אוף - חשבתי שלנו זה לא יקרה - פוזיטיב לסטרפ:-

lollla

New member
אוף - חשבתי שלנו זה לא יקרה - פוזיטיב לסטרפ:-

אמנם הילד מרגיש יותר טוב והרופאה נתנה אישור לחזור לחיים תקינים ומלאים, אך גם נתנה אנטיביוטיקה ל-10 ימים. בעלות ניסיון - יש המלצות? תובנות? תחזית? ואל תשכחו שמדובר באמא חרדתית בכל הנוגע למחלות וכו...
 
בעסה ../images/Emo4.gif יש פה לא מעט בעלות ניסיון

בטוחה שתוכלנה לתת לך תובנות והמלצות. רק מאחלת לכם החלמה מהירה, שוב...
 

אורora

New member
שום כלום

כולה סטרפ. בדרך כלל מתגברים על המחלה לבד אם כי אנטיביוטיקה מקצרת בהרבה את הסבל...חבל שלא לקחתם בזמן. אבל אנטיביוטיקה חיונית כדי למנוע סיבוכים ( שיכולים להיות מסוכנים מאוד ). אל תלחצי בבקשה עם אנטיביוטיקה אין סיבוכים. רק תדאגי שהוא יקח אנטיביוטיקה 10 ימים. בלי קיצורי דרך ובלי לוותר ( בפעם הבאה תנסו את הבדיקה המהירה )
 

lollla

New member
מה זה הבדיקה המהירה? ולמה הרופאה לא הציעה?

 

אורora

New member
הם אף פעם לא מציעים

יש בסופר פארם בדיקת סטרפ מהירה ( תוצאות מיידיות ). העלות 40 שח היא לא 100 אחוז אמינה...אבל כמעט. אם היא יוצאת חיובית הגיוני להתחיל אנטיביוטיקה ולהפסיק אם הבדיקה האמיתית יוצאת שלילית. ( ולהיפך )
 
תיקון:

אם הבדיקה המהירה חיובית- אין צורך במשטח למעבדה. חיובי זה חיובי.. אם היא שלילית- א ז שולחים לוודא גם במשטח למעבדה- ואז: אם שלילי גם שם- זה שלילי, ואם חיובי- אז זה חיובי למרות שהמהירה היתה שלילית.
 

ג e ש e ם

New member
הרופאה שלי לא סומכת עליו גם בחיובי

ותמיד שולחת במקביל גם את הפורמלי. אומרת שהיו גם מקרים שהראה חיובי והיה שלילי. (כן מתחילה אנטיביוטירה על סמך המהירה) הרוקח אמר לי שיש כמה "דרגות" לחיובי - לפעמים הוא ממש ברור, ולפעמים לא לגמרי ואז ייתכנו טעויות. אצלנו בכ"א לא היו טעויות בינתיים.
 

אורora

New member
רופא הילדים שלנו לשעבר

( מהישוב הקודם) טען שראה והרבה יותר מפעם אחת מקרים בהם הערכה נתנה חיובי, ובדיקת המעבדה נתנה שלילי...
 

catנוע

New member
שלנו טוען שזה תלוי בקיט

יש כמה סוגים מסתבר ויש כאלה שנותנים תוצאות יותר אמינות וכאלה שפחות. (לא רוצה לפרסם פה אף חברה אז לא אנקוב בשמות)
 

ג e ש e ם

New member
תראי מה שכתבתי לך עליה בשרשור הקודם.

ומעבר לזה - מסכימה עם אורורה. ותהיו בריאים. ואגב, מי שעשתה פה עבודת חקר יסודית על סטרפ זו דשדשת אז את יכולה להתייעץ איתה.
 

catנוע

New member
לנשום עמוק ../images/Emo13.gif

זה רק סטרפ. לא קרה שום דבר- לקחת את האנטיביוטיקה, להקפיד לקחת הכל ולא לדלג ולסיים את כל הימים. זהו. אם לך יכאב הגרון, לכי לעשות בדיקה מהירה ותראי אולי גם לך יש, ותוכלי לחסוך מעצמך קצת מהסבל ולקחת אנטיביוטיקה מההתחלה.
ותרגישו טוב.
 

דש1דש

New member
הסהרתי אותך....

בכל מקרה - לא כזה נורא. לוקחים אנטיביוטיקה. מתמידים את כל 10 הימים למרות שהוא ירגיש טוב תוך יום אחד ובפעם הבאה - כן מותר להפסיק באמצע אם המשטח שנלקח לפני האנטיביוטיקה יוצר שלילי, אחרת אסור ואל תוותרי על האנטיביוטיקה - גם אם הוא מרגיש טוב! לא שווה להתעסק עם סטרפ!
 
לא קרה שום אסון-

טיפול 10 ימים וזהו... הטיפול נגד סיבוכים עתידיים, אז אפילו אם בינתיים הוא מרגיש טוב ואין לו חום- צריך לקחת... תהיו בריאים!
 

lollla

New member
אחרי שילד היה נטול חום בבוקר ולקח אנטביוטיקה

בצהרים, חזר החום בגדול אחה"צ. היה שפוך ושפוף, קיבל נורופן וחזר לעצמו. ממש חיידק מתעתע הסטרפ הזה , איכס! והרופאה כבר שלחה אותו לגן
- נראה לי שישאר גם מחר בבית
 
הכללים הם כאלו

24 שעות אנטיביוטיקה- והוא לא מידבק 24 שעות בלי חום- אפשר לחזור לשגרה.
 
למעלה