אוף...איזה לילה...

אוף...איזה לילה...../images/Emo104.gif../images/Emo16.gif

אז..בהזרקה של הלילה לקחה ביתי בטעות את כל היחידות....שקוף במקום חלבי...פחד אמיתי ! לא ישנתי כל הלילה..כל שעתיים בדיקת סוכר...המון גלידה, שוקולד וכדומה...ב 05:00 היינו על 230 ....ברוך השם שעברנו את זה בשלום... הזהרו לא לטעות...זה ממש לא נעים... הרבה בריאות
אמנון מרגלית
 

gaia20

New member
הזהרו לא לחזור על טעות כזאת!!!!

זה באמת לא נעים... גם אם זה היה בטעות.....
אני מקווה שקטנטנה מתוקה בסדר עכשיו.... קטנטנה מתוקה- היה לך נחמד לאכול כל הלילה שוקולד וגלידה? רק בריאות מתוקה!!!! גאיה.
 

elad2040

New member
קרה לי מספר פעמים...

בעיקר כתוצאה מעיפות ופעולה אוטומטית... אתה עושה את אותה פעולה כל כך הרבה פעמים שאתה כבר לא שם לב. מסוכן.
 

elad2040

New member
בכמה יחידות מדובר?

כמה יחידות אינסולין הזרקתם בלילה?
 
לא תאמין...../images/Emo43.gif../images/Emo104.gif../images/Emo16.gif

כמות של 7 יחידות (כשבמשך היום כולו היא לא מזריקה 7 "שקופים") הרבה בריאות
אמנון מרגלית
 
באמת צריך להיזהר...

לי קרה משהו דומה: מרוב פעילות גופנית ואינסולין שהצטבר במשך היום בלילה הסוכר ירד לי במהירות גבוהה מאוד ונפלתי מהמיטה. כול צד ימין שלי היה משותק ולא יכולתי לדבר, לקחו אותי לבית חולים ושם נשארתי יומיים וחזרתי הביתה. זו הייתה הפעם הראשונה אבל היה עוד אחד כזה אבל הפעם זה היה חמור יותר כי בנוסף לנפילה מהמיטה גם קיבלתי מכה בראש והתעלפתי ולכן השיתוק בצד ימין היה ממושך יותר ו"חזק" יותר... גם אז אושפזתי בבית חולים לתקופה של שלושה ימים. מאז אני שומרת יותר על כמות אינסולין נכונה ומדויקת! חשוב מאוד לשים לב שהטעות הלא נעימה הזאת תחזור שוב. **חן**
 

elad2040

New member
מפחיד!

תודה לאל, היפו כזה לא היה לי מעולם! למרות שהתעוררתי פעם למדידה של 37, שזה די איום לא? אני מקסימום הרגשתי קצת חוסר תחושה ברגליים... ואז אכלתי שוקולד!
 

elad2040

New member
אני מניח שלמסת גוף יש השפעה

על כמויות האינסולין שהגוף צורך. בשבילי 7 יחידות שקוף הם הכמות שאני מזריק לפני ארוחה של סלט גדול עם גבינה וביצה... מצד שני אני בטח שוקל פי שלוש מהקטנטנה!
 
למעלה