אזהרה מפני התפרצות ביישובים חרדיים וערביים

סטילהוק

New member
אזהרה מפני התפרצות ביישובים חרדיים וערביים

אזהרה מפני התפרצות ביישובים חרדיים וערביים https://news.walla.co.il/item/3367565 מנתוני משרד הבריאות עולה כי בבאקה אל-גרבייה אובחנו 31 חולים פעילים, לעומת אפס נדבקים בשבוע שעבר. בבני ברק שיעור הבדיקות החיוביות הגבוה נמשך מזה שבועיים. מרכז המידע והידע הלאומי למלחמה בקורונה המליץ להגביר את מאמצי הבדיקות וההסברה מרכז המידע והידע הלאומי למלחמה בקורונה הזהיר היום (שלישי) מפני עלייה ברמת התחלואה ביישובים חרדיים וערביים. במרכז המליצו להגביר באזורים אלה את מאמצי הבדיקות וההסברה, על מנת למגר את קצב ההדבקה בנגיף. בהמשך היום תתכנס ועדת הקורונה בכנסת לדיון היערכות מערכת הבריאות לגל שני של הנגיף בישראל. בראש רשימת היישובים עם קצב הגידול בתחלואה נמצאת המועצה החרדית רכסים, עם ממוצע יומי של 50% בשבעה ימים. במועצה ישנם 22 חולים פעילים, לעומת ארבעה בלבד לפני שבוע. בהמשך הרשימה באקה אל-גרבייה עם קצב גידול של 48% בשבוע - 31 חולים פעילים כיום לעומת אפס תחלואה בשבוע שעבר. בסך הכול ישנם 3,577 חולים פעילים בישראל, בהם 36 במצב קשה. 302 בני אדם מתו עד כה מהנגיף, בעוד 15,436 החלימו ושבו לבתיהם. ביממה האחרונה בוצעו 12,617 בדיקות ברחבי הארץ, וסך כל הבדיקות מאז פרוץ המגיפה עלה ל-705,518. במרכז מתריעים כי בהינתן שמירת קצב הגידול בתחלואה, תוך 58 ימים יוכפל מספר החולים. מהנתונים עולה כי מתחילת החודש נדבקו בבני ברק 126 תושבים, וכיום ישנם 264 חולים פעילים בעיר. זאת, מתוך 5,519 בדיקות שנערכו בבני ברק. השכונות בהן קיים ריכוז גבוה של חולים הן קריית ויז'ניץ, קריית הישיבה, גבעת סוקולוב, גבעת רוקח, רבי עקיבא, בן גוריון ואור החיים-רמת אהרון. באלעד אובחנו עם הנגיף 24 תושבים מאז 1 ביוני ובבית שמש 27. במקביל, מתחילת חודש יוני נדבקו בקורונה 20 מתושבי מודיעין עילית ו-13 איש בביתר עילית. גם במגזר הערבי עולה חשש מהתפרצות נוספת של קורונה. למרות מיעוט יחסי בבדיקות בחברה הערבית, נכון להיום ישנם בסך הכול 63 חולים פעילים - 54 מהם אובחנו מאז 8 ביוני. יישובים נוספים שבהם נרשמה עלייה בשיעור הנדבקים, מלבד באקה אל-גרבייה, הם אום אל-פחם, כפר קרע, פרדיס, בענה, נצרת ושפרעם.
 

סטילהוק

New member
זה לא רק שם, זה כבר בכל הארץ, אנחנו מתקרבים לשיא המגפה

וזה בגלל שבמקום לפתוח את הסגר באיטיות ובהדרגה עם רסן ובלמים מיהרו לפתוח הכל כאילו נגמר ואין יותר נגיף קוביד-19 בישראל. אמממה, אולי אנחנו יכולים להתעלם מהנגיף הקטלני, אבל הנגיף הקטלני שבשביל להמשיך לשרוד צריך נשאים לא מתעלם מאיתנו, ומספיקה אפילו פרצה קטנה בשביל לקרוא לגנב והוא יבוא. וזה עוד לפני הגל השני שיהיה הרבה יותר קטלני מהראשון כמו בכל מגפה עולמית.
 

ai24

New member
זה בעיקר שם.מאז תחילת המגיפה ערבים ואריתראים מצפצפים על החוק

עד שהכפר לא נגוע קשות כמעט אף אחד מהם לא טורח לשים מסיכות גם לא חברי הכנסת שלהם. ואפילו בהפגנות - הם צחקו על המשטרה ולא שמו מסיכות. אצלם רסן ובלמים זה רק עוצר יומי - ואז הם יתחילו לרצוח שוטרים
 


 
למעלה