אז מה קרה בטלוויזיה הבריטית בשבועות האחרונים?

אז מה קרה בטלוויזיה הבריטית בשבועות האחרונים?


The IT Crowd זכתה לגירסא אמריקאית (בכיכובם של ג'ואל מקהייל וריצ'ארד איואייד) שנכשלה ונגנזה כבר ב- 2006, אך רשת NBC האמריקאית החליטה לנסות ולהפיק שוב פיילוט, הפעם בשיתוף פעולה מלא של גרהאם לינהאן, היוצר המקורי, יחד עם יוצר הסדרה Scrubs. "הפעם נעשה את זה כמו שצריך", צוטט לינהאן. מממ אוקיי...

למרות הצלחתה הביקורתית של סידרת המתח המושקעת Utopia, ולמרות העיבוד האמריקאי המתוכנן ע"י דיויד פינצ'ר, החליט ערוץ 4 לא להזמין עונה שלישית. מטעמי רייטינג נמוך, אני מנחשת..

עוד סידרה ששודרה ונמוגה בלי להותיר חותם רציני, הייתה Mr Sloane בכיכובו של ניק פרוסט כגבר במשבר במהלך שנות ה- 60 באנגליה. הסידרה, שהייתה אחת מהמובילות בלוח השידורים של ערוץ SKY, לא תשוב לעונה נוספת - ובצדק. מדובר בשיעממון חסר תקנה, בלי שבכלל ברור מדוע הופק מלכתחילה. עלילות קלושות, גיבור חלשלוש, חוסר עניין כללי..

הפרק הראשון בסידרה התקופתית The Great Fire, אודות השריפה שכילתה את רוב לונדון בשנת 1666, בכיכובו של אנדרו ביוקאן, זכה לביקורות פושרות במיוחד על תסריט גרוע וקצב איטי מדי. הרייטינג, לעומת זאת, היה גבוה במיוחד, כצפוי מרשת ITV הפופולארית.







 

Y. Welis

New member
נחמד לראות שה'אפרו' יעבור גם לאמריקה. יחיד מסוגו.

היה חשש שה'שריפה' תהיה קרה, אבל נבדוק בכל מקרה.
&nbsp
תודה על העידכונים!
 

Y. Welis

New member
אולי wolf hall. השאלה מתי תעלה. נאמר שתהיה ב-PBS בשנה הבאה

הייתי מהמר על דצמבר.

בינתיים 'דאונטון' עוזרת...
 
למעלה