אז מהן הציפיות שלכם מ-2011?

TheRasmus

New member
אז מהן הציפיות שלכם מ-2011?../images/Emo41.gif

איך לדעתכם תיראה השנה הזאת בתחום המוזיקה (איזה ז'אנר יבלוט וכו')? אלו אומנים לדעתכם יככבו בפלייליסט של גלגלצ? אלו אומנים ייעלמו? אלו אומנים יתקאמבקו או לפחות אתם מקווים לקאמבק שלהם?
 

TheRasmus

New member
../images/Emo27.gif

אני קצת פסימי, אבל לא רואה איך 2011 תהיה יותר טובה מ-2010 (שהיתה שנה די גרועה למיינסטרים). בפלייליסט של גלגלצ ימשיכו לככב ריהאנה, קייטי פרי, ואליהן תצטרף אבריל לאבין המזעזעת שכנראה גם תגיע לפסגת המצעד השבועי עם הסינגל החדש שלה What The Hell. גם סי לו, B.O.B. וברונו מארס יתפסו טרמפ על ההצלחה של 2010. Hurts לדעתי ימשיכו להצליח עם שני הסינגלים הבאים שלהם אומנים שייעלמו? לדעתי מארון 5, ליידי גאגא תיחלש בענק, לא נראה לי שיהיו לה עוד להיטי רדיו בסדר גודל כמו Bad Romance ו-Alejandro, אלא אם כן היא תוציא את Speechless הגלגלצי שהוא אפילו פוטנציאל לשיר שנה בתחנה. אומנים שיתקאמבקו - לא ידוע לי על אומן שאני אוהב במיוחד שאמור לעשות קאמבק. אם מעניין אתכם אלו אומנים אמורים להוציא חומרים חדשים בקרוב אז כנסו לכאן
 

limors2

Active member
ספיצ'לס? פוטנציאל לשיר השנה?

הוא בכלל לא דומה לסגנון השירים שלה והרבה קטלו אותו. אני ממש לא חושבת שהוא היה מצליח כמו הסינגלים הקודמים שלה.
 

TheRasmus

New member
בגלל זה אני חושב שהוא יצליח

עושה רושם שלמאזין הממוצע כבר נמאס מליידי גאגא והראייה לכך הוא שהסינגל האחרון שלה Dance In The Dark נכשל, ולא הפך ללהיט. בסופו של דבר הסגנון הפופ/סופט רוק הוא זה שילווה את גלגלצ לנצח וכל השאר הם סתם טרנדים חולפים. Speechless ממש נשמע כמו שיר שכריסטינה אגילרה היתה אמורה לשיר (מזכיר קצת את Beautiful), והיא גם נשמעת בו כמוה.
 

me123

New member
מקווה שאוכל בכלל לשמוע מוזיקה../images/Emo6.gif

למרות שנראה לי שכן
מישהו אמר שלדעתו יעלה עכשיו כל הקטע של האלקטרו ודווקא יש סיכוי לא רע. במיוחד כשהבלאק אייד פיז כל הזמן מופיעים. מקווה שימשיכו להיות שירים שמחים ומקפצים!
 
למעלה