אופן התאגדות בארה"ב

טל ר

New member
אופן התאגדות בארה"ב

לכל העוסקים בארה"ב, האם אתם: - Self employed? - Partnership? - Corporation? אם כן מאיזה סוג? מדוע בחרתם בצורת התאגדות זו? האם אתם חושבים שבחרתם נכונה? טל.
 

zoti

New member
אני LLC.

בגלל אופי העסק שלי שהוא בי"ס לאמנויות לחימה אני חייב להגן על עצמי בצורה נאותה. אז חוץ מביטוח שיש לי כמובן, אני גם מאוגד כLLC.
 

טל ר

New member
אם כך, שנה את השם ל-zoti LLC...

מה המשמעות ל-LLC מבחינת מס?
 

zoti

New member
שאלה טובה.

ובשביל זה יש לי רואה חשבון ! זה אחד הדברים שבהם אני לא מבין כלום ומעדיף לשלם למישהו שיעשה את העבודה בשבילי. בכל מקרה, בשנה הראשונה לא הייתי רווחי כך שלא שילמתי מס.
 

טל ר

New member
או אם לדייק יותר...

"בשנה הראשונה רואה החשבון שלי דאג שלא אציג רווחים, כך שלא שילמתי מס"...
 

zoti

New member
פחות או יותר

אבל עם הוצאות ההקמה + שכ"ד ורכישת ציוד יצאתי EVEN.
 

zoti

New member
אתה שואל אותי שאלות שאני לא יודע

לענות עליהן. הרו"ח אמר "שמור את כל הקבלות" וזה מה שאני עושה. אני רוכש מה שאני צריך וממש לא מתפרע. יותר מזה אני לא יודע וזה גם לא מעניין אותי ברמת העיקרון.
 

SilenceDogood

New member
LLC

To my best of my slim knowledge ... LLC is one of the newest way of business organization mainly aim to small business although some major corporations are using it as well. The idea behind it is to combine the benfits of Partnership from tax point of view and corporation from liability point of view. so from tax perspective an LLC is like a partnership meaning that it is a tax through entity, each year you will have to report your relevant percentage of the LLc profits in your tax return. for example if you have an LLC of 2 partners (in LLC terms they are called members) and the LLC had a profit of $1,000 (after expenses) then each one of the partners will report a $500 income from the business at his/her year end tax return and will be taxed at the level of its income tax bracket. From Liability point of view the LLC is a different entity so its client presumably can only sue the LLC and not the partners (as in partnerships), which is similar to the way corporations (inc, S-Corp) are organized. Hope that makes sense.​
 

טל ר

New member
ואענה בעצמי

המעסיק הנוכחי שלי מעסיק אותי באופן זמני ללא חברה אמריקאית (אלא משלם לי כנגד קבלות). מאחר וסוכם מראש שהעניין זמני, אני עושה זאת כ-Self employed ולא פתחתי שום דבר. השיקול היחיד לפתוח מסגרת חוקית נפרדת הוא מיסוי, אך לא נראה לי שבמקרה זה עלות התקורה משתלמת. לאחרונה אשתי ואנוכי משתעשעים במכירת כמה למל"מים ב-EBay (למל"ם - לא מועיל לא מזיק, השטויות האלו שבחורות קונות) ועושים מזה כמה גרושים (לא יותר מדמי כיס, וגם זה אופטימי), ואת זה אנחנו גם עושים כ-Self employed. היה וזה יהפוך להיות עיסוק רווחי יותר באופן משמעותי (don't hold your breath), נמצא מסגרת אחרת בעבורו. טל.
 

zoti

New member
מה אתה מוכר באיביי ?

יש לי הצעה לא רעה למכירת מסכי LCD מחודשים דרך איביי. נראה לך שווה ?
 

טל ר

New member
אני חושב שכן

אבל אם את רוצה תשובה מוסמכת, לכי למומחה המקומי להתאגדויות המכונה "Boston Guy".
 

Benkok

New member
אני לא יודע מה המקבילים מבחינה

מילולית... אני רשמתי חברה בע"מ - THE THAI LINK CO,.LTD שאלה לאמריקאים - מה קודם למה? אתה יכול לפתוח חברה אם יש לך את הויזה המתאימה או שאתה יכול לקבל את הויזה המתאימה רק אם פתחת חברה?
 

טל ר

New member
אתה יכול לפתוח חברה - ודי

כל אחד יכול לפתוח חברה, עם ויזה או בלעדיה. החברה לא מעלה ולא מורידה. (פרט למקרים חריגים של משקיעים "כבדים" בכלכלת ארה"ב).
 

Benkok

New member
אתה יכול לפתוח חברה בבעלות מלאה?

כאן למשל כל החברות חייבות להיות בבעלות תאילנדית של לפחות 51% מהמניות. היחידים שיכולים לפתוח חברה בבעלות מלאה הם אזרחים אמריקאים. ז"א שהחברה שפתחתי רשומה על שמי כבעל 49% מהמניות ועוד תאילנדים שמחזיקים ביחד 51% מהמניות. המצחיק הוא שאין לי מושג מי הם אותם תאילנדים - העו"ד סידר לי אותם ביחד עם מסמכי "העברת המניות" שלהם...זה כמו שיטת המחיקון והאנטי מחיקון...התאילנדים המציאו חוק מטופש כדי למנוע השתלטות זרה על תאילנד ובאותה נשימה ממש פתרו את הבעיה (מן הסתם אף אחד לא ייתן לתאילנדי אמיתי לשלוט לו בחברה - אלא אם הוא שותף מלא) גם כאן לא צריך ויזה כדי לפתוח חברה - צריך ויזה כדי לעבוד בה...גם חתימה על צ'ק נחשבת כעבודה ומצריכה אישור עבודה.
 

טל ר

New member
אכן - ניתן

וכפי שציינת, הבעיה היחידה היא עבודה בה.
 

duncken

New member
למה רק בארה"ב?

בשבדיה יש 4 אפשרויות התאגדות: - עוסק מורשה - שותפות - חברה בע"מ - קואופרטיב כמו שאתם רואים, לא ממש מפותחים או יצירתיים כמו בארה"ב. לעומת זאת אין צורך לשבור את הראש יותר מידי
. אני בחרתי בעוסק מורשה בגלל שאין מינימום הון עצמי (אם כי ההון הנדרש לחברה בע"מ די קטן) והרגולציה הרבה יותר פשוטה מבחינת עלויות הנה"ח\אגרות. עוד דבר טוב הוא שאפשר לקחת קדימה הפסדים לשנים הבאות גם בתור עוסק מורשה.
 
למעלה