אוקיי, שאלת קדמים!

אוקיי, שאלת קדמים!

מישהו אולי במקרה יכול לכתוב את רשימת השירים של אותו הקדם שבהם היה השיר זודיאק? זה הקדם האהוב עלי.
 
בבקשה,

כשהייתי קטן, הייתי מקשיב לקדם הזה שוב ושוב ושוב, אך העולם אכזר והקלטת נחרבה לי יחד עם 4 קלטות אחרות , (זהו קדם 1992, אגב) רשות השידור הציעה לי מחיק פצצה רק 637 שקל כולל מע"מ,נאלצתי לוותר על הרעיון... בכל מקרה, הנה רשימת השירים דפנה דקל-זה רק ספורט ענת עצמון- התקווה רונן בהונקר-ירושלים שלווה ברטי-מים עירית ענבי (מהגרלות הלוטו
) - השד הקטן שלי לאה לופטין-היו לי חלומות אורי פינמן-האור אדי גרימברג-תל אביב שותה לחיים ירון חדד- זודיאק אבי דור-טוידידי איציק בן הרי-נגני הרמוניה זהבה בן-דף חדש ביי!
 

Yaniv-DC

New member
איזה קדם הזוי...

בעצם... איזה קדם לא היה הזוי? אבל זה זכור לי במיוחד... הקרב בין הענת והדפנה (אגב, גם ענת עצמון לא עמדה בקריטריון של 3 דקות, אבל חרגה רק ב-4 שניות),רונן בהונקר, שבתור ילד כל כך שנאתי אותו על שהרס לי את השיר של שולה חן בפסטיבל (הייתי מזועזע מהרעדת הקול), לאה לופטין לנצח תפחיד אותי בשיריה הנוגים (גם "ילד" גרם לי רצון עז להפסיק לשמוע מוזיקה באשר היא), אורי פיינמן לפני פשיטת הרגל... אדי גרימברג שבסוף השיר החליט לחשוף פתאום את שיערו הארוך מבעד לחולצה (נחשו ממי קיבל 12 נקודות...) וזהבה בן עושה עם הדיים מה שכל תרנגולת מצוייה עושה עם הכנפיים. ואח"כ אנשים רוצים לבטל קדמים. נו, באמת!
 
איך גרמת לזה להשמע כל כך משעשע

הקדם של 92 לא היה גרוע בכלל אהבתי את מבחר השירים בדרך כלל בכל קדם יש לי רק שיר אחד או שניים שאהבתי פה היו לי שלושה ארבעה שנורא אהבתי ועוד כמה שנורא נשמעו נחמדים ובכלל, אפשר לחשוב, כל הדברים הביזארים שהזכרת רק מוסיפים שום פלפל ושמן זית!
 

Yaniv-DC

New member
הבהרה

לרגע אני לא חושב שהקדם היה גרוע. אני רק מציין את הדברים המוזרים שקרו שם, שהם ממש לא רעים. בכלל, קדמים.... איזה דברים רואים שם. זוכרים את אשת העכביש?
 
בנוגע לאדי גרימברג...

אני מחפשת נואשות את השיר הזה. הוא נחרט בזכרוני לעד. אם מישהו יכול לעזור...
 

haddas

New member
יש לך אולי...

יש לך במקרה את השד הקטן שלי, זה רק ספורט והתקווה? אם כן, תעשה אותי לממש מאושרת... הדס
 

ביג דיל

New member
כן, יש לי!!!

יש לי את הדיסק של הקדם 92. מי שרוצה, אני יכול לצרוב לו עותק. בחינם!!!!!!!!!!
 
למעלה