או.קיי, אז יש לי רולר...

או.קיי, אז יש לי רולר...

מה צריך לדעת, ואיך יודעים את זה לבד(בלי הדרכה)? איך עוצרים?! זה ממש מעצבן, הבית שלי ברחוב עם שיפוע, די מתון, וכשניסיתי לרדת חזרה הביתה כל שניה הייתי צריכה ליפול בכוונה כדי שבסוף כשאני אגיע לבית אני לא אתקע בקיר בלי יכולת לעצור....
 

jonish

New member
דברים בסיסיים

טוב אז ככה... אני מנייח שלהחליק את יודעת קצת... אז חשוב לשמור על כיפוף קל של הברכיים , תשעני עם עצם השוק על הלשונית של הרולר או שתשימי ידיים על הברכיים זה יעזור לך להבין את הכיפוף הרצוי... עכשיו בהתחשב בעובדה שיש ברולר מעצור ( ברגל ימין מאחור ) יש לשים את הידיים על הברכיים להישען קלות קדימה ואז לשלוח את רגל ימין קדימה לאט לאט עד שהמעצור נוגע בריצפה ומתחיל לעצור אותך.. כך לאט לאט יש ללחוץ על הרגל חזק יותר ולעצור מהר יותר.. מקווה שעזרתי :)
 
באסה,

ניסיתי לעשות בדיוק מה שאמרת ועדיין לא הצלחתי לעצור... על הנסיעה השנייה שלי אני כבר משופשפת כולי, מה יהיה?
 

noooga

New member
אממ...

אגיד לך על עצמי: אני, כשהתחלתי להחליק ברולר לא ישר חשבתי על 'איך לעצור' שמצד אחד זה חוסר אחריות אבל מצד שני זה עזר לי. אז התחלתי להחליק עד שידעתי לעשות את זה טוב ותוך כדי למדתי לעצור בדרך משלי. אני ממליצה לך לנסוע במקומות בלי מכוניות או סכנות בולטות ופשוט תחליקי עד שתדעי לעצור לבד. בהתחלה אפילו אפשר לעצור עם הידיים (פשוט לשלוח את הידיים לרצפה ולעצור.. נשמע רע אבל זה בסדר) ושהכל יהיה לאט לאט ובטוח. נ.ב- לגבי המעצור הזה שיש ברולר הימני- אני אישית שונאת אותו! (חח) הוא גרם לי מלא פעמים ליפול כי העצירה היא פתאומית וגורמת לך ליפול אחורה (ככה זה אצלי לפחות..) ברור לי שההודעה קצת מבלבלת ולא מובנת אבל תנסי כמה שיותר להחליק טוב ואז תראי שתהיה לך דרך עצירה משלך.
 

kush kush

New member
אני למדתי לעצור וזה עדיין לא עוזר

לי בגרוש, כי ירידות תלולות ומדרכות לא רציפות מדברות בשם עצמן. כלאופן קחי רגל אחת ותפני אותה הצידה כמו שאת עושה בבלט כזה עומדת עם אצבעות מופנות החוצה.. אז רק עם רגל אחת, שימי מאחורי הקדמית הישרה, וזה אמור לבלום אותך.
 
למעלה