אורנג' מי בנד-דחוף

אורנג' מי בנד-דחוף

יצרתי שיר אך אני לא רואה את זה בלוח הפעילויות, קיבלתי עליו הודעה שהלהקה נשלחה לכתוב אותו, ועכשיו הלהקה נתעקה לי על "הלהקה מתארגנת לפעילות". ניסיתי לצאת ולהכנס ולא עזר. ניסיתי לערנן לא עזר. הלהקה אמורה לסיים לכתוב אותו כבר. לא רוצה למחוק קוקיס כי זה ימחק לי סיסמאות של אתרים שקשה לשחזר אותן. דחוף דחוף!
 

nofi7

New member
מכירה את זה.קרה גם לי.

תבטלי את יצירת השיר, תפסידי אנרגיה, לא נורא...מילא בהופעות הערב האנרגיה תעלה.. פעם הבאה, נסי ליצור שיר ללא מילים, רק כותרת..מילא המילים לא עוזרים בכלום... ואז זה יסתדר לך..או לפחות, אמור להסתדר..
 
הוא אפילו לא מופיע לי ברשימת השירים

הצילו! וקיבלתי הודעה כשהלהקה נשלחה ליצור אותו! (מחקתי אותה כבר כי אני תמיד מוחקת אותן) מנהלים! ולא, אני לא רוצה להפסיק ולאבד אנרגיה, אני רוצה שהם יסדרו את זה.
 

nofi7

New member
את חייבת...

או שסתם תתדפקי...אבל אנ'לא מכריחה אותך כלום.. לי זה קרה ואיבדתי אנרגיה,לא ביג-דיל, מילא האנרגיה לא תורמת לכלום חוץ מהאיכות של השירים..וזה רק עד הערב שתעשי הופעות.. אם את רוצה אותו לאלבום-תתעשי עוד שיר בלי כותרת, אמרתי לך.
 
מה שעזר היה לקבוע להם חזרות

להפסיק את החזרות אחרי שהתחילו ולשלוח אותם ליצור שוב את השיר. לא ירד אנרגיה או גיבוש. כנראה שהשיר פשוט לא נקלט.
תודה.
 

lool3

New member
לא קשור!!

אני מעבידה אותם כל יום, עושה להם כל יום קליפ ב4500(מה שמוריד 25% אנרגיה) וכמה שירים ועוד כמה דברים, ואז עושה הופעה והיא מצליחה.
 
גם לי יש את הבאג!

אני לא יכול ליצור שירים כי הלהקה כל הזמן מתארגנת לפעילות, כבר כמעט 5 ימים! להקה 949
 
למעלה