לצד השינוי בקו 143 שלדעתי הוא הגרוע ביותר בכל פעימת השינויים הענקית הזאת כפי שרשמתי בתגובה הקודמת אך יש עוד מספר שינויים שעל כל שינוי דעתי שונה.
קווים 15 ו 84:
ביטול קו 84 והארכת קו 15 לוולפסון במסלול קו 84 לדעתי שינוי בסדר אך זו הרעת שירות לאיקאה ראשל"צ אשר יהיו תלויים בקו 6 המסורבל יחסית.
קו 3:
קו 3 החדש בראשל"צ שינוי טוב ונותן לראשונה קישור למקום שמאוד צריך קו נורמאלי מתוך העיר. קו 3 החדש בראשל"צ עושה מסלול פנימי טוב ולראשונה שירות נורמאלי לחוף הים שם למען השם.
קו 26:
קו 26 השינוי בו עדיין משאיר את הקו כמיותר לאור כך שקווים 9 ו 240 חופפים לו.
קו 22:
קו 22 שינוי לא טוב. הקו יכנס לתוך איזור התעשייה בבת ים אך לא יעצור בבת ימון. קו 22(אז 2א) נפתח בפעימת התיקונים של אוגוסט 2011 במיוחד עקב ניתוק הקישור בין חולון לבת ימון.
קו 89:
קו 89 השינוי בו רע. שינוי שהוא רע לבעלי מוגבלויות בעיקר והוצאת הקו מהמוקדים העיקריים אותם הקו שירת עד כה. מצומת חולון ועד צומת עזריאלי מסלולו יהיה זהה לשל קווי X71. בעזריאלי שמאלה בקפלן, דה וינצ'י ומשם לאיכילוב ורח' ויצמן והמשך במסלול הקיים עד לתחנה הסופית בחניון שיכון דן. הקישור בין חולון לתמח"ת יפגע ובמיוחד עבור בעלי מוגבלויות תושבי חולון אשר צריכים לתחנה.
קו 141:
קו 141 החדש הוא שינוי מעולה והשינוי הטוב ביותר בפעימה שרב השינויים בה מגרועים ועד סבירים. קו חדש ממסוף משרד הרישוי בחולון ליהוד מונוסון דרך בת ים, חולון, דרך השבעה, צומת בית דגן, כביש 412, אור יהודה וקניון סביונים. לראשונה קו חדש של דן אשר נכנס לתוך חולון עצמה מזה 10 שנים ולראשונה קו של דן ביהוד מאז 2003!
הקישור עצמו במסלול הקו בין חולון ליהוד מעולה. המסלול בתוך חולון רובו חופף לקו 99 אך החפיפה במסלול יכולה להיות תגבורת יעילה לקו 99 בשעות העומס.
המקטע הקו בתוך יהוד הייתי ממליץ להאריך את הקו לאיזור התעשייה ביהוד. יש הרבה תושבי חולון שעובדים שם.
להלן מפה של מסלול קו 141:
צפה בקובץ המצורף 21518