אוף, איזה פרק מאכזב היה אתמול.

SnoOfkIn2

New member
אוף, איזה פרק מאכזב היה אתמול.

בערוץ 1 אני מתכוונת. כמעט בלי דם, בלי גרג ובלי גריסום. זה לא נחשב.
 
זה הפרמטר שלך לפרק טוב? דם?

דווקא היה פרק מעולה, לדעתי. פרק שסוף סוף מכניס אותנו קצת לראש של ג'ים בראס, אחת הדמויות האהובות עלי, ומרחיב לנו קצת עליו ועל ההסטוריה שלו כבנאדם, כאבא, וכשוטר. פרק יפהפה לדעתי, גם אם לא היה בו הרבה גריסום או גרג או ניק או אפילו שרה.
 

kerry cordano

New member
ראיתי את הפרק לפני כמה חודשים

ואני חושבת שהם קצת הקצינו דברים יותר מידי. גם זנות, גם סמים, גם רצח, גם שחיתות, ואיך הבת של בראס הגיעה לכל זה לעזאזל, קצת קיצוני לטעמי. ואיך ההיא נמרחה עליו.. בשבוע הבא חובה לראות. במיוחד כל מעריצי שרה-גריסום.. commited
 
הוא לא

ואת זה יודעים עוד מאחת העונות הקודמות כשהבת שלו נעצרת בהקשר לגניבה לדעתי, והוא מספר שאישתו בגדה בו עם . . . כי הוא בקושי היה בבית, ואחרי שהיא נפטרה הוא החליט לא לספר לילדה שאינו אבא שלה ולהיות יותר אבא מבעבר. הוא יודע את זה אבל היא לא.
 

הילה הץ

New member
פרק "בסדר..."

הסיפור היה לא רע (אבל גם לא באמת טוב), ולמרות שהיו קלאוזאפים טובים של ווריק (משהו שלדעתי אין מספיק), שאר הדמויות חסרו לי קצת. בפרק הבא מופיעים רק שרה וגריסום
 

Niff74

New member
אחד הפרקים היותר טובים לדעתי,

בעיקר בזכות משחק מדהים של פול גילפוייל. השחקנית האורחת ששיחקה את הקפטן המקומית (אנני) היתה גם היא מדהימה. מבחינתי הם יכולים לסדר להם ספין אוף - אני אצפה!
 
../images/Emo45.gif אני איתך

אחד הפרקים הטובים ב csi לדורותיה, ולדעתי אחת הסיבות לכך היא שכנראה יעשו ספין אוף Los Angels מתישהו, מה גם שחלק מהצוות כבר ראינו. אני בעד
 

SnoOfkIn2

New member
האמת היא שכן.

הפרק היה יותר מידי חוק וסדר לטעמי. כל ה"קטע" של CSI שהיא מתמקדת בעבודות מעבדה ולא רק בחקירות וכאלה. בפרק של אתמול לא היה את כל הקטע הזה, וזה, לפחות בעיני קצת הורס וקצת מעלים את הייחודיות של הסדרה. אבל כל אחד ואיך שהוא חושב..
 
דווקא אחד הפרקים הטובים,

אם לא הכי בעונה החמישית
לסוף העונה החמישית למטה ... .. חוץ מהפרק הסיום, איך אפשר להתעלות על עלילה שמערבת אחד מהצוות ועוד קבור בתוך האדמה?
 

gs4ever

New member
committed|ספוילרחובה לראות

זה הפרק הבא(עונה 5 ערוץ 11) חובה לראות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הוא מדהים מכמה זוויות העלילה מתרחשת בבית משוגעים שהוא בית סוהר לעברייני מין ורוצחים לא שפויים שם מתבצע רצח. הגילוי של הרוצח כל כך מדהים שאני לא רוצה להרוס אני רק אגיד הבל נשאר במשפחה. בנוסף זה פרק שרק שרה וגריסום משתתפים בו ,אנחנו גם מגלים שאמא של שרה הייתה מאושפזת במוסד אחרי שהיא רצחה את בעלה. וכמובן גולת הכותרת לוקחים אש\ת שרה כבת ערובה ואתם פשוט חייבים לראות את התגובה של גריסום. בקיצור אחד הפרקים האהובים עלי מעונה 5 אל תפסידו!!
 

kerry cordano

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gifcommited

הפרק הזה מעולה. ראיתי ואראה שוב הרבה מתח שרה-גריסום וגם התעלומה השבועית מעניינת
 
למעלה