אז נכון, הפעם הירי כלפי הערבי במזרח י-ם נעשה בשוגג.

אף אחד מאיתנו לא היה שם כדי לאמת את גרסת "המפקד".

"הרג חף מפשע" בדיעבד. חוכמת הבדיעבד מאד פופלרית כאן לאחרונה. אז מה אתה מציע? שקודם נקריב את החיילים/שוטרים האמיצים שלנו ורק אחרי שהם שכובים על האדמה הרוויה בדמם כשהם, ירויים /דרוסים /נקובים בסכינים. רק אז נחליט האם זה העומד מולנו הוא מחבל או "חף מפשע"? האם היית מסכים שהבן שלך יעמוד מול סיטואציה מסוכנת כזאת? כדי להבין מה בחור פלסטיני מחזיק ביד? האם יש לו אקדח? או סתם פצצה רבת עצמה. האם גם אז תהיה מוכן להיות כזה מוסרי?
 
זה מאד קל ואף נחמד להיות מוסרי צדקן ואפילו טהרן

כשיושבים על כורסה מרופדת ונוחה מאחורי הצג של המחשב. אני מבטיח לך שאביו של החייל שירה באותו ערבי מאושר עד הגג שהמקרה הזה נגמר ככה ולא כפי שנגמר למשל עם השוטרים: יחזקאל רמוקר ודוד רבינוביץ. https://www.maariv.co.il/news/law/Article-590041 או השוטרים: "דני חזות ומוטי ישראל" ז"ל https://www.izkor.gov.il/en_6036dc8ffeca89760c91b1868a052e70 או השוטרים: רס"מ כמיל שנאן ורס"מ האיל סתאוי.ז"ל https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4989167,00.html או לוחמת משמר הגבול "הדס מלכא" ז"ל. https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4976865,00.html יש עוד המון שוטרים שנרצחו, אם רק תבקש יפה אוכל להעלות אותם לכאן. לדעתי לו אותם שוטרים השם ינקום דמם היו עושים שימוש נכון בנשקם האישי, אז כיום הם היו יושבים בבית בחיק משפחתם בדיוק כפי שהחייל היורה עושה זאת ממש עכשיו. בעיני הוא ילד גיבור וחכם. כנ"ל אלאור עזריה. זה ממש לא מעניין אותי מה אתה או יתר אנשי השמאל חושבים מה שמעניין אותי זה שהבנים שלנו ישובו הביתה בשלום. אנחנו לא אשמים שהם בחרו בדרך הטרור והפיגועים. זה המחיר שהם חייבים לשלם בשל ההתנהלות הפרועה שלהם. מעניין שמעולם לא ראיתי פוסט אחד שבו אתה או החברים שלך מגנים רצח שוטרים על ידי ערבים מחבלים. אבל כשערבי נורה בשוגג, אוי אוי אוי...אויה. איזה אסון נורא נפל על ראשנו.
 
זו כבר פעם שניה או שלישית שאתה מזכיר "מגנומטרים".

כאילו ש"מגנומטרים, היא מילת הקוד לביטול הטרור האיסלמי. תעזוב שטויות. אני זוכר את המשטרה מעמידה מכוניות גדולות שבתוכן מערכות שיקוף כמו שיש בנתב"ג, ליד תחנת הרכבת בארלוזורוב. אנשים עוברים והשוטרים קוראים להם כדי לשקף.. איזה שטויות. כאילו שמחבל יעבור בדיוק שם ולא ללכת מסביב מבלי להתפס.
כך גם המגנומטרים שניתפסו אצלך כפתרון האולטימטיבי לבעיית המחבלים. מחבל יכול להסתיר תותח אם הוא רק רוצה. והשוטרים רס"מ כמיל שנאן ורס"מ האיל סתאוי ז"ל, נרצחו כדי שאתה ובני ביתך בעת ביקורכם בירושלים תוכלו להרגיש מספיק בטוח לטייל שם. ולא בגלל שום דבר אחר.
 
מתי סוף סוף תבין שאנחנו חיים במדינה דמוקרטית.

למרות מה שאתה חושב עלי ועל ה"חבר'ה הטובים"... אך עדיין יש לנו את הזכות הלגיטימית והמלאה להשתתף בבחירות לכנסת. וזה באמת מה שעשינו. עכשיו זה שתוצאות הבחירות אינן משקפות את השאיפות שהיו לך זה לא אומר שטעינו. לו היינו בוחרים באיימן עודה, אז נכון, משהו פגום ביהודי שבוחר באיימן . אבל בסופו בחרנו ביהודי פטריוטי חכם ומנוסה שכבר 18 מנהיג אותנו בהצלחה מרובה.
 
בעזרתך האדיבה הצלחתי להגיע למסקנה הזאת.


אמרת: "שאתה ורבים כמוך בוחרים בראש הממשלה הזה." אז אם אתה חושב שאני אמור לבחור רק בראש ממשלה שהוא כלבבך אז זה אומר שאין לי יותר את זכות הבחירה האישית והפרטית שלי. דהיינו בבחירות הבאות אהיה חייב להתקשר אליך או לנציג שמאלי אחר.. ולשאול, באיזה ראש ממשלה אתם מעוניינים שאני אבחר? נכון?
 
המניע שלי הוא מאד פשוט.

ראש הממשלה הזה מכהן כבר 18 שנים ברציפות ומצבה של המדינה מעולם לא היה כל כך טוב. אני לא אומר שהכל מושלם אבל היי, מתי מצבנו היה כל כך טוב? מתי ראית בחנייה של הבניין שלך 3 מכוניות של אותה משפחה? מתי ההורים שלך טסו לחו"ל בקצב ובמספר פעמים, כפי שאתה טס? ראית בחגים כיצד נתב"ג מפוצץ בנוסעים. מתי מצבנו הבטחוני היה כל כך טוב? החיזבאללה מרוסן בצפון והחמאס מלקק את פצעיו בדרום והאיראנים המזויינים מגורשים מהגבול הצפוני. שכחת כיצד אהוד ברק ( האיש עם הצעיף, ידידו של הפדופיל אפשטיין) ברח מלבנון כמו עכבר? מותיר אחריו ימ"חים שלמים שלל לחיזבאללה. בושה וחרפה.
בינתיים נוספו עוד ועוד כבישים מהירים רחבים וחדישים? רכבות מצפון הארץ ועד לדרומה. סופרמרקטים מפוצצים באנשים שמחים ושבעים. כן, אני יודע שקשה לך להודות בכל אלה. מה שמעניין אותך זה המגנומטרים המטופשים בהר הבית. חחחחח
ביבי החליט להוריד אותם ונתן הוראות מוקפדות יותר לגבי פתיחה באש. מי שמגיע קרוב אל שוטרים וגם נראה חשוד....דמו בראשו.
לכן ראינו את הילד המסכן הזה שנורה בירושלים. אם הוא היה באמת ילד עם פיגור שכלי, כפי שההורים שלו טענו. אז מדוע ההורים שלו שלחו אותו לבד ללא ליווי? אז או שהוא לא היה "בעל פיגור שכלי".. או שהוא היה מחבל. פשוט מאד.
 
עוד לא הבנתי מה קשורים השוטרים בירושלים למצב הכללי בארץ.

שוטרים תמיד היו בירושלים, עוד מתקופת התנ"ך. עַל חוֹמֹתַיִךְ יְרוּשָׁלַ‍ִם הִפְקַדְתִּי שֹׁמְרִים כָּל הַיּוֹם וְכָל הַלַּיְלָה תָּמִיד... (ישעיהו מ"ג סב) אבל בכל זאת רציתי לחדד משהו, אתה טוען שנתניהו אשם בכך ששוטרים מותקפים על ידי מחבלים ערבים. מעניין שאתה לא מאשים את אותו מחבל שמחר יכול לרצוח חלילה את הבן שלך במידה והוא ישרת בשער שכם. אתה גם לא מאשים את חברי הכנסת הערבים תומכי הטרור, חובלי המרמרה. שכמעט חשבתם להקים איתם ממשלה על אף שהם מסיתים מבוקר עד ערב את הערבים לבצע פיגועים, כאן בתוך הבית שלך. מעניין שאתה רואה רק את נתניהו אשם. מוזר. אתה יודע למה הדבר דומה? שור בזירת שוורים.
הוא לא רואה את הקהל ביציעים. הוא לא רואה את החרב בידו של המטאדור. הוא לא רואה את שורת לוחמי השוורים שממתינים לתורם כדי לנעוץ בו. הוא לא רואה כלום. מלבד הסדין האדום. ככה אתם השמאלנים, רואים רק את הסדין האדום נתניהו לא מעניין אתכם שמחר ישרפו את המדינה הזאת על יושביה העיקר רק לא ביבי. התחלתי בפסוק של ישעיהו וגם אסיים בפסוק מהתנ"ך של ישעיהו מט יז: מְהָרְסַיִךְ וּמַחֲרִבַיִךְ מִמֵּךְ יֵצֵאוּ. (והמבין יבין)
 
ברור לי לחלוטין מדוע אתה רואה רק את הפאשלות לכאורה של נתניהו

כי הראיה שלך מעוותת וסלקטיבית זה מכבר. וזה לא בגלל פגם חלילה ביכולת הראיה שלך, אלא שטיפת המוח שעשו לך גורמים מעוניינים בתמיכתה של התקשורת העויינת. שאר העם, רואה את נתניהו באור חיובי ושונה ממך. עובדה, בוחרים בו ורק בו כבר מעל 18 שנה. אבל עדיין לא מאוחר. אתה עדיין יכול לתקן את העיוות בראיה. ויש כמה דרכים לעשות זאת בהצלחה. לשנן מדי בוקר את המנטרה. ביבי, אתה הגדול מכולם. ובין לבין תנסה לבדוק קצת לגבי דברים חיוביים שנתניהו עשה בתקופה האחרונה נגיד למשל...תפקודו המעולה בניהול המדינה תחת מגפת הקורונה. הוא תפקד מצויין למרות שנצמדתם לו לווריד ומצצתם לו את הדם.
 

שחר 6761

New member
האם שמעת פעם על הקיסר הרומאי המטורף "קליגולה" ?
ובכן אותו קליגולה החליט למנות את הסוס שלו למשרת קונסול { אחת המשרות הפוליטיות הבכירות ביותר ברומי העתיקה } ...אחת הגרסאות מדברות על משרת "סנטור" אך לא נתעכב על נושא זה כרגע.

וזה בדיוק המצב עם שמאלני מדינת ישראל אשר יצביעו עבור השמאל גם אם יעמוד בראשו ג'ירף מגן החיות - הסיסמה ההזויה "רק לא ביבי" הוציאה אתכם מדעתכם עד כי בלב שלם ובמודעות מלאה בחרתם לתמוך בממשלה אשר נסחטת מבחוץ ע"י רשימת תומכי טרור . לא להאמין לאן הגעתם.

אני מטיל ספק כבד בשפיותם של רובכם.......

מעניין מאד אם האשמת בזמן אמת את ממשלת רבין על פיגועי האוטובוסים המתפוצצים של הסכם אוסלו הארור , האם באת אליהם בתלונות בכלל כשערפאת סובב את שני הנאיבים בכחש {יצחק רבין ושמעון פרס}


מעניין מאד אם יצאת בזעקות בזמן אמת כשנשיא מדינת ישראל , זה האחראי על מוסד החנינה , זה אשר שמו פותח כל דלת בירוקרטית במדינת ישראל קיבל תרומות בגודל של 11 מליוני שקלים לשם עריכת מסיבת יום הולדת נוסך "סיפורי אלף לילה ולילה" - האם ביקשת שתפתח חקירה פלילית בנושא ? האם מחית על עצם הראוותנות המחליאה ?


מדובר בשאלות רטוריות , אין צורך לענות .....

אכיפה סלקטיבית , תקשורת סלקטיבית , מוסר סלקטיבי - שמאלנות במיטבה.
 
אז נכון, הפעם הירי כלפי הערבי במזרח י-ם נעשה בשוגג.

אבל זה נודע רק בדיעבד. חשדו שהוא נושא נשק, ביקשו ממנו לעצור. מאחר ולא עצר אלא אפילו ניסה לברוח אז החשד רק גבר. ומה לגבי כל אותם פעמים ששוטרים ושוטרות נשחטו על ידי מחבלים רוצחים ממש שם באותו איזור במזרח ירושלים? שני שוטרי מג"ב שירו היום למוות באל-חלאק נחקרו באזהרה במח"ש. אחד מהם שוחרר, והשני שוחרר למעצר בית. זה בדיוק מה שיהפוך את השוטרים שלנו מכוח לוחם מסתער שאמור להיות הקו המגן הראשון מול המחבלים הרוצחים.. לחבורה של מתרוממים במדים". הרי אנחנו לא חיים בלוצרן או בליכטנשטיין. מה לעשות שהמציאות המזרח תיכונית רווית שנאה וירי משני הצדדים? לכן טוב עשה אוחנה שנתן גב לאותם שוטרים אומללים וביקש שלא נחרוץ את גורלם. אוחנה (למרות היותו גאה) הוא גבר גבר בעיניי. שלא כמו בוגי יעלון הרמטכל הנקניק שהפקיר את החייל שלו אלאור עזריה ואפשר לזאבי התקשורת לקרוע אותו לגזרים. לכן אם אתם לא רוצים על חומות העיר שוטרים. אז תקחו מהם לאלתר את האקדחים ו/או הרובים ובתוך הפאוצ'ים שימו להם המון פרחים.
כי ככה בדיוק נראים מתרוממים. וסליחה על החרוזים.
https://news.walla.co.il/item/3363729
 

אספרסו2

New member
הצחקת אותי עם ליכטנשטיין


מי שמכיר יודע שליכטנשטיין היא מעוז של כנופיית פשע מאורגן.
 

אספרסו2

New member
הקנקנן יפה ללא ספק

אבל גם על שווייץ אומרים שהרחובות נקיים והלכלוך נמצא בבנקים, אז אם שווייץ ברמת נרקומן שגונב פה ושם ליכטנשטיין זה הבוס של המאפיה.
 
אתה יודע? בעיניי כל האתרים שם כגון:

דנמרק, לוקסמבורג, ליכטנשטיין,מונטנגרו,מונקו,מלטה,מקדוניה,נורווגיה ושות' כשאני חושב על המדינות והמחוזים האלה זה לא מתקשר אצלי בכלל לכנופיית פשע. אלא יותר לעלמות עגלגלות ושמנמנות זהובות שיער עם כיסוי ראש לבן
לכל אחת מהן יש שדיים יותר גדולים מהעטינים של הפרה שהן חולבות.
והיה ואיתרע מזלך ואחת מהן הואילה להצטרף אליך לחדר המלון שבו אתה שוהה. אז אתה תהיה הברנש הכי בר מזל שיש בעולם.
כי היא לא תראה בך סתם אזרח רגיל מין השורה היא תראה בך סוס צעיר פראי ויפה.
היא תשקה אותך יין תאכיל ותאביס אותך בלי דיי. אחרי זה, היא תבריש אותך מכף רגל ועד ראש.
ואז היא תדהר עליך כל כך בפראות עד שאתה תתחיל לצהול כמו סוס קרבות, הכי גזעי שקיים ביקום.
חחחחחחח
 
למעלה