אוקיי, זה מה שאני אהיה ...

flowr..

New member
מה זאת אומרת?

את לא מספיק מעריכה את עצמך בשבילך להיות ``ראשונה של מישהו``? זו הייתה הכוונה שלך? למה?
 

Levinzone

New member
בערך...

טוב, זה הולך להיות מופלץ: לדעתי הפעם הראשונה של מישהו מאוד משפיעה עליו, ועל המשך פעילותו בתחוםו, וגם מאוד מעצבת את ההתנהגות שלו בנושא הזה בהמשך... לפי דעתי (אל תקטלו אותי, זאת דעתי) בנאדם בד``כ לומד בפעם הראשונה, ומחקה את מי שמלמד אותו (ואני לא מדברת רק על סקס, אלא כמעט על כל דבר), ואני לא מספיק בטוחה בעצמי כדי להיות ה*מורה* של מישהו, לפחות לא בעניין יחסי מין, no way. למען האנושות -יעל-
 
למען האמת, את צודקת.

בגלל זה אני אוהבת לקחת אותם בתולונים (צחוק מרושע). סתם... החבר הקודם שלי... כולם אומרים שבגלל הקטע המיני שהיה בינינו, אז רוב הבטחון העצמי שלו נבנה מזה... אישית אני לא מאמינה בזה ממש... אבל דיי ברור לי שהרבה מהבטחון העצמי שלו נבנה בזכותי... כי הוא השתנה ב180 מעלות מהיום שהכרתי אותו (3 שעות אחרי זה כבר היינו יחד, זו הייתה התקופה הכי מאושרת בחיי), והיום... אבל חפיף. אני אישית אוהבת לבנות אופי של בנאדם, לא לבנות, אלא לעצב, לעזור לעצב, אבל רק שיהפוך להיות לאדם טוב :) think floyd מיכל
 
מממ ... מה שהספקתי לקרוא היה ...

שם: גלעד גרציאני תעודת זהות: 3876501983650198 מקום מגורים: בלה בלה בלה .. וכל מי כאלה .. זהו בערך :) מה היה אמור להיות רשום שם ?
 

סופרמן18

New member
הדברים הבאים...

דעה של המאבחנת בלשכה עלייך. דעות של קציני מיון או אנשים שראיינו אותך מאז (אם היו כאלה). קב``א, דפ``ר, צד``כ, מתאם קצונה, לאן הצבא רוצה לשלוח אותך. ואולי עוד כמה דברים ששכחתי
 

leeloo

New member
מישהו שם לב לכך

שרשום לצד ההודעה- חצות!!! ואני רושמת הודעה זו ב8:45.... מוזר....
 

smells funny

New member
אני בתול גאה!!!! H-)

כן. אמנם אני רק בן 15 אבל נראה לי שאני אשאר כך גם ב15-10 שנים הבאות אז אין לי ברירה אלא להיות גאה (או להיכנס לדיכאון ולבלוע רעל)
 

Hell is beige

New member
אין קשר לגיל שתדע לך

גם אם איבדת את הבתולין בגיל 12 וגם אם תשאר בתול עד גיל מאה זה ממש לא משנה אתה לא צריך להיות גאה בזה ולא להתבייש בזה ולא להתייחס לזה בכלל
 

R_R

New member
תשובות לשאלות ושאלה לבנים בפורום.

קודם כל שיהיה לך בהצלחה. ובקשר לשאלות: 1)לא אכפת לי בתול או לא, אבל לא אחד ששכב עם מליון בנות, ושיהיה כנה בנושא. 2)לא. ושאלה לבנים פה: למה עם אתם לא בתולים חשוב לכם כ``כ שהחברה שלכם (או אשיתכם בעתיד) תהיה בתולה?
 

*may*

New member
דיברתי על זה פעם עם ידיד אחד שלי ..

שניסה להסביר לי את זה בדרך הגיונית אבל לא ממש הלך לו.. הוא מלמל משהו על כבוד שזה להיות הראשון של מישהי אחרת.. בעיקר אם זאת מישהי שהוא אוהב.. לי אישית זה נשמע כמו לקבוע עליה בעלות כדי שהיא לא תבגוד בו.. (וגם אם היא תבגוד או שהם ייפרדו- זה יבטיח לו שהיא תזכור אותו..) אבל אולי זאת רק אני.. (?) ובקשר לתשובות לשאלות שגלעד שאל : 1. לא ממש משנה אבל בכל זאת צריך שיהיה לו מושג מה לעשות (לאו דווקא מנסיון), ויותר חשוב- שלא יהיה אחד שעשה את זה כבר מיליון טריליון פעמים. (לא אוהבת אנשים עם ``מוניטין``..) 2. אם אני אכיר אותו והוא יהיה נחמד כמו שהוא נראה אז אולי כן מי יודע.. :) מעיין.
 
להיפך ...

אני דווקא מעדיף שהיא לא תהיה בתולה, אבל ברגע שיש מצב שאני בתול והיא לא בתולה .. זה מצב גרוע ממש, ואני מנסה להמנע ממצב כזה.
 

Black Star

New member
הממ...

לא ממש אכפת לי אם בתול או לא בתול, שלא יהיה יותר מדי חרמן ומונע על ידי הליבידו (אבל אני מניחה שזה קצת בלתי נמנע אצל בנים), ומצד שני שיידע מהחיים שלו, ושלא יהיה ביישן. כי אני לא עושה צעדים ראשונים אף פעם. בקשר לשאלה השנייה- אז למרות ההרצאה שלי בפני ידיד שלי היום שפעם ראשונה צריכה להיות עם רגשות ושסטוצים זה לא שווה אם זה חסר רגשות וכו`.. אז דההה! ברור! או כמו שידיד (אחר) שלי מנסח את זה- כן, הייתי עושה לבראד טובה :) וגם לקיאנו :) יעלי.
 
המממ...

אני לא אצטרך כנראה ללכת לצבא, אז פשוט... לא מבינה בצבא. בנוגע לשאלות... הממממ אני מעדיפה חבר בתול, ללא ספק... וזיון עם בראד פיט? אררר... לא בטוחה, אולי. בעצם לא נראה לי.
 

kirail

New member
בקשר לשאלות

מעדיפות את החבר- בלי שאלות מטומטמות. לגבי הבתולין- לי אישית ממש לא מזיז. אם יכולתי לשכב עם מישהו, נגיד בראד פיט, לא הייתי הולכת על זה. לבנות סקס זה יותר מזיונים. אנחנו באמת מאמינות בלעשות אהבה.
 

lee_1

New member
גבר!!!

אוקיי...דבר ראשון בהצלחה בצבא.. את החבר של אני מעדיפה לא בתול אבל שאני לא יהיה ``עוד זיון`` בשבילו... ובקשר לבראד פיט.... אני וחברות שלי יושבות ובוהות באויר ומדברות עליו...אני חושבת שגם חלק מהבנות שאומרות שלא- שבשביל בנות סקס זה יותר מסתם זיונים אם בראד פיט היה עומד מול אחת כזאת מחייך אליה בחיוך האדיר שלו היא הית הנמסה באותו רגע והיתה עושה כל מה שהוא אומר לה... אז זהו...ביי
 
למעלה