או קיי אני מציעה בזה לסיים ...

mahlena

New member
או קיי אני מציעה בזה לסיים ...

כל אחד נשאר בדעתו - מקווה שזה לא מפריע לכם כיוון שאני בעד חופש הביטוי. נשארתי בדעתי ונשארתם בדעתכם. רק הערה אחת - ממש נפגעתי מהודעה אחת שפנו אליי "האם זה מספיק פשוט בשבילך?" אני מכריזה בזה כי אנני מפגרת והעובדה שדעתי שונה מדעתכם אנה מצדיקה השפלה וחוסר כבוד. תודה
 

*gemini*

New member
כדאי גם שתפסיקי להציף.

שלושת ההודעות שלך קשורות אחת לשניה, ואין שום סיבה בעולם לפתוח כל פעם הודעה חדשה כשאפשר לשרשר. תרשי לי להזכיר לך מי היא זו שתקפה פה, והתבטאה בחוסר כבוד. ואם כבר מדברים על כבוד, אז את לא היחידה שיש לה מה להגיד בפורום הזה, ואין שום סיבה שהשטויות שאת כותבת (ותסלחי לי על זה, אבל זה באמת שטויות) ידחפו למטה הודעות של אנשים אחרים שגם להם יש מה להגיד. תתחילי לשרשר.
 

shanty.G

New member
ראשית כל- אני מצטרפת ל gemini

בעניין השרשור והפגנת עיקשות וחוסר כבוד. ושנית, האם את אומרת זאת לאחר הטלפון, או שלא טרחת אפילו לבדוק דעה שונה משלך " face to face" באופן מכובד ? הטלפון הוא של ראש עמותת "spay - israel" שבעברית היא - "עיקור - ישראל". לידיעתך.
 

טל קר

New member
מצטערת שממש נפגעת מהביטוי

בהודעתי. ממש לא ניסיתי לרמוז שאת מפגרת, וממש לא ניסיתי להשפיל אותך. ניסיתי לכתוב שיש קשר ישיר ופשוט בין היחס של בני האדם למידת אושרם של החתולים, מכיון שחתולים מאושרים גרים אצל בני אדם. התכוונתי יותר לפשוט במובן של "ישיר". כלומר האם זה מספיק ישיר בשבילך. במובן של קשר ישיר. במובן של אדם שמח => חתול שמח. קשר פשוט וישיר כזה.
 

מאריאן

New member
מלנה,

קודם כל אני מצטרפת לג´מיני, כי אני חסידה גדולה של שירשורים - במיוחד כשהם נוגעים לאותו נושא. ועכשיו לעניין עצמו - חבל לי שבגלל שהרגשת מותקפת, החלטת להתחפר בתוך העמדה שלך ולא לזוז ממנה. דווקא דיון על היתרונות והחסרונות של עיקור היה יכול להיות מאוד מעניין, אבל הוא לא התפתח לשום מקום כי היה צד אחד חזק עם טיעונים רבים בעד עיקור, והצד השני, נגד עיקורים, חזר על עצמו בכל הודעה, בלי להביא טיעונים משכנעים, שלא לדבר על מדעיים או מחקריים.
 
למעלה