אז איך הרגשתם כשראיתם את ה-X שלכם

אז איך הרגשתם כשראיתם את ה-X שלכם

בפעם הראשונה עם בת זוג אחרת??? זה "מצחיק" אבל צבט לי. אומנם לא הרבה אבל בכל זאת צבט ... וזה למרות שהיו לי אינספור הזדמנויות לחזור. למרות שבחרתי בצעד הזה. למרות שאני עדיין שלמה עם ההחלטה. למרות שבסדר לי עכשיו. למרות... למרות... ולמרות כל זה. עדיין צבט לי. וצובט לי בשבתות שהילד איתו ואיתה....
 

tunalover

New member
רווח שלי../images/Emo178.gif

הוריד לי הרבה מהמצפון. אני יודעת שהוא עדיין לא פינה אותי מליבו וזה כמו אבל על ליבי כך שאני שמחה שהוא ממשיך הלאה ובסוף ימצא את החתיכה החסרה האמיתי שלו. נקווה שגם אני אמצא את שלי....
 

Bubble Girl 27

New member
נחשפת בציניות

אני ראיתי את האקס שלי כשעוד היה בעלי עם מישהי אחרת... צבט? לא זה היה די ברור... וגם היום אני יודעת על חברות כאלו ואחרות ולא עושה לי כלום.
 
הדבר היחיד שמנחם אותי הוא שזה גורם לי להמשיך

הלאה ולהיות קצת אקטיבית במציאת בן זוג חדש. מה שקודם לא עשיתי כי הוא היה מתקשר ובא והיינו מטיילים ביחד... ועכשיו אין את כל זה . וזה טוב כי אני יודעת שהוא לא טוב בשבילי, והקשר איתו רק עיכב אותי מלהמשיך הלאה. אז צובט קצת, אז מה... החיים זה לא פיקניק. וחוץ מזה ,רק אני מכירה אותו באמת. ובגלל שכושי לא הופך את עורו אז אני מאמינה שהיא עוד תגלה ... ועוד חוץ מזה , השכל אומר שאני לא צריכה אותו אז שיילך לעזאזל והלוואי ויתחתן איתה כמה שיותר מהר שאוכל באמת להגיד "ברוך שפטרנו"... ולסגור את הדלת אחת ולתמיד.
 

שרשירית

New member
לי הוא סיפר שהיה לו סטוץ עם מישהי

בארוחת בוקר של שבת... בלי הכנה מוקדמת... עפה לי הביצה מהפה וכמעט נחנקתי. אבל אמרתי שאני שמחה בשבילו, שאני מפרגנת - שקרנית שכמותי. צבט לי בלב, כמו הדף של פצצה הרגשתי שאני עפה אחורה.
ניסיתי לשמור על קור רוח ושיחקתי אותה COOL! והוא עוד שואל אם זה בסדר שהוא מספר לי, אולי הוא לא צריך. ואני "מה פתאום, בטח שזה בסדר".
למחרת שאלתי מי זו ואיך היה. בקטע של ספר לחבר'ה. אבל בפנים כאב לי. מה שמעניין, כאשר לי היה סטוץ אז זה היה בסדר וכשלו היה סטוץ זה כאב לי מאוד. אמרתי לעצמי: "תראי את המניאק הזה, ככה תוך שבוע מצא לו זיון". אבל האמת, שגם אני תוך שבוע מצאתי זיון. אז אני זה בסדר והוא לא? תהנה מאמי שלי, באמת מפרגנת. למה לא? מי שתהיה איתך תזכה - חבל שלי אתה לא מתאים.
 
למה שלא תגידי לו שזה לא מעניין אותך?

ברור שיכאב, אבל אם באמת כואב, למה לשקר? תגידי לו שלא מעניין אותך מה הוא עושה ועם מי ושישמור את המידע החשוב הזה לעצמו בלבד.
 

שרשירית

New member
ואכן כך עשיתי

בהתחלה הוא לא שאל אם לספר או לא, הוא קודם כל סיפר או יותר נכון הכריז: "היה לי אתמול סטוץ עם מישהי!" בלי שום הכנה מוקדמת באמצע ארוחת הבוקר. ברגע ששמעתי, הייתי חייבת לשמוע פרטים, רגע של התעללות עצמית, מעין חיטוט בפצעים. למחרת אמרתי לו שאני מעדיפה לא לשמוע דברים שכאלה וטוב אם לא יספר לי. חברים-חברים אבל יש גבול לכל תעלול.
 
דמעות של צער ירדו לי...

ריחמתי על הבחור וסיקרן אותי למה קיבל את העונש??? כאילו מה הוא עשה כל כך רע??? באמת שבכיתי בשבילו
 

tunalover

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gifיפה לך, טלה

 
תאמין או לא

אפילו הקפצתי אותה לדייט... וכל הדרך חשבתי "אני רע מה הבחור עשה לי שאני עוזר לה להגיע אליו"
 

tunalover

New member
../images/Emo6.gifאתה הדיג שזרק את הפתיון

והוא הדג שתפס שיתמודד לא?!
 
אמביוולנטית בתגובה שלי../images/Emo4.gif

מצד אחד - היה לי ברור שמהר מאוד תהיה לו מישהי והפתיע אותי שזה לא עשה לי כלום (כשגילית שהאקס המיתולוגי שלי התחתן הגבתי גרוע יותר
). מצד שני - לא הפסקתי לדבר על זה... אני יכולה רק לקוות בשביל הילדים שלי שכשהוא ימצא מישהי - הוא יכיר אותה לילדים רק כשיהיה מדובר בחברה רצינית ולא בסתם סטוץ'. אני מקווה שהיא תהיה נחמדה אליהם
 
למעלה