מתקשה לנסח התייחסות. אני לא מכירה את כל הרקע, אבל אני למדה שיש סוג של קושי משמעותי עם אמך ואת חשה "הכבשה השחורה" לא רק בסיפור של בית המלון. האם הגישור הוא ביניכן?
 
ציטוט "היה כ"כ שקט שלא היינו בקשר"

אלי זו התשובה שלך? כך את לא מוותרת על עצמך, להיפך, את עושה מה שטוב, מתאים וגם בריא (כל הכעסים מזיקים לבריאות). אני בדרך כלל מעדיפה להמליץ לנסות לפתור את הבעיות (גישור זו אפשרות), לשפר את היחסים, אך לעיתים המחיר של המשך היחסים הגרועים הוא יקר מדי. שיעברו לאביך הטיפולים בקלות ושיבריא ולך
גדול.
 

עיילה2

New member
מצטערת שלא הייתי הרבה זמן

היי, תודה על ההתתיחסות.. כן תמיד הרגשתי כבשה שחורה ומצד שני תמיד עזרתי בעיקר לאמא שלי.. אף פעם לא התמרדתי כמו אחי למשל.. ואני מרגישה שיש לה ציפיות ממני, כל דבר מאכזב אותה או פוגע בה..מצד שני לה זה ממש לא נספר הדברים שהיא עושה.. אני יודעת שהיא תמיד תראה - איך אני פוגעת בה- אבל לא איך היא... היום היא אמרה לאבא שלי שהיא ממש מצוברכת שהארוחה לא יצאה לפועל אבל לא היה לה שום בעיה שאני מחוץ לעניין.. היא כל הזמן מנסה לדחות את הגישור ולדעתי כי היא יודעת עמוק בפנים שאצלה הבעיה וכך תאבד לה השליטה ..
 

אנילה1

New member
אני מתפלאת שהיא בכלל מסכימה ללכת לגישור איתך.

זה אומר שהיא רוצה קשר איתך ואת רוצה קשר איתה..
 
למעלה