אז ככה...

טל לוין

New member
אז ככה...

כמה דברים שחשוב לי להגיד בעקבות הימים האחרונים. קודם כל התנצלות - כשטועים צריך להודות בזה. וכאן אנחנו ,תפוז, טעינו. לא בכך שהעלנו את פיצ'ר הפייסבוק - אלא על הדרך שבה זה נעשה. אין שום ספק שבזה לא פעלנו כשורה. הייתה צריכה לצאת הודעה מסודרת, היו צריכות להיות הכנות, וכל הסיפור היה צריך להיראות אחרת. שנית לגבי השרשורים והטענות כנגד הפיצ'ר הזה. אני באופן כללי בעד שפיצ'רים כאלו יעלו לפי בחירת הגולש. בכלל - שיהיה אזור שבו כל אחד יכול לשתף את הבלוג שלו בכל מיני ערוצים אחרים. המחאה שלכם - על כך שיש בלוגרים שאינם רוצים את הכפתור אצלם הועברה בקול רם וברור למקבלי ההחלטות בנושא זה. בימים הקרובים נמשיך לדון בנושא, ואת ההחלטה שתתקבל יצטרכו לקבל כולם. וכן, ברור לי שיש גולשים ובלוגרים שזה מרגיז אותם ובגלל ירצו לעזוב. זה מצער אותי מאוד. יחד עם זאת לא כל ההחלטות שמתקבלות לגבי הבלוגיה יכולות וצריכות להעשות בשיתוף הגולשים. חשוב לזכור שלבעלי החברה ומנהליה יש הזכות לעשות שינויים באתר. אין בכך לומר שאנחנו פוטרים עצמנו מלתת דין וחשבון לטענותיכם. שלישית - לגבי הבאגים. פיצ'ר כזה או אחר אינו בא על חשבון, במקום או כנגד הזמן של הטיפול בתקלות, והמאמץ המתמשך לעשות בלוגיה טובה יותר. וואלה - מרגיז שיש באגים. הכי מרגיז, מרתיח אפילו. אתם צודקים בהכל. וכן - צריך שיהיה הרבה הרבה יותר טוב. זאת גם המטרה שלנו - שעומדת לנגד כל מי שעובד בבניין הזה. רביעית - הבלוגיה היא מקום שלדעתי צריך להיות בו מקסימום חופש ביטוי - בכפוף לחוק. בחיים - אבל בחיים - לא אשתיק מחאה של בלוגרים או הבעת דעה כנגד תפוז. בקשתי היחידה היא שמי שמעלה מחאות אלו או כותב דברים, שיזכור בסוף היום שגם בצד השני יושבים בני אדם. גם אם הם נראים לכם הכי אטומים שיש - שהרי כל עבודתם היא לשיפור הדבר הזה שנקרא 'תפוז'. ואם יש גולשים שסבורים שטובתם אינה לנגד עינינו שהרי הם פשוט לא מבינים מי נמצא כאן. אפשר למחות, אפשר לכעוס - אבל אפשר גם לשמור על דיבור נקי.
 

siv30

New member
טל

כשמעלים פ'יצר, בצורה כזו כמו שהכפתור של פייסבוק עלה, זה גורם לי לחשוב ולהרהר בדבר המקצועיות של העובדים בפיתוח בתפוז. חייבת להודות שיש לי קושי גדול לפרגן, כשמעלים שינוי והוא גורם לעליה של חלק מהרשומה מעל ההדר, או כשהכפתור לא יושב מבחינה עיצובית בשורה אחת אלא בשתי שורות, או שהעיצוב של הכפתור בהתחלה כלינק ואז ככפתור, או שהוא גורם לבאג ברשומות כך שכל התמונות לא עולות, או שהוא הורס את הפיסקאות ברשומות. או שהוא גורם לכל אלה שהזכרתי למעלה. יש דרך לבצע שינויים: בודקים אותם בסיסטם טסט/טסט ורק אחרי שהכל תקין מעלים אותם לייצור. לא יתכן מצב שבו השינויים האלה יעלו ככה. אני מניחה שאם השינוי הזה היה עובר בשקט בלי כל התקלות שהזכרתי, והוא היה אסתטי, לא הייתי עולה על בריקדות. אבל, עצם העובדה שמשתפים חומר שלי, בלי לשאול אותי, ושהתיקון הזה עלה ביום שלם של רשומות דפוקות מסוגים שונים, פשוט העלתה את חמתי על הזילזול שניכר בפעולה הזו. זו לא פעם ראשונה: אני רוצה להזכיר את התיקון בעיצוב של התראות המייל. אני רוצה להזכיר שהיו עוד מקרים כאלה. תהליכים כאלה מצביעים על אי התחשבות בנו הגולשים שאמורים להיות נשמת אפו של האתר הזה. לגבי הכפתור הספציפי - שוב אני חוזרת. מדובר בבלוג שלי, עם תכנים שלי, שיש לי עליהם זכויות יוצרים. תפוז לא יכולים להחליט לשתף את כל העולם ואחותו בלי לתת לי את הזכות להתבטא בנושא. וטל אלה לא טענות נגדך, באמת אני מעריכה את פועלך ואני חושבת שאת אדם מקסים ונהדר שלמזלנו מנהל את הבלוגיה.
 

murphy

New member
עכשיו אני מפחד לגעת בו

מה הכפתור הזה עושה בדיוק? לחצתי עליו והתבקשתי להתחבר לפייסבוק מעדיף לא לעשות את זה אחרי שקראתי פה את ההודעה אפשר לדעת מה הסוד הנורא מאחורי הכפתור הזה?
 

יiיi

New member
ובדיוק ברגעים אלה תהיתי לעצמי..

איפה טל נעלמה והשאירה אותנו כצאן אשר אין להם רועה? למה טל לא מגיבה לכל השרשורים והטענות שמועלים כלפי מנהלי האתר? אבל הנה, לא אכזבת, תודה על ההבנות שנתת
ובאמת יש להם מזל למנהלי תפוז שאת היא מנהלת הבלוגיה, תודה לך על הכל.
 
טל, ובכלל

יש משהו בסיסי בכל ההתנהלות שהוא לקוי. ויש תחושה שגם אם את מגיעה ומנסה לצאת 'בסדר' (כי כידוע שליחי מצווה אינם....) אז משהו רקוב בממלכה. פעם זה השידרוג , פעם זה האתר לחו"ל, ופעם (ארוכה ואינסופית) זה העידכונים בבלוגים. מאד - אבל מאד לא מקצועי ודי מבייש. אתר שמתיימר להציג עצמו כאתר מוביל, שבונה עצמו על כמות משתמשים וכניסות עבור מפרסמים לא יכול לאפשר לעצמו כמות טעויות 'אנוש'....כאלה. ואולי כן בעצם?????? חבל.לא מקצועי. חובבני ועוד מילים מעין אלה- זאת התחושה אחרי שנה מאד אינטנסיטיבית שלי פה. ויקירתי - בתור אחת שנמצאת בתחום למעלה מ15 שנה,שמכירה כל שיפור טכנולוגי מרוחב פס עד שפת אפליקציה - אני חושבת - בכנות - שהגיעה השמן שמישהו יעשה בדק בית; אם בהגדרת דרישות משתמש או בהגדרת בדיקות או בסתם תובנה איך זה משפיע על מספר כניסות ומערך פירסום. ופייסבוק - סתם להשכלה כללית - נמצא בירידה מתמדת תמוה עד ביזארי......ואם החלטתם בעבר ובוצע לאט - צריך גם להתעשכן בהלך רוח של השוק..... יום טוב טל יקירתי. לא הורגים את השליח ובטח לא שליחה נעימה וחרוצה שכמוך!
אבל ראוי שיעלה פעם אחת לדיון מקצועי אמיתי מול הקודקודים . תודה על ההקשבה. בברכה, Aליזבת.
 

flashes

New member
מצטרפת לאליזבט

בהחלט! תחושה היא של חובבנות וחוסר בדיקה עד הסוף של הדברים. תדאגו שדבר אחד יעבוד ללא שום תקלה ורק אחרי זה תתחילו לחשוב על הדבר הבא... תנו לנו אתר פועל בצורה חלקה וללא תקלות אחרי שהוא אכן יצליח לפעול תקופת מה ללא בעיה, תחשבו על האפליקציה הבאה... ולך תודה מיוחדת על הנעימות שלך.
 

דנטל

New member
זה שפייסבוק בירידה זה לא טיעון

כי אולי פייסבוק הם אלה שרצו את שיתוף הפעולה כדי להתרומם בחזרה. ועל אותו משקל היית אומרת לפייסבוק ש-למה להם להתחבר עם הבלוגיה שנמצאת בירידה. אז שתי פלטפורמות שנמצאות בירידה עושות שיתוף פעולה בשביל להרים אחת את השניה. השיתוף דווקא הגיוני. הביצוע פחות.
 
למעלה