אז מה רואים עד העונה הבאה?

משי22

New member
אז מה רואים עד העונה הבאה?


מאחר ועל טבעי, וכל שאר הסדרות שאני רואה פחות או יותר יצאו לחופשה, אני זקוקה מכם להמלצות:

תספרו לי על סדרות טובות אחרות שאתם רואים! זה יכול להיות דרמה/קומדיה/מד"ב/פנטזיה/וואטאבר, זה יכול להיות סדרה שכבר נגמרה או סדרה שיש לה רק עונה אחת בינתיים, לא משנה...

יאללה, שתפו!
 

משי22

New member
המלצה שלי


אני מניחה שרוב אנשי הפורום הזה כבר ראו את הסדרה הזאת, אבל אם יש כאלה שלא: דארק אנג'ל (מלאך שחור)

רק לא מזמן סיימתי לראות אותה שוב, והיא באמת מעולה. זאת סדרה שנגמרה כבר, בת רק 2 עונות, שהגיבורה, מקס, היא אחת מהרבה ילדים שהונדסו גנטית להיות חיילים מושלמים. זאת אחת הסדרות החכמות והטובות שראיתי. יש בה מלא רעיונות מרתקים לדעתי (בעיקר בעונה השנייה), אקשן, דמויות נהדרות- מה לא. פרק הסיום של עונה 2, שהוא למרבה הצער גם פרק הסיום של הסדרה, הוא אפי בעיניי. (למי שממש התמכר, כמוני- יש ספרים שנכתבו אחר כך כדי להשלים את הסיפור).

בגלל שהיא עוסקת באנשים שהונדסו גנטית, יש בה כמות גדולה של אנשים ונשים יפים ויפות בצורה מוגזמת לחלוטין. ג'נסן אקלס שיחק בעונה השנייה של הסדרה תפקיד די משמעותי, ואני מודה שבגללו הגעתי לסדרה הזאת מלכתחילה, אבל הסדרה הזאת באמת שווה צפייה לכולם!


עוד סדרה שאני ממליצה עליה היא Once Upon A Time (היה היה פעם)

על הסדרה הזאת קצת יותר קשה לי להמליץ, כי יש לה כמה בעיות בולטות (ובראשן העובדה שכל המבוגרים בסדרה הזאת נותנות לילד בן 10 להכתיב להם מה טוב ומה רע), אבל עדיין- זאת סדרה כייפית, צבעונית, והעיבודים שהם עושים לאגדות הם בדרך כלל מגניבים ותמיד מקוריים. יש להם כמה הברקות של ממש לדעתי, כמו מה שעשו ליפה והחיה, הכובען המטורף או קפטן הוק. יש הרבה מאוד אזכורים לסרטים של דיסני בעיצוב הבגדים, השמות או הנופים, ובתור מי שגדלה על הסרטים האלה, זה כייף מאוד לזהות אותם.
גם לסדרה הזאת יש רק 2 עונות, אבל מתוכננת עונה 3 .


זהו, תורכם, תמליצו!
 

Ayelet 363

New member
שתי ההמלצות

ההמלצה הראשונה-
אני התחלתי לראות על טבעי בזכותה.
ובזמן האחרון עולים בי יותר ויותר רגשי נוסטלגיה.
אני ממש רוצה לראות אותה שוב (אולי כשאסיים את הסדרה הישנה של דוקטור הו. מה שלא יקרה לעולם, אבל אני מנסה).
סדרה מעולה.
 

riktal

New member
יש לא מעט

הראשונה שלי תהיה שלא במפתיע הסדרה מספר אחת שלי - בניחוש חוקר. זה פחות או יותר csi רק מצחיק
Revaluation טובה מאוד ומומלצת (היא כבר אושרה לעונה שניה ומלאה).
סטארגייט היתה מעולה וגם סדרת הבת אטלנטיס. שתיהן מומלצות בחום
מי שעדיין לא ראה את באפי חייב לעשות את זה מייד!

זה כרגע כל מה שאני זוכרת אבל יש עוד הרבה
 

משי22

New member
תודה!

סטארגייט (את שתיהן) ראיתי, ואני מצטרפת בחום להמלצה. סדרות מצוינות.

את בניחוש חוקר אני כבר מזמן מתכננת, אולי באמת הגיע הזמן שאני אראה אותה. זאת סדרת משטרה כלומר? בדרך כלל אני לא מתה עליהן, אבל אם היא מצחיקה אז שווה לי לנסות


ויסלחו לי הבאפיטיסטים הרבים שיש בו בפורום, ניסיתי לראות את הסדרה הזאת כבר שלוש פעמים, הגעתי עד עונה 4, והתייאשתי לחלוטין. הסדרה משעממת. (בורחת לפני שאיילת תרביץ לי)
 

Ayelet 363

New member
חחח ההערה האחרונה


אני בהחלט מצטרפת להמלצה על באפי, אבל אם לא אוהבים אז לא אוהבים. בכלל מרשים שנתת לסדרה שלוש הזדמנויות והגעת עד עונה 4.
 

Ayelet 363

New member
המלצות

דוקטור הו- הסדרה הזו ובאפי הן הסדרות האהובות עליי כרגע.
אני ממליצה להתחיל מהסדרה החדשה, לא מהסרט שלפניה ולא מהסדרה הישנה. רוב המעריצים בכלל לא ראו את הסדרה הישנה. אני התחלתי את הסדרה הישנה, אבל בינתיים ההנאה היחידה שלי ממנה בינתיים היא לראות איך הסדרה התפתחה, למרות שקיבלתי את הרושם שבהמשך אהנה יותר. למי שכבר רואה דוקטור הו, אני ממליצה לראות לראות את הפרק הראשון, גם בלי כל כוונה להמשיך, כדיי לראות איך זה התחיל. אני דווקא כן ממליצה על הסרט שלפני הסדרה החדשה, אבל לא לפני שרואים את הסדרה החדשה.
גם אהבתי את הספין אוף טורצ'ווד.

כל דבר של ג'וס ווידון- באפי ותוך כדיי (משלב מסויים)\אחר כך גם הספין אוף אנג'ל, פיירפליי, דולהאוס.
וגם ד"ר הוריבל (אבל זו סדרה אינטרנט ממש קצרה, כשהכל ביחד באורך של פרק של סדרה. מדברים מזמן על לעשות המשך), ו- the cabin in the woods (זה סרט, אבל אם כבר נכנסתי לענייני ווידון), ו- the avengers...

מההמלצות פה שעוד לא התייחסתי אליהן- סטארגייט ובניחוש חוקר מזמן ברשימה שלי. אני לא חושבת שאגיע אליהן בקרוב, אבל אני רוצה.
 

riktal

New member
עוד כמה שעלו לי לראש:

Suits של הרשת של סייק (USA network). סדרה על עורכי דין אבל שונה. במרכז הסדרה בחור בשם מייק שמתחזה לעורך דין והרווי שהוא עורך דין שלוקח אותו תחת חסותו. לא ראיתי את הפרקים המשודרים בארץ אבל באנגלית הדיאלוגים קורעים מצחוק לעיתים קרובות. הדמות הכי אהובה עלי היא של המזכירה של הרווי, דונה. היא גדולה מהחיים.

של אותה הרשת: צווארון לבן. שחקן ראשי מהמם ברמות, סידרה קלילה שכיף לראות.

יומני הערפד. למרות שהדמות הראשית מעצבנת ברמות (גם הדמות וגם השחקנית) הסדרה שופעת בבחורים מהממים ובעיקר שני הראשיים (אין על דיימון!).

למי שלא ראה מעולם - לתיקים באפלה עדיין יש מקום חם בלב שלי.
 

משי22

New member
תודה לכל הממליצים

מה שיצא מכל זה שהתמכרתי לגמרי לדוקטור הו... מה שמסביר קצת למה נעלמתי מהפורום בשבועיים האחרונים.


אני רק בעונה 5, אבל הסדרה הזאת לגמרי שולטת! (למרות שההחלפות של הדוקטורים מבאסות אותי כל פעם מחדש, עד שאני מצליחה להתרגל
)
 

משי22

New member
היי, רק עכשיו ראיתי!

אני מקווה שבכלל תראי את התשובה שלי... אולי את מקבלת עדכונים למייל, אז אני אענה בכל מקרה.

(מכיל ספויילרים לכל העונות של דוקטור הו)

עדיין לא סיימתי, אני באמצע עונה 7, בדיוק אחרי שרורי ואיימי מתו
הם זוג מדהים ואני אוהבת אותם, אבל אני פשוט לא מצליחה להתרגל לדוקטור החדש. כריסטופר אקלסטון ודיוויד טננט היו בשבילי באמת כמו איש אחד, דמות אחת. ואת הדוקטור כמאט סמית אני מרגישה שאני פשוט לא מכירה, ושום דבר לא ישכנע אותי שזה אותו אדם מלפני כן. אז אני די מחלקת את דוקטור הו לשניים- עונות 1-4 ועונות 5-7, כמו שתי סדרות שונות, שתיהן נהדרות, אבל באופן שונה.

אני מאוהבת לגמרי בדיוויד טננט, אני חושבת שהוא פשוט ההתגלמות של הדוקטור בעולמנו- כזה אוהב אדם, מבריק ועדיין מתלהב מהדברים הכי קטנים, קשוב, רגיש, מקסים. קראתי בפייסבוק באחד מדפי המעריצים תיאוריה שאומרת שהאופן בו נוצר הדוקטור מאוד משפיע על איך הוא יהיה אחר כך- הדוקטור התשיעי נותר אחרי האובדן של מלחמת הזמן, ולכן הוא היה כל כך עצוב ובודד עד היאוש. הדוקטור העשירי לעומתו נוצר מתוך אהבה ענקית, שהקריב את עצמו כדי להציל את רוז, ולכן כזה הוא גם היה רוב חייו. והדוקטור ה-11 לעומת זאת נולד כאשר הקודם כבר היה חצי משוגע מרוב מה שנחת עליו (כל הפרקי ספיישל שבין עונה 4 ל-5). אני נורא אוהבת את התיאוריה הזאת, כי היא עוזרת להבין איך למרות שהם כל פעם משתנים, זה תמיד צדדים שונים של אותו אדם.

אני לגמרי לגמרי בעד הדוקטור/רוז ואני כל כך שמחה שהם סיימו את זה כמו שסיימו ונתנו לרוז את מה שמגיע לה, כי באמת שמכל המלווים שהיו לדוקטור ( רק בסדרה החדשה, אני מתכוונת), היא הכי ראויה לו.
אני גם מתה על דונה ושמחה שבסופו של דבר גם לה נתנו סוג של סוף שמח. העונה איתה- עונה 4 היא האהובה עלי, למרות שעונה 2 ועונה 1 צמודות מאחוריה.

פרק אהוב, מממ... אוי, הדוקטור רוקד בעונה 1... כי הוא כל כך שמח שם עם ה-"everybody lives, Rose! Just this once, everybody lives!". ויש עוד המון... פרק הסיום של עונה 1, הפרק עם הכלה הבורחת, הפרק האחרון של הדוקטור העשירי (בכיתי כשהוא מת), הדוקטור האנושי...
מה"סדרה השנייה" כמו שאני קוראת לזה, אז הילדה שחכתה, הפרק שרואים את אימי ורורי בבית שלהם, הפרק עם איימי המבוגרת והצעירה. באמת שיש המון. יותר קל לשאול אותי על פרקים שלא אהבתי.

הפרק היחיד שלא אהבתי באופן מובהק והוא אפילו ממש עצבן אותי, היה "בואו נהרוג את היטלר" . בגלל שהם פספסו שם בענק. הם לקחו משהו חשוב, אחת השאלות הכי מתבקשות לדעתי בנסיעה בזמן- הרי אילו לי הייתה מכונת זמן, הדבר הראשון הייתי חושבת עליו זה "בוא נחזור בזמן, נהרוג את היטלר ונמנע את השואה". וברור שהרבה אנשים חושבים את זה, כל אחד על האסון שלו. אז חשבתי שסוף סוף הם הולכים לעשות פרק חכם, שיסביר למה בלתי אפשרי לשחק באופן כזה עם העבר. במקום זה, כל התפאורה של גרמניה 1939 הייתה רק בשביל שרורי יוכל לתת אגרוף אחד בפרצוף של הפיהרר, ומכאן ואילך כולם שוכחים אותו ומדברים רק על ריבר סונג (ובלי להעליב, אני מתה על הדוקטור, אבל עדיין איכשהו נראה לי שלרצוח אותו זה לא בדיוק פשע מלחמה ברמה של השואה ו/או מלחמת העולם השנייה). זה נורא הזכיר לי את ההנאה הילדותית של האמריקאים בשנות השלושים והארבעים לצייר בחוברות קומיקס שלהם את סופרמן מרביץ להיטלר. זה מבאס, כי זה היה יכול להיות פרק הרבה יותר חשוב, אבל עכשיו זה כבר לא יקרה לעולם.

בכל מקרה, באמת שחוץ מזה הסדרה מדהימה להפליא. אלף תודות על שהמלצת לי עליה, אני כל כך נהנית!
 

Ayelet 363

New member
הממ

בנוגע לכמו שתי סדרות שונות- אני ממש מסכימה. גם אני הרגשתי כך. אני חושבת שהרגשתי כך יותר בגלל ההתחלפות של הכותבים.

בנוגע לתיאוריה שקראתי בפייסבוק- קראתי את זה בהרבה מקומות. אני חושבת שזה נכון.

גם עליי עונה 4 היא האהובה ועונות 2 ו-1 צמודות אחריה. ורוז האהובה גם עליי. ואני גם מאוד אוהבת את דונה. משום מה לקח לי זמן לאהוב אותה, אבל אני מאוד אוהבת אותה. אני חושבת שאין מלווה שלא אהבתי, גם עם לקח לי זמן (עם מרתה לקח לי בכלל דיי הרבה זמן). ואני ממש אוהבת את הדוקטור ורוז.

הפרק האהוב שציינת הוא גם אחד האהובים עליי. אני חושבת שלפניו כן דיי חיבבתי את הסדרה, אבל הוא היה נקודת מפנה בשבילי. גם בזכות הקטע שציינת, אבל גם דיי הרבה זכות ג'ק. אני גם זוכרת ששמעתי עליו הרבה קודם, ורק מהטריילר ממש קיוויתי שזה יהיה הוא (אחרי זה ראיתי שוב את הטריילר ודווקא קצת מוזר לי שישר מהטריילר אהבתי אותו) וממש שמחתי שצדקתי. בכללי מאוד אהבתי את הפרקים שציינת. הסוף הרשמי של עונה 4 זה הפרק האהוב עליי, וגם ממש בכיתי כשהדוקטור העשירי מת...

אני גם חושבת שהם ממש פספסו עם הפרק הזה, למרות שהוא לא ההכי פחות אהוב עליי. בכללי, מפריע לי שמתעסקים באופן כזה עם השואה וכל מה שקשור לזה. אני מאוד נהנית מהקטעים עם ריבר, אבל אני חושבת שהיה צריך להפריד את זה.

אין בעד מה!
 

משי22

New member
את דונה-

בהתחלה חשבתי שאין סיכוי שאני אוהב... כאילו ממש אהבתי את הספיישל איתה, אבל לא הצלחתי לראות אותה נוסעת עם הדוקטור באופן קבוע. אבל תוך אולי 2 פרקים (הפרק ברומא העתיקה) הבנתי שהיא דמות גאונית, וכל העונה איתה הייתה בנוייה כל כך טוב- מה שאולי אני הכי אוהבת בסדרה זה איך הם בונים את העונות, איך הם מפזרים רמזים מההתחלה לגבי מה שהולך לקרות.

אני מחבבת גם את מרתה, אבל אין מה לעשות, היא נתקעה בדיוק בין רוז לדונה המעולות, ויחסית אליהן היא לא מצליחה לבלוט.

אני דווקא לא ידעתי כלום על ג'ק לפני כן. אני חייבת לומר שהוא מאוד שונה בעונה הראשונה מאשר בשאר ההופעות אלו בסדרה או בטורצ'ווד, וזה מעולה כי הוא באמת הרבה יותר צעיר שם- בפעם הבאה שרואים אותו בסדרה כבר עברו עליו איזה 150 שנה בכדור הארץ, בהם הוא היה אמור למות מאות פעמים. ד"א, את רואה טורצ'ווד? התחלתי לראות את זה רק בגלל סוף עונה 4, רציתי לדעת מי הדמויות שמופיעות שם (גוון ויאנטו). אין מה להשוות בכלל לדוקטור הו, כל היופי והחמלה והמופלאות של העולם הופכות שם לכיעור וגועל ואימה. אבל הרעיונות עדיין טובים, ואני מחכה לראות את מרתה שם, אז בינתיים אני ממשיכה לצפות...

מעניין אותי לדעת, מה הפרק הכי פחות אהוב עלייך, אם יש כזה?

אגב, אני אף פעם לא עשיתי עניין מריבר. אני לא יודעת למה. היא פשוט יותר מידי מוזרה ולא מובנת בעיני. ו-וואו, היו לה חיי נישואים אומללים עם הדוקטור, היא הייתה נשואה לו כל זמן שהוא לא ידע את זה, ומהרגע שהדוקטור ידע שהם נשואים, היא כבר לא ידעה את זה. זה מדכא נורא.

שאלה אחרונה כי אני חייבת: את מכירה אולי פאנפיקים טובים על הדוקטור המשוכפל/רוז? אני כל כך אוהבת אותם, ומן הסתם אין עליהם שום כלום בסדרה, אנחנו חייבים לדמיין בעצמנו... אז אם יש לך, אני אשמח לקרוא
 

Ayelet 363

New member
הממ

אני גם חשבתי שג'ק מאוד השתנה.
ראיתי טורצ'ווד. אהבתי את זה. לדעתי כדאי לך להמשיך.

הכי פחות אהוב עליי... הממ... לא בטוחה. נראה לי Father's Day, למרות שיש שם קטעים שאני מאוד אוהבת. וגם Love and Monsters, למרות שאני חושבת שהוא קצת אנדרייטד, כי הרבה לא אוהבים אותו.

ריבר- אני אוהבת אותה, אבל לקח לי הרבה זמן לאהוב אותה, וכשלא אהבתי אותה גם מאוד לא התחברתי אליה.

הייתה תקופה שהייתי ממש מכורה לפאנפיקים של הדוקטור ורוז, חלקם היו של הדוקטור המשוכפל (וטכנית, אני עדיין דיי מכורה לזה, אבל הצטברו לי המון שלא קראתי ועשיתי דברים אחרים אז איכשהו הפסקתי, ובדיוק אתמול התחלתי לעבור על חלק קטן מהם). אני חושבת שאלה שבאמת אהבתי היו דווקא עם הדוקטור המקורי. יש אחד שבדיוק אתמול נזכרתי בו, שהוא סוג של גם וגם (לא שניהם בו זמנית). אני אעבור כרגע על הפאנפיקים שיש לי במועדפים. כמעט כל פאנפיק שלכל הפחות חיבבתי נמצא שם... אולי י ששם משהו מתאים.

מה שמצאתי:
זה אחד שהוא דיי חביב, אבל הוא מורכב מוואן שוטים
http://www.fanfiction.net/s/8268002/5/When-You-ve-Only-Got-100-Years-To-Live

זה ההוא שהזכרתי, שהוא גם כולל את הדוקטור המשוכפל אבל גם את המקורי. לא הכי מתאים לתיאור... אבל זה אחד הפאנפיקים הכי אהובים עליי. אם תאהבי, גם יש לו המשך, וכל מיני וואן שוטים.
http://www.fanfiction.net/s/8177033/1/An-Unexpected-Family

יש גם את האתר הזה, שהוא אתר של פאנפיקים של דוקטור הו, שגיליתי ממש בסוף התקופה שבה קראתי הרבה פאנפיקים, ולכן לא ממש עברתי עליהם, אבל הבנתי שבאופן כללי הם אמורים להיות הרבה יותר טובים מאשר אלה של פאנפיקשן.נט

אני עוברת כרגע גם על רשימות של פאנפיקים מומלצים ששמרתי אבל לא קראתי, אבל הם לא כוללים את הדוקטור המשוכפל.
 

משי22

New member
אה, ועוד משהו-

בקשר לשתי סדרות שונות, זה הכל ביחד: גם השחקנים שמשחקים בצורה שונה לחלוטין, גם הכתיבה, וגם כל השימת דגש על דברים השתנתה. בדיוק קראתי היום את זה:
http://doctorwho.livejournal.com/7514007.html

ואני חושבת שזה מסכם מצויין עד כמה שונים 10 ו- 11 אחד מהשני.

(אני חייבת לומר אבל שסוף סוף, אחרי שתיים וחצי עונות, אני מתחילה להתרגל ל-11, והוא מרגיש לי קצת יותר טבעי. כל הבאסה שעד שזה קורה אני הולכת להפרד גם ממנו ולהתרגל לדוקטור חדש.
למה לעזאזל הם לא מצליחים לשמור על הדוקטורים שלהם ליותר זמן? דין וסאם משחקים כבר 9 עונות באותה סדרה ואת לא רואה אותם מתחלפים!)


אם במקרה לא ראית את זה עדיין, אז תראי את זה: http://www.youtube.com/watch?v=gxEWQ3AXrgI
או יותר נכון, תקראי את התגובות. נשפכתי מצחוק! (והמגניב הוא שרוב התגובות די חדשות, מלפני שבוע או שבועים... אני לא היחידה עם הצתה מאוחרת
)
 

Ayelet 363

New member
בנוגע למאמר בקישור

נתקלתי בביקורת הזו הרבה, עם עוד דוגמאות (מהפרק עם הדינוזאורים, כשהוא לא הציל את סיימון, ההתנהגות הכללית שלו ב A Town Called Mercy), ואני ממש מסכימה.

הדוקטורים באמת מתחלפים מהר...

התגובות משעשעות.

אני ראיתי את הסרט של הארי פוטר מזמן, ולא ראיתי שוב אחרי שהכרתי את דיוויד בדוקטור הו... ואז בפורום הארי פוטר היה משחק זה או זה ושאלו ברטי קראוץ' ג'וניור או מישהו אחר, ומישהי הגיבה שהוא כי "בשתי מילים- דיוויד טננט" ואני הייתי כזה "מה?!
".
 

Ayelet 363

New member
דרך אגב

את מכירה את השיר הזה?
ג'ון בארוומן ערך שיר מוויקד ושינה את המילים שיתאימו לדוקטור הו.
הוא עשה את זה מאוד טוב לדעתי. בכללי, אני חושבת שהוא שר יפה (מה שכן, ספויילר לשיר מוויקד)
http://www.youtube.com/watch?v=7Jv010KRU4Q
 
למעלה