אז נתחיל בברוכים הבאים!

shno

New member
אז נתחיל בברוכים הבאים!

קודם כל בוקר טוב, כן, בוקר טוב זה לא מובן מאליו לאבות צעירים, זה לא מובן מאליו לאבות לעתיד שנשותיהם הכריחו אותן לעסות את גבן כל הלילה, וזה אולי קצת יותר מובן מאליו למי שמתעורר כבר בשעות נורמליות ומקבל ילדים מחייכים על הבוקר... בימים הבאים נשקוד יחד על העלאת תכנים לפורום זה, לטובת כל האבות (לעתיד והותיקים), נשמח לשוחח, לקטר (מותר גם לקטר על אימהות...) ולדון בכל מה שרק תרצו ותמצאו לנכון. אגב, מומלץ גם לאימהות מדי פעם להציץ ולראות "מה אבא עושה שם במחשב" ולקבל הצצה (לדעתנו נדירה כי עוד לא נתקלנו בפורום המיועד כולו לאבות) בעולמו של אבא - כן, כן, זה שמקבל את התינוק לידיים איך שהוא נכנס הביתה "קח אותו, אני כבר לא יכולה יותר, הוא הרג אותי היום..הרג!", זה ש"מחזיק שניה עד שאמא עושה פיפי", וגם זה ש"פעם אחת הולך גם הוא לערב הורים", ולא נשכח את זה ש"צריך לגלות יותר עניין בהיריון כי הילד הוא לא רק שלי". נשמח להקים קהילה מלאת הומור, שמדברת ,שמתיעצת, שמדי פעם תתוכח בלהט, שתפתור בעיות ושסתם תענה על שאלות ותהיה שם בשביל אחרים. אם יש לכם מאמרים מעניינים, אם כתבתם "סיפור לידה גברי" ואם אתם סתם רוצים לעלות תמונות "שוויץ" לגלריה נשמח אם תפנו אלינו. אנו מקווים כי תמצאו בפורום פינה קטנה וחמה שבה אפשר לשאול על הכל ("אז מה לעזאזל ההבדל בין סקירה רגילה לסקירה מורחבת", "טיפת חלב - כן או לא?"), לשתף, להתייעץ, לספר ולהשוויץ. אז - ברוכים הבאים, כבר אמרנו?
 

אור 200

New member
../images/Emo50.gif

מכיון שאני לא מתעתדת להיות אבא, אסתפק בלאחל הצלחה לפורום
 

אא ניר

New member
תינוקיה

נראה שפתחת פורום הריון ולידה לגברים. מקסימום, אבות לפעוטות. תתפלא לדעת שהורות זה לא רק הריון ולידה. תהנו בתינוקיה. ניר, אבא לבן 6 שהתפתה לחשוב..
 
../images/Emo140.gif בהצלחה! ../images/Emo39.gif

אחלה רעיון! עכשיו זה תלוי רק בגברים... מאחלת לכם פורום פעיל ופורה
(כבר שלחתי קישור לבעלי
)
 

אחשל

New member
רעיון יפה ../images/Emo9.gif...

יש מקום גם לאבות לא כ"כ צעירים
עם וותק מכובד
הרבעיה שלי משתרעת מהשרוך בן 18++ ועד הקטנטנה בת שלושה חודשים
...
 

חנול

New member
יש מקום ויש הבהרה!

הפורום פונה לכל האבות (גם ל-אא ניר) באשר הם המוצאים מכנה משותף פה בפורום. אם השתמע אחרת אנחנו בהחלט נשנה את הודעת ההנהלה בקרוב..
 
ממש רעיון טוב!

אני בטוחה שהרבה אבות יכנסו..
ומסר לתפוז-שתהיו בריאים,כמה כבר פורומים אתם יכולים עוד לפתוח???
 

shno

New member
תודה לכולם ../images/Emo140.gif

הפורום פתוח לכל האבות באשר הם - אבות שבדרך, אבות טריים, אבות טריים פחות ואבות ותיקים. אנו שואפים שהפורום יצבור מספיק גולשים (וכן, גם גולשות) שיפרו אחד את השני בנושא האבהות מכל האספקטים - כן, גם אלה שלי עצמי אין מושג בהם בהיותי אבא טרי. אז ברוכים הבאים שוב, ונקווה שנצליח (כולנו) להרים פורום שיהיה מקור להנאה ומידע עבור כולנו.
 
האם הפורום מיועד רק לאבות צעירים?

מתוך הודעת המנהלים וההדועה הפותחת, נראה שכן. מציעה לכם להרחיב את ההגדרה, או לשנות את הכותרת בהתאם. בכל מקרה, מאחלת לכם הרבה הצלחה. ואם אי פעם יגיע אליכם אב לא טרי, שמתמודד לבד עם גידול בת / בנות, אתם מוזמנים להפנות אותו גם לפורום שבחתימתי. חג שמח!
 

shno

New member
הפורום מיועד לכל האבות

טריים, ותיקים, צעירים, מבוגרים, בהריון וגם לפני. ואנו לוקחים לתשומת ליבנו את ההערה.
 

חנול

New member
תודה רבה!

נשמח מאד לראות אצלנו את האב לעתיד ואותך!!! כבר נראה שיש פה גם אבות ותיקים יותר שאני בטוחה שישמחו לתת מניסיונם וזוית הראיה שלהם!
 
למעלה