אז מה אתם משחקים לאחרונה?

קרנפול

New member
יש לנו 3 סטודנטים בבית + פלוס מורה

אז כולם צריכים את המחשבים, ודוקא עכשיו יש לי רצון עז לשחק..חחח
עם כל הזמן שהמחשב הראשי תפוס - הצלחתי לגעת בכמה משחקים:

שיחקתי קצת Rayman Legends, לשחק לבד זה פחות מהנה אבל התקדמתי קצת.

סיימתי את המשחק ori and the blind forest, זה היה חוויה שמצד אחד אהבתי אבל הרבה ממנה היה תסכול- בגלל הפלטפורמה הלא סלחנית (המנגינות של המשחק מעולות).
משהו מצחיק: התחלתי את ori בxbox לפני איזה חצי שנה- והיה לי דיליי בתגובות הקונטרולר אז עזבתי את המשחק בתסכול. אחרי זה שמעתי את המנגינות שלו- והתאהבתי, אז נתתי לו צ'אנס על המחשב- התגובות היו מדוייקות והוא רץ ממש טוב.

שיחקתי במשחקון (לקח שעה אחת לסיים) - בסגנון פאזל מגוף ראשון רק ממש קליל, יש כמובן רובוט שמלווה אותך ויש לו עוזרת דיגטלית מרדנית, האינטרקציה שלך איתם, התגובות שלהם וההערות ממש העלו לי חיוך.
המשחק חינמי בשם Gravitas

אפיק נתנו בחינם את המשחק hob ,שיחקתי בו כשעה בערך - עד שמקבלים את היכולות הבסיסיות של המשחק. הוא נראה חמוד אבל קרס לי באמצע.
אולי אמשיך אותו ביום מן הימים...

התחלתי את המשחק The Talos Principle (3 שעות לבנתיים) מאוד רציני, אם כי החידות ההתחלתיות די קלות. אני במקבץ השישי בעולם הראשון, זה נראה משחק בעל מימדים מפחידים.

בפליסטישן התחלתי לפני חודש את המשחק-
ni no kuni wrath of the white witch remastered
מאוד אהבתי את המנגינות, מערכת הקרב מסובכת ועברתי רק את הבוס הראשון, הגעתי לעיירה של תחילת המשחק וקיבלתי כאב ראש מכמות המשימות.
אני מתכוון לחזור אליו- אחרי שאסיים את FF7

FF7R- סיימתי את הפרק הראשון (שיחקתי בו איזה שעתיים שלוש היום),
אני ברחובות מידגר. אני עדין עושה המון טעויות בקרב- במיוחד בבוסים, וזה עולה לי בשיקויים. יוצא לי בטעות לעבור הרבה משחקן לשחקן באמצע הקרב : המקשים הם אותם מקשים שאני מנווט בהם בתפריטים של היכולות, אז אם יצאתי מהטבלה של היכולות ולחצתי על הכפתור -זה עובר לשחקן השני..
בגלל ששיחקתי הרבה עם הקונטרולר של הסוויץ'- התרגלתי שכפתור האישור הוא בצד ימין וכפתור הביטול למטה, כמה טעויות קריטיות קרו לי בגלל השטות הזאת של נינטנדו!
 

קרנפול

New member
ואו, אני פשוט מת על המדובב של מפקד הקבוצה

מצאו אחד עם קול עמוק שממש עושה את הדמות,
אני עדיין בהתחלה פרק 3. FF7R
 
למעלה